Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי איפה שהמים של הוישרים את האורות האלו הכחולים סגולים

אז תפס אותי דרדס כחול(שוטר)

אמר לי שהוא לא נותן לי דוח בשווי 400 שח אבל שאני יוריד את האורות

ואם הוא יתפוס אותי עוד פעם אז הוא יתן לי תדוח אז הוא לא נתן לי תדוח בנתיים

שאלתי למה להוריד

הוא אמר שזה מסנוור אנשים והאורות בכלל על מכסה המנוע הם למטה כאלו

אז השאלה היא האם להוריד או לא ואם לא אז כדאי לעשות מפסק לזה?

כי אצלי זה שההיתי מדליקה אורות רגילים זה היה נדלק גם...

פורסם

אהה אוףףף איזה ארץ מחורבנת יש לנו

אפילו זה לא חוקי כלום לא חוקי...

אבל אי אפשר לעשות עם מפסק ?

ככה שרואים שוטר מכבים..

או איזה מפסק של עוצמה?

פורסם

למה להתחכם? כל אור מחוץ לרכב הוא לא חוקי חוץ מהפנסים המקוריים של הרכב.

 

את רוצה תשימי מפסק, את מסתכנת שעדיין יתפסו אותך במידה ויראו את זה לפני שתכבי.

 

והאמת זה באמת מסנוור!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שמתי איפה שהמים של הוישרים את האורות האלו הכחולים סגולים

אז תפס אותי דרדס כחול(שוטר)

אמר לי שהוא לא נותן לי דוח בשווי 400 שח אבל שאני יוריד את האורות

ואם הוא יתפוס אותי עוד פעם אז הוא יתן לי תדוח אז הוא לא נתן לי תדוח בנתיים

שאלתי למה להוריד

הוא אמר שזה מסנוור אנשים והאורות בכלל על מכסה המנוע הם למטה כאלו

אז השאלה היא האם להוריד או לא ואם לא אז כדאי לעשות מפסק לזה?

כי אצלי זה שההיתי מדליקה אורות רגילים זה היה נדלק גם...

 

חשבתי שאת יותר איכותית :wink:

 

תורידי את זה - זה מכוער!

פורסם
שמתי איפה שהמים של הוישרים את האורות האלו הכחולים סגולים

אז תפס אותי דרדס כחול(שוטר)

אמר לי שהוא לא נותן לי דוח בשווי 400 שח אבל שאני יוריד את האורות

ואם הוא יתפוס אותי עוד פעם אז הוא יתן לי תדוח אז הוא לא נתן לי תדוח בנתיים

שאלתי למה להוריד

הוא אמר שזה מסנוור אנשים והאורות בכלל על מכסה המנוע הם למטה כאלו

אז השאלה היא האם להוריד או לא ואם לא אז כדאי לעשות מפסק לזה?

כי אצלי זה שההיתי מדליקה אורות רגילים זה היה נדלק גם...

 

חשבתי שאת יותר איכותית :wink:

 

תורידי את זה - זה מכוער!

 

זה בכלל לא מכוער זה יפה לדעתי,אבל אין בררה אני מורידה את זה..

פורסם

נמשיך עם זה ש"מכוער" זה עיניין סובייקטיבי ואין זכות לאף אחד "לקבוע" מה "מכוער" ומה "יפה" זה מקסימום יכול להיות לא לטעמו של מישהו....

 

בנוגע לחוק...זה לא חוקי...הסיכוי ששוטר יציק על זה שוב הוא מאוד קטן - אבל זה סיכון שאת לוקחת

 

ונסיים ב...מה בחורה בת 19 עושה בפורום מכוניות ? (מתפעל מהשינוי לטובה)

פורסם

 

ונסיים ב...מה בחורה בת 19 עושה בפורום מכוניות ? (מתפעל מהשינוי לטובה)

 

מה שינוי לטובה? היא שמה אולטרה בשפריצרים :p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חבריה, כל אחד והטעם שלו. אין מה לעשות.

למרות שהאורות הכחולים האלה לא מסנוורים אף אחד, זה לא חוקי כמו כל תאורה חיצונית המורכבת ללא אישור.

וטוב שיש עוד בחורה בפורום :lol:

 

איזה אוטו יש לך? :wave2:

פורסם
חבריה, כל אחד והטעם שלו. אין מה לעשות.

למרות שהאורות הכחולים האלה לא מסנוורים אף אחד, זה לא חוקי כמו כל תאורה חיצונית המורכבת ללא אישור.

וטוב שיש עוד בחורה בפורום :lol:

 

איזה אוטו יש לך? :wave2:

זה כן מסנוור וזה מושך את העין.

פורסם

מזה מפריע לך מה אני עושה פה??? חוץ מזה אני לא היחידה פה....

אם כבר אז אני יענה לך מה אני עושה פה: לומדת דברים חדשים,מדי פעם עוזרת,ואני בכלל אוהבת את "הדבר" הזה מכונית ובכלל מה שקשור למנוע וכאלו..

 

כמו שאמרתי בשרשור שהיה:

יש לי אופל טיגרה.

×
×
  • תוכן חדש...