Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

רציתי לברר האם יצא למישהו להזמין מחו"ל מערכת מולטימדיה לרכב הכוללת GPS + דיבורית BLUETOOTH + מסך + DVD??

המערכת שאני רוצה לקנות עולה + 480$ + משלוח של DHL 100$.

מה שהכי מעניין אותי זה כמה מכס/מע"מ/מס או הכל ביחד אני אצטרך לשלם פה.

חיפשתי הרבה באתר של המכס אבל לא מצאתי שום דבר הקשור למערכות מולטימדיה.

מקווה שתוכלו לעזור לי.

תודה.

פורסם

זאת אומרת אם המוצר יחד עם המשלוח עולה 580$ אז אני אצטרך לשלם עוד 32.5% מהסכום הכולל.

הבנתי נכון??

 

ולמה בדיוק אני צריך לשלם מס על משלוח ???

זה הרי שירות.

פורסם
זאת אומרת אם המוצר יחד עם המשלוח עולה 580$ אז אני אצטרך לשלם עוד 32.5% מהסכום הכולל.

הבנתי נכון??

 

כן, ותמיד, אבל תמיד, משלוח שנשלח דרך DHL, UPS או חברה אחרת (לא דואר רגיל) יעבור במכס.

 

הם עושים שחרור לבד, בלי לשאול.

פורסם

הכוונה שהמוצר יעצור במכס ו DHL ישחררו אותו בלי שתצטרך להתעסק עם זה

וכמובן שתצטרך עדיין לשלם את הדמי מכס האלה כשיגיע אליך המוצר

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

גם רשות הדואר גובים על שחרור

(אם רוצים שהם ישחררו)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

בקיצור אני מבין שלא ממש כדאי לקנות את המוצר בחו"ל. אם צריך לשלם מכס+שחרור של DHL+שחרור של רשות הדואר אז אין שום רווח. וגם אם יש אז הוא בטח קטן.

פורסם

לא מדויק, שאלה מה עלות המוצר בארץ ולא הכל מגיעה למכס. מנסיון שלי ושל חברים לרוב זה כן משתלם אפילו אחרי כל המיסים!

פורסם

אני כבר הבאתי הרבה מוצרים דרך קניות בחו"ל.

לרוב לא שילמתי מס (מלבד מגבר מונובלוק - 200 ש"ח)

הכי חשוב זה לבקש מהמוכר להצהיר על סכום כולל נמוך יותר ממה שקנית.

בהצלחה

פורסם
אני כבר הבאתי הרבה מוצרים דרך קניות בחו"ל.

לרוב לא שילמתי מס (מלבד מגבר מונובלוק - 200 ש"ח)

הכי חשוב זה לבקש מהמוכר להצהיר על סכום כולל נמוך יותר ממה שקנית.

בהצלחה

 

אתה טועה ומטעה

לא פרייארים במכס, הם יודעים טוב מאוד לבדוק מחירים של מוצרים חדשים

 

פורסם

מה להצהיר ???

על איזה סכום הוא צריך להצהיר כדי שלא יעבור במכס???????

הוא לא יכול להצהיר 50$ על מוצר שעולה 500$.

חוץ מזה הבנתי שלא מעניין אותם כמה המוצר עולה בחו"ל, יש להם מחירון שלהם.

ככה אני יודע לגבי מכשירים סלולריים.

פורסם
מה להצהיר ???

על איזה סכום הוא צריך להצהיר כדי שלא יעבור במכס???????

הוא לא יכול להצהיר 50$ על מוצר שעולה 500$.

חוץ מזה הבנתי שלא מעניין אותם כמה המוצר עולה בחו"ל, יש להם מחירון שלהם.

ככה אני יודע לגבי מכשירים סלולריים.

 

זה נורא פשוט:

משלוח של DHL - משמע המוצר בכל מקרה נעצר במכס. מעל 50$ ערך מוצר, אתה תשלם 32.5% מס כולל על מחיר המוצר והמשלוח שהוא עלה. תעשה ת'חשבון שלך. במידה והמחיר שיוצהר על ה"דף משלוח" (shipping slip) לא יראה הגיוני למכס, הם יבקשו לראות קבלה עבור הסכום ששילמת . לא יראה להם הגיוני המחיר על הקבלה? הם יעשו GOOGLE/FROOGLE .

 

×
×
  • תוכן חדש...