Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי במוו כרגע צמיגים במידות:205/60 R15 מותאם לרישיון

השאלה שלי היא: האם כדאי ובטיחותי לשנות ל225/45 16 אחורי ו195/45 R16 קדימי?

בבקשה רק מי שיודע או בדק את העניין.

יש לציין כי ב.מ.וו היא הנעה אחורית ונהוג ברכבי ספורט רציניים (בעלי הנעה אחורית) לשים באחרויים צמיגים רחבים ורציניים יותר מאשר מקדימה.

תודה מראש-רועי.

פורסם
יש לי במוו כרגע צמיגים במידות:205/60 R15 מותאם לרישיון

השאלה שלי היא: האם כדאי ובטיחותי לשנות ל225/45 16 אחורי ו195/45 R16 קדימי?

בבקשה רק מי שיודע או בדק את העניין.

יש לציין כי ב.מ.וו היא הנעה אחורית ונהוג ברכבי ספורט רציניים (בעלי הנעה אחורית) לשים באחרויים צמיגים רחבים ורציניים יותר מאשר מקדימה.

תודה מראש-רועי.

 

מאיפה השפרצתה את המספרים האלה.

אתה מקבל רדיוסים קטנים בטרוף.

קוטר הקדמים למשל קטן ב-5 ס"מ :shock:

 

אין סיכוי שיש במוו במשפחה שיש לה מידות כאלו ולכן אין סיכוי שתקבל רישוי.

ואין שום הגיון במספרים האלה.

פורסם
יש לי שאלה :

 

יש לי מיצובישי קולט עם צמיגים 175/70/13 ואני רוצה להגדיל את

הצמיג ל 14"

 

יתנו לי על זה אישור :?::?

 

תוכל לשנות ל-185/60R14.

 

האם כדאי ובטיחותי לשנות ל225/45 16 אחורי ו195/45 R16 קדימי?

בבקשה רק מי שיודע או בדק את העניין.

 

אין כל סיכוי לקבל ע"כ אישור(אולי בקומבינה), רד מהנושא.

צמיגים בזוגות גדלים שונים אושרו רק לרכבים אשר יצאו את שערי היבואן כך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יש לי במוו כרגע צמיגים במידות:205/60 R15 מותאם לרישיון

השאלה שלי היא: האם כדאי ובטיחותי לשנות ל225/45 16 אחורי ו195/45 R16 קדימי?

בבקשה רק מי שיודע או בדק את העניין.

יש לציין כי ב.מ.וו היא הנעה אחורית ונהוג ברכבי ספורט רציניים (בעלי הנעה אחורית) לשים באחרויים צמיגים רחבים ורציניים יותר מאשר מקדימה.

תודה מראש-רועי.

 

אם הב.מ.וו שלך נועלת 205/60R15, אז תסלח לי אבל עם כל הכבוד (ויש כבוד) היא איננה בדיוק "רכב ספורט רציני". אי לכך ובהתאם לזאת ההשפעה של צמיגים רחבים (ורציניים?) מאחור ביחס לקדמיים, לא תהיה משמעותית כלל וכלל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם בא לך לצפצף על החוק...

ואתה נעול על זה שאתה רוצה קידמייים יותר צרים..

 

שים 215/35/18 מיקדימה

ו235/35/18 מאחור

 

(בכוונה אמרתי 18 כי ב 17 קשה לשיג 35....)

 

אם לא בא לך או אין לך תקציב ל 18 או ל 17..

 

205/45/16 מיקדימה ( בכונה רשמתי 45 כי קשה לשיג 40 ב 16)

225/45/16 מאחור

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...