Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לעניין,

הסיפור:

יש לי סט של MBQ RCE 213 כבר חצי שנה + -.

יום שישי האחרון,שמעתי בעוצמה ממש גבוהה פעם ראשונה שלי,באמת שהוופרים עבדו קשה והתאמצו.

למה אתם שואלים? משיגרה,רציתי באמת לראות מה שווה המערכת שלי בעוצמות גבוהות.(ווליום 50 מתוך 60,

בדרך כלל 38 זה ממש גבוה לי,אז זה היה השיא)

טוב ,שמעתי ,נהנתי יש לציין,והופ 20 דקות ,נכנס המונו לפרוטקשיין.

כאן הרגשתי שחסר לי צלילים,כמובן לא רק הסאב,מיד הנמכתי,וההרגשה שחסר משו,גרמה לי לעצור.

בודק,וופר ימיני שלי לא פועל(כאן הסקתי שהוא נשרף),רק טוויטר עובד.

צד שמאל רגיל.טוב ,התבאסתי לי,שלחתי מייל לניפון לברר עליוית כבר..אפילו רדיו לא התחשק לי מרוב הבאסה.הפנאל באוטו-כבוי.

(המסקנה שלי שהוופר נשרף בראשי,אך שאלה אחת נשארה לי,איך הטוויטר כן עובד?)

 

התפנית:

ביומיים האחרונים,מתלבט אני בין לקנות וופרים חדשים או לתקן את המעוות.

מתלבט,מתלבט,החלטתי שאני אלך למתקין שלי,ננסה לשאול מה מי מו.

 

טוב אם כבר לשאול,אני אפרק את הרמקול.

מפרק.מריח..אולי הסליל יפיק ריח של גחל? אולי. אז לא.

טוב,מביט,פלוס,מינוס,נראה תקין.

מדליק מערכת,FADER על ימין בלבד,נוגע ברמקול,מזיז את הממברנה קדימה אחורה בכח..

אה!! עובד,יש באס,מוזר אני אומר לעצמי.עובד! צעקתי בלב.

חיברתי הכל חזרה,מחזיר לאיזון ,נשמתי לרווחה.עובד.

 

כאן הייתי רוצה לשאול האם למישהו יש מושג איך להסביר את זה?

או,האם קרה למישהו דבר כזה? או ששמע?

האם זה בגלל העוצמה הגבוהה ששמעתי או בעיה אחרת?

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

יתכן והממברנה נתקעה במצב כלשהו ואתה פשוט שחררת אותה

 

*זו היא רק השערה...

 

הכי חשוב שעכשיו הרמקול עובד

 

תהנה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

לדעתי אחת ההלחמות של החוט הגמיש לא נוגעת הכי טוב

יכול להיות בצד של הטרמינלים ויכול להיות בצד של הסליל

הייתי מציע לך לבדוק אותם

לא רוצה להיות נביא שחורות אבל רוב הסיכויים שהרמקול יפסיק לעבוד

מתישהוא שוב מאותה סיבה

פורסם

לגבי זה שהוא יפסיק בעתיד,אין בעיה עם זה,רק שיחליט עובד או לא עובד?

עדיין בגדר מוזר.

מנוע V6 בלי להתבייש.

×
×
  • תוכן חדש...