Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש ברשותי פג'ו 206,

לאחרונה החלפתי HU ל

Pioneer DEH-2110UB

יציאה לרמקולים 50X4W

 

ברכב ישנם רמקולים מקוריים 6.5" מקדימה, אין בדלתות מאחורה ואין במגש,

אמרו לי שכדאי להחליף את 6.5 מקדימה המקוריים שבאו עם הרכב לזוג קומפוננט.

 

אשמח להמלצות בטווח מחירים של עד 500 ש"ח לזוג..

 

תודה

פורסם

מורל פולס זה דגם או חברה?

וגם האם זה יסחוב ללא מגבר?

כי קראתי שבשביל MOREL PULSE מאוד ממומלץ מגבר

פורסם

כל רמקול שתשים באוטו עם מגבר אתה תשמע יותר טוב.

 

בקשר יסחוב או לא יסחוב לא יודע אבל במקרה ותרצה לשדרג ולהביא בעתיד מגבר יהיה לך כבר אחלה קומפוננט.

 

מורל זה החברה פולס\טמפו זה הדגם.

 

מקס.

פורסם

תודה, ועוד שאלה..

2WAY זה רמקול הבנוי מ2 רכיבים, לאן בדיוק הולך הטויטר?

בתוך הדלת? או שצריך לקדוח את הדשבורד ולהרכיב אותו שם?

פורסם

אם יש מקום בדלת, אז אפשר לנסות שם.

אפשר לשים על הדש, ליד השמשה, אפשר לשים במשולש של המראה, אפשר על הקורה.

יש הרבה אופציות והרבה מקומות, אתה צריך לשים את הטויטר ולבדוק איפה אתה שומע הכי טוב ואוהב את זה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אוקיי מעולה תודה...

ושאלה אחרונה, מה בערך מחיר התקנה של קומפוננט 2WAY

ללא מגבר, רק החלפת הרמקולים הקיימים בדלת האחורית לקומפוננטים..

 

מה סדר גודל העלות ההרכבה? 50\100\200\יותר?

פורסם
אוקיי מעולה תודה...

ושאלה אחרונה, מה בערך מחיר התקנה של קומפוננט 2WAY

ללא מגבר, רק החלפת הרמקולים הקיימים בדלת האחורית לקומפוננטים..

 

מה סדר גודל העלות ההרכבה? 50\100\200\יותר?

הייתי ממליץ לך על JBL6508 וואט70 יעבדו מצויין ללא מגבר לדעתי הם יותר טובים מפולס או טמפו ואתה יכול להשיג אותם ב-500 וההתקנה לא תעלה יותר מ100/150 שקל ואני יכול להמליץ לך על "תומקאר" ממושב רינטיה מקום בדוק ובחור אמין ומקצועי

פורסם

יש לך את בומבאס בבאר שבע..מתקין מקצועי מניסיון!

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...