Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז -"אוטו" מתנדב להביא רשמים מאירופה, אבל שוכח להביא את הביקורת על המנועים


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

... ולכן נמשיך עם האירופאיים.

אגב, אנקדוטה קטנה כדי שנשים את גודל השוק אצלנו למגזין כזה שדורש השקעות עתק בפרופורציות הנכונות.

ניגריה היא מדינה עם 150-180 מיליון תושבים.

יצרנית נפט מהחשובות בעולם.

יש בה שכבת עשירים (אופייני למדינות מושחתות-מעמד ביניים כמעט ולא קיים) ,מקורבי ממשל פדראלי, ממשלות סטייטים,נפט וכו שהיא ודאי לפחות בגודל כלל האוכלוסיה שלנו ,נוסעת ברכבים מוציאי עינים בהתאם , מודעת ואוהבת רכב ומסוגלת לשלם על מגזין טוב.

אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אצטט מכתבה על אינפיניטי G37x סדאן:

"התיבה תציית מכל מצב, כמו שאנחנו אוהבים (וחבל רק שהיא אינה מעניקה לנהג עצמאות מלאה: מורידה קיקדאון ומעלה הילוכים בקו-האדום גם במצב הידני)."

שורה זו אופיינית מאוד לסגנון הכתיבה או העריכה. נראה כאילו אתם רוקדים טנגו בעודכם כותבים את המאמרים - משבחים אך מסתייגים ממה שאתם אומרים רגע אחרי.

"עושה רושם שדווקא גרסת ה-S הספורטיבית עם חישוקי ה 19" מציעה (באופן מפתיע) פשרה טובה יותר בין נוחות לריסון".

האם הסוגריים באמת חיוניות כאן? זה תורם למשהו? האם זו הערה סרקסטית?

 

אני כבר לא ידעתי איך לעכל את הכתבה על הונדה אינסייט. להלן דוגמאות:

"אין ספק שאכן מדובר ברכב חסכוני, כאשר הטריקים הדיגיטליים (מד העציצים וכו') מוסיפים לעידוד הצריכה הנמוכה".

"אבל קרוב לוודאי שרוב הלקוחות יעדיפו להשתמש בכפתור החסכון (הכפתור, כצפוי, צבוע בצבע ירוק...)"

 

אגב, ספציפית לגבי ההערות הללו:

1. התיבה של האינפיניטי צייתנית בכל הנוגע לדרישה לכוח, אבל היה חשוב לנו להבהיר שהיא עושה קיקדאון ומעבירה הילוכים בקו האדום - זה לא סותר.

2. באופן מפתיע - היה חשוב כנראה להבהיר שזה מפתיע שדווקא הגרסה עם הצמיגים הספורטיביים יותר היא גם הנוחה יותר.

3. באינסייט - כמו שאמרתי, הסוגריים לא נחוצים, אבל הם בטח לא סותרים שום דבר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחיל להימאס כל הקטע של להרגיש "למי יש יותר גדול" רוני, יש פה התנגדות והכפשה של המגאזין ומחפשים בקטנות את המגאזין ואותך בעיקר ושלא נדבר שכל זה התחיל מזלזול מוחלט כלפי הקרוז שבכלל אף אחד בארץ לא נהג עליה!!!.

רוני, חבל על העצבים המיותרים שאתה מוציא, על "חוכמולוגים" שחושבים שהם מבינים יותר מכולם ורק אתה טועה.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב - אני בכלל לא חושב שרוב המגיבים כאן מתנהגים ככה. יש כמה עשבים שוטים כגון dor29, שדי ברור שיש לו אג'נדה אישית נגד אוטו, אבל ההתרשמות שלי היא שהשאר כן מעוניינים לספק ביקורת בונה ולא להכפיש. ביקורת היא דבר שכל אחד צריך לדעת לקבל, ולכן מבחינתי זו לא הוצאת עצבים מיותרת אלא דיון ענייני.

ואגב - כמובן שגם אני טועה, אבל אני משתדל מאוד לעשות שיעורי בית (שזה מזכיר לי - אני חייב לסיים משהו לאוניברסיטה...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכתבות שבירחון מהוות בעבורי אינדיקציה שולית להתרשמות מכלי רכב שאני מעוניין לרכוש, האינדיקציה העיקרית היא ההתרשמות האישית שלי מהרכב - גם אם איננה קולעת לדעת "גדולים".

 

וכך צריך להיות לגבי כל אוטו ו/או מגזין (בין אם ישראלי או לאו).

כפי שנאמר (אאל"ט ע"י תומר) - לכל אחד דרישות שונות מהרכב שהוא קונה.

יש מי שמעניין אותו יותר X Y Z ויש מי שדווקא W V U מעניינים אותו יותר.

 

אם אנשים היו הולכים בעיניים עצומות אחרי מגזינים, ליותר מחצי מהמכוניות בשוק לא הייתה זכות קיום בכלל. אבל עובדה שלא זה המצב.

 

(לדוגמא, רכבי VAG אולי "סובלים" במגזינים מביקורת על ההגה הלא מתקשר שלהם, אבל בשורה התחתונה, הם היצרנית השניה בגדולה בעולם) (אופס, סוגריים..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב - אני בכלל לא חושב שרוב המגיבים כאן מתנהגים ככה. יש כמה עשבים שוטים כגון dor29, שדי ברור שיש לו אג'נדה אישית נגד אוטו, אבל ההתרשמות שלי היא שהשאר כן מעוניינים לספק ביקורת בונה ולא להכפיש. ביקורת היא דבר שכל אחד צריך לדעת לקבל, ולכן מבחינתי זו לא הוצאת עצבים מיותרת אלא דיון ענייני.

ואגב - כמובן שגם אני טועה, אבל אני משתדל מאוד לעשות שיעורי בית (שזה מזכיר לי - אני חייב לסיים משהו לאוניברסיטה...)

 

רוני, יכול להיות שאתה צודק אבל זה ממש לא ניראה כך.

יש לי שאלה אליך יש הערכה מתי יהיה מבחן לשברולט קרוז?.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ואני קורא את אוטו מאז היה "טורבו" והסיפורים והמריבות שהיו אז שלאחריהן אהרונוביץ עזב את המערכת והלך לבד עוד מצלצלים לי בראש, אני לא מופתע מהסיפור הזה.

מי שזוכר, מי שיודע את האמת על מה קורה מאחרי הקלעים במערכת אוטו, יודע את האמת.

יש שם הרבה אנשים טובים, אבל לפעמים האינטרסים מכריעים כתבות.

 

מעניין שאהרונוביץ עדיין לא נכנס לפה עם איזו תגובה עצבנית אופיינית לו :)

 

בוקר טוב ישראל.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב1, אני עדיין מחכה לשמוע מה האינטרס שלך בהבאת הקרוז עוד מהשרשור הקודם בה היללת אותה בלי לנהוג בה.

אשמח אם תוכל לפרט למען גילוי נאות.

 

אני לא באמת מאמין שרכב כזה מעניין אותך מהבחינה האישית,כאחד שנוהג ברכבי BMW או רכבים אחרים הרבה יותר גבוהים מהקרוז העממית.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחיל להימאס כל הקטע של להרגיש "למי יש יותר גדול" רוני, יש פה התנגדות והכפשה של המגאזין ומחפשים בקטנות את המגאזין ואותך בעיקר ושלא נדבר שכל זה התחיל מזלזול מוחלט כלפי הקרוז שבכלל אף אחד בארץ לא נהג עליה!!!.

רוני, חבל על העצבים המיותרים שאתה מוציא, על "חוכמולוגים" שחושבים שהם מבינים יותר מכולם ורק אתה טועה.

 

יניב

 

תרשה לי לחלוטין לא להסכים איתך.

 

כדי שתבין, ישנה יישות אחת שנקראת 'אוטו', ישנה יישות אחרת שקוראים לה רוני שטרן.

זה שרוני הוא כתב שעובד לפרנסתו ב'אוטו', עדיין לא הופך אותו עצמו להיות 'אוטו - מגזין'.

 

לי ישנה ביקורת על 'אוטו', רוני כעובד של המגזין בחר להגיב, התגובה שלו סבלנית ומעוררת כבוד.

אם הוא שכנע אותי בעניין 'אוטו' או לא - זו איננה השאלה, כיוון שמבחינתי היה רצון להחלפת דעות ולביקורת בונה.

 

ברמה האישית נדמה לי שהשרשור הזה לא פגע במשהו בכבודו של רוני - להפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorki - :mm_yeah:

ויניב - לא יודע מתי הקרוז יוצאת למבחני דרכים לכתבי רכב, מצטער.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי קצת מקומם שאף כלי תקשורת לא מתקומם על הדרך שבה היבואן "משחק" בכם.

 

למה כוונתי?

 

אנשי יחסי הציבור של היבואן עושים עבודה לא רעה בשחרור ידיעות לעיתונות.

לראיה, "אוטו" עצמו פרסם כבר שמונה ידיעות בנושא וכך גם כלי תקשורת ישראליים אחרים.

סוקרו ההשקה העולמית, הגעת המכוניות לתקינה בישראל, ההשקה המקומית, הובאו ראיונות וידאו עם אנשי UMI, דובר על מחירים - כל הדברים הללו הופיעו בעיתונות הישראלית.

 

אז היבואן כבר הרוויח כיסוי תקשורתי רב מאוד-מאוד של המכונית.

הוא אף ממנף את הכיסוי הזה באתר שלו ומביא לינקים לכתבות רבות שפורסמו על המכונית.

הציטוטים מהכתבות האלה מופיעים גם בבאנרים הפרסומיים שמציפים את אתרי האינטרנט הישראליים.

 

אלא מה? מכוניות מבחן הוא לא מוכן לתת לעיתונות עדיין. :roll:

וזה לא שאין מכוניות זמינות. התקשרתי כרגע ל- UMI כדי להתעניין בנסיעת מבחן.

מה אתם חושבים? שאין מכוניות? ברור שיש.

 

אז למה לא לתת אותן לעיתונאים ?!

אני מניח שזה לא משרת ליבואן שום אינטרס.

כרגע, כל הסיקור (הרב) בתקשורת הישראלית הוא חיובי, מדקלם מפרטים מרשימים, מביא תמונות נאות, מפמפם שוב ושוב מחיר אטרקטיבי.

 

חברות ליסינג מזמינות מכוניות על בסיס הסיקור הזה.

עובדי הייטק כבר שוקלים להצטייד במכונית הזו על בסיס הסיקור הרב.

 

 

ברגע שיהיו מכוניות מבחן, פתאום תהיה גם ביקורת - על המנועים, על המרווח הפנימי הלא-אופטימלי, על החומרים הזולים פה ושם.

 

ליבואן יש אינטרס להסתיר את המכונית מהעיתונות כדי למקסם את פקטור הסקרנות.

 

מדוע העיתונות הישראלית מסכימה שישחקו בה בצורה בוטה כל-כך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שלפעמים יש ברירה. אני זוכר כמה וכמה מקרים בעבר שיבואן מסוים לא הסכים לתת לנו מכוניות בגלל שהוא התעצבן על משהו. אני גם זוכר מקרים שיבואנים הוציאו פרסומות מהמגזין בגלל שהם כעסו על משהו. זו התנהגות אפילו ילדותית, במובנים רבים, אבל לא תמיד אפשר לעשות משהו בקשר לזה. מצד אחד, אתה לא תעשה מה שהיבואן רוצה כי זה לא אתי, ומצד שני אתה לא יכול להעניש אותו בחזרה כי גם זה לא אתי...

אפשר לחשוב אז שליבואנים יש את כל הכוח, אבל זה לא נכון. הם צריכים את העיתונות לא פחות. העיתונות היא זו שצריכה להשפיע על דעת הקהל - לתת לו את המידע האובייקטיבי ביותר. דרך הפעולה הנכונה היא לעבוד ביחד עם המגזינים, לא נגדם. היבואנים צריכים להבין זאת.

 

ויש לי שני סיפורים קטנים בקשר לזה.

 

אחד מהארץ: אם מגזיני רכב מחזירים רכב מבחן עם צמיגים שחוקים, אפילו אם מדובר ברכב ספורטיבי, היבואן כועס מאוד, לפעמים באופן חסר פרופורציה. לעומת זאת, שמעתי ממקור ראשון ויותר מפעם אחת על אנשים מן השורה שלקחו רכב ספורטיבי לנסיעת מבחן והחזירו אותו עם צמיג הספייר מורכב, כי צמיג אחד פשוט נקרע מרוב החלקות. מה היבואן עשה אז, לדעתכם? ביקש סליחה ושאל אם אדון לקוח ירצה אולי לקחת את הרכב שוב לסופ"ש...

 

ואחד מחו"ל: מגזין CAR הידוע לקח בשנה שעברה סקודה סופרב חדשה מהיבואן, הלביש אותה שתיראה כמו מונית ונסע איתה ברחובות פראג. היבואן הבריטי כנראה לא קיבל את הבדיחה וביטל למגזין את ה-long termer שהיה אמור להגיע אליו למבחן ארוך טווח. אז כן, גם שם זה קורה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב1, אני עדיין מחכה לשמוע מה האינטרס שלך בהבאת הקרוז עוד מהשרשור הקודם בה היללת אותה בלי לנהוג בה.

אשמח אם תוכל לפרט למען גילוי נאות.

 

אני לא באמת מאמין שרכב כזה מעניין אותך מהבחינה האישית,כאחד שנוהג ברכבי BMW או רכבים אחרים הרבה יותר גבוהים מהקרוז העממית.

 

אייל, שוב אני אומר אין לי שום קשר לא ליבואן ולא למותג/רכב עצמו, אם הייתי קשור ליבואן באיזהשהו אופן לא היה לי בעיה לספר.

הרכב הזה לא עניין אותי וגם עכשיו הוא לא מעניין אותי פשוט ראיתי איך ירדו עליו וקטלו אותו בלי שום ביסוס על נהיגה או ישיבה ברכב אלא רק על דעות קדומות, ואם הרכב הזה היה מעניין אותי אז מזמן הייתי לוקח נסיעת מבחן.

אני פשוט מהמר/חושב שהוא כן יצליח בארץ ואת זה אני מאוד ארצה לראות, במבחן הקרוב שיעשו לו אחד המגזינים לראות אם כן צדקתי או שטעיתי.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני בוא נתחיל מזה שמעשית ובפועל היבואן הוא זה שצריך את העיתונות ולא להפך. עיתוניםאין הרבכמו יבואנים ואם הלך יבואן אחד העיתון יכול להמשיך עם יבואן אחר.

 

הבעיה היא שהעיתונים פוחדים מהיבואן כי הוא לא יפרסם אצלם או לא יתן להם רכבים לסיקור, אם העיתונים היו רוצים באמת להיות לטובת הצרכן, הם היו עושים יד אחת מול יבואן סורר וכשמר יבואן היה מרגיש בחוסר הפרסום, תהיה בטוח שהוא יתגמש ויבלע גם 20 צמיגים קרועים מהכתבי רכב.

 

אגב, מה מונע ממך כיום לגשת לסוכנות UMI ולבקש נסיעת מבחן בתור לקוח פוטנציאלי וככה לכתוב כתבה על הרכב? נכון זאת עבודה בעיניים על היבואן וכ"ו, אבל כשאתה רוצה להיות אובייקטיבי והיבואן נותן לך רק את המידע שהוא רוצה שאתה תוציא (והמידע הזה גורם לך להיכנס למגזינים ובחו"ל ולכתוב כתבה לא מוצלחת), אין דרך אחרת אלא לתחמן אותו וכנראה לעבור על כללי האתיקה ובעצם לשחק את המשחק של היבואן.

 

כשעיתון נכנע ליבואן, זה מעלה חשד שיש לבואן רגל ויד בעיתון ולכן צצים להם כל מיני אנשים עם חשדות בעיתון זה או אחר.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, מצטער אבל אתה טועה. ראשית, המגזין צריך את היבואן כמו שהיבואן צריך את המגזין - אם היבואן לא יספק מכוניות למבחן יהיה למגזין הרבה יותר קשה להשיג אותן ואז הוא פוגע בקוראים שלו. היו מקרים בהם לקחנו כלי רכב פרטיים או מהשכרה, אבל המטרה היא למזער את המקרים הללו.

 

בכל מקרה, העיתון לא צריך לפחד מהיבואן. אם היבואן לא מספק מכוניות למבחן הוא לא יקבל חשיפה וזו גם בעיה שלו.

 

בנוגע ללקיחת רכב מבחן בתור לקוח - לא עושים כזה דבר. יש כללי התנהגות ברורים ולא עוקפים אותם. עבודה בתחמנות היא לא ראויה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...