Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמקול FULL RANGE לעולם ישמע פחות טוב מקומפוננט.

אין רמקול שיכול לנגן בצורה טובה את כל טווח התדרים.

בגלל זה הקומפוננט הינו מספר רמקולים (2-3) שכל אחד מהם

בנוי לנגן רק תחום מסוים של תדרים בצורה טובה יותר מFULL RANGE.

 

אז למה להמליץ על רמקול כזה כשבתקציב דומה עד זהה ישנו קומפוננט שיעשה

את העבודה טוב הרבה יותר?

 

 

אלי

 

נ.ב

אולי תביא קישור לרמקול JBL מסדרת הGTO שהוא FULL RANGE, אני לא מצאתי.

 

פורסם

אני לא אומר שקומפ ישמע יותר גרוע מרמקול רגיל פשוט לפי דעתי אין טעם לשים קומפ אים לא מתכננים על מגבר.

ואתה באמת מוזמן לשמוע את הקומפ שלי שכרגע בלי מגבר ולשפוט בעצמך חבר.

נביא לך דוגמא קטנה:

ברכב הישן שלי היו לי ארבעה רמקולים COAX שלROCKFORD מהסדרה היוקרתית שלהם(לא זוכר דגםתזה הייה לפני 3 שנים)

+ר"ד של נקמיצי גם מדגם די ישן(יובא מארה"ב)+אקוסטיקה מלאה בסלון הרכב ותאמין לי גבר פשוט עד היום לא מצאתי מקום להשוואה.

Remember:less is more

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם

חייבים לזכור שבקורולה ראנקס ישנם כבר טוויטרים בנויים בתוך קורת הדלת הקדמית,

והם דיי איכותיים לדעתי...

המערכת המקורית מיועדת לזוג רמקולים ולזוג טוויטרים, לכן לדעתי לשים עוד

קומפוננט ועוד קרוסאובר מיותר, מספיק לשים רמקולים שייתנו בס טוב בדלתות

והמערכת בעצמה כבר תעשה את עבודת חילוק התדרים בין הרמקולים בדלתות

לבין הטוויטרים במובנים!

פורסם

אני את שלי אמרתי, לשניכם כנראה מספיק רדיו כיס באוטו בתור מערכת שמע,

וזה בסדר לחלק מהאנשים.

כל מיני קומבינות דוגמאת אלו, נשמעות רע, לא יעזור כלום.

 

לפותח השרשור תקרא ותעשה את השיקולים שלך.

 

 

בהצלחה

אלי

 

 

נ.ב. הסדרה היוקרתית של ROCKFORD , רמקולים קואקסיאליים?????:shock::shock::shock::shock:

(עצתי לך תפסיק כאן, אתה עושה צחוק מעצמך, על תשכח כמה עשרות חברי פורום קוראים את זה)

 

פורסם

מה יהיה גם לקרוא אתה לא יכול?

רשום רמקולים COAX מהסדרה היוקרתית מרמקולי COAX הכוונה.

בקיצורELI עזוב אותך נראה לי הבנאדם הסתבך קצת...

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם

bAssmann,

תביא לי קישור לסדרה היוקרתית הזאת, אני מת לקנות אחד.

 

אני לא יודע לקרוא? או שאתה כותב שטויות ומנסה לצאת מזה:

"ברכב הישן שלי היו לי ארבעה רמקולים COAX שלROCKFORD מהסדרה היוקרתית שלהם"

 

ב"סדרה" היוקרתית של רוקפורד אין רמקולים קואקסיאלים (COAX), אשמח אם תביא קישורון למשהו שלא קיים:loco:

יותר ברור מזה?, הקיצר לך לאולפן...

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...