Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראיתי את החברה האלה :twisted: ברשת מישהו מכיר אותם?

יותר חשוב מישהו כבר התרסק איתם ?

מכירים פתרון אחר ?

 

ASSY%20GOLD.jpg

 

http://www.supermotoengineering.com/sliders.htm

 

עוד לא, אבל אם תביא לי אני מבטיח לנסות...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

תרשום לי 2 פלה-אלה על ההסבר, כי במחיר של 80 דולר בערך, חסכתי לך 70...

 

קניות:

בחנות ספורט הקרובה, קנה סט של 4 גלגלי רולר בליידס. בחר את הצבע המתאים לך. אתה יכול גם של סקייט בורד, אם בא לך רחב יותר.

משם, תן קפיצה לחנות הום-מרט (או כל זבל הרדוור אחר), וקנה מוט הברגה 3/8 ו4 אומים.

 

מה שנשאר לך לעשות, זה לחתוך את מוט ההברגה לפי האורך הנכון, ולשים את הגלגלים של הרולרס בצדדים.

אם נעשה נכון ובסבלנות, זה נראה מעולה ממש.

 

ב'נת?

 

אדיוס

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם
תרשום לי 2 פלה-אלה על ההסבר, כי במחיר של 80 דולר בערך, חסכתי לך 70...

 

קניות:

בחנות ספורט הקרובה, קנה סט של 4 גלגלי רולר בליידס. בחר את הצבע המתאים לך. אתה יכול גם של סקייט בורד, אם בא לך רחב יותר.

משם, תן קפיצה לחנות הום-מרט (או כל זבל הרדוור אחר), וקנה מוט הברגה 3/8 ו4 אומים.

 

מה שנשאר לך לעשות, זה לחתוך את מוט ההברגה לפי האורך הנכון, ולשים את הגלגלים של הרולרס בצדדים.

אם נעשה נכון ובסבלנות, זה נראה מעולה ממש.

 

ב'נת?

 

אדיוס

 

לילה טוב גם לך :shock:

 

אתה יודע שחוסר בבירות אף פעם לא יהיה לך אצלי :drinking:

 

אולי הפעם זה יהיה עם גב' X :?::popcorn:

פורסם

המה זה היה לגבי הסלידרים.

 

אז אני מבין שכשמם כן הם - אתה משכיב ומשכיב - ואז כדי שלא תעצור - פתאום - עקב חיכוך של חלק אופנוע אז יש לך את הדברים האלו. או כדי שהכלי לא יפגע?

 

הדברים האלה מסתובבים?

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
המה זה היה לגבי הסלידרים.

 

אז אני מבין שכשמם כן הם - אתה משכיב ומשכיב - ואז כדי שלא תעצור - פתאום - עקב חיכוך של חלק אופנוע אז יש לך את הדברים האלו. או כדי שהכלי לא יפגע?

 

הדברים האלה מסתובבים?

 

להגן על השילדה, ושאר חלקי האופנוע :)

והם לא מסתובבים :turn-l:

פורסם
שלא תגיד שמזניחים אותך, כן? :oops:

 

אין עליך, אין :ladysman:

 

 

את זה אני מכיר כבר כמה חודשים, רק לא חשבתי שהם העבירו את המוט לכל אורכו.

זה היה נראה לי מחובר עם בורג קצר.

 

חוץ מזה תראה לי מה אתה עשית על המיפלץ שלך :?: או שאתה יודע שלך זה לא יקרה : :ok:

×
×
  • תוכן חדש...