Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה פרסומות בטלויזיה יעשו את העבודה.

הבעיה שאין מי שיקח את זה ברצינות, ולא ניראה לי ממש שמשרד התחבורה יעשה צעד כזה.

האמת שלא ממש מדויק. מדינת ישראל הולכת להיות אחת המדינות האירופאיות הראשונות אשר מחייבות הכנסת ESP כסטנדרט, כמעט שנה לפני שזה הופך להיות חובה באירופה. גם בנושא כריות האויר, במשך שנים מדינת ישראל נתנה הטבות במס על אביזרי בטיחות, למרות שבנושא כריות האויר ההטבות ירדו, עדין התחרות הגוברת והתודעה של חלק מהרוכשים העלתה את ממוצע המכוניות המגיעות עם 6 כ"א (או יותר) כבר כסטנדרט.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
האמת שלא ממש מדויק. מדינת ישראל הולכת להיות אחת המדינות האירופאיות הראשונות אשר מחייבות הכנסת ESP כסטנדרט, כמעט שנה לפני שזה הופך להיות חובה באירופה. גם בנושא כריות האויר, במשך שנים מדינת ישראל נתנה הטבות במס על אביזרי בטיחות, למרות שבנושא כריות האויר ההטבות ירדו, עדין התחרות הגוברת והתודעה של חלק מהרוכשים העלתה את ממוצע המכוניות המגיעות עם 6 כ"א (או יותר) כבר כסטנדרט.

 

זה בעתיד.

אני חושב שזה נחוץ גם היום אנשים יהיו מודעים לחשיבות ה ESP, ללא קשר לזה שהיא תהיה תנאי בעתיד.

הייתי מהמר על זה שיותר מ 50% שתשאל אותם ברמזור או משהו אם הם יודעים מה זה ESP יגידו שהם לא יודעים.

בתוכנית טלויזיה שהייתה על מכוניות בערוץ 10 ( עם אלי אילדיס והשף השני, שכחתי את השם שלו ושל התוכנית \: ), היה את הנהג און יעקובסון ( מקווה שאני לא טועה ) שהראה שם מה החשיבות של ה ESP, ההורים שלי הבינו דרך התוכנית מה המטרה של ESP וכמה זה חשוב, אבל אני מאמין שיש עוד הרבה מאוד שלא מודעים לכך.

פורסם

לא יודע עד כמה זה יותר קריטי אבל זה יותר דבילי ועצוב (ABS קיים במכוניות מן המניין זמן ממושך- לעומת ה ESP שהיא מערכ' יותר חדשה).

פורסם
מה יש פה לא להבין ? "פוזה" היא מאז ומעולם צורך אנושי חשוב ומוכר. ככה אנחנו בעוונותינו בנויים, צריכים תמיד להראות של מי גדול יותר.

 

לא יודע,פוזה במחיר כזה אם כבר אז הם יוצאים פראיירים,באותו מחיר אפשר לקנות "פוזה" הרבה יותר טובה ומאובזרת.זה פשוט מטומטם לשלם כזה סכום עבור רכב עם קצת יותר אבזור מיונדאי גטס ליסינג.לא ידוע הדבר הזה לא מובן לי,מאילי פוזה אבל אפשר למצוא אותה באותו מחיר ועם תמורה הרבה יותר גדולה.כנראה שאני לעולם לא אבין:roll:

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
לא יודע,פוזה במחיר כזה אם כבר אז הם יוצאים פראיירים,באותו מחיר אפשר לקנות "פוזה" הרבה יותר טובה ומאובזרת.זה פשוט מטומטם לשלם כזה סכום עבור רכב עם קצת יותר אבזור מיונדאי גטס ליסינג.לא ידוע הדבר הזה לא מובן לי,מאילי פוזה אבל אפשר למצוא אותה באותו מחיר ועם תמורה הרבה יותר גדולה.כנראה שאני לעולם לא אבין:roll:

 

לכל אחד יש ראש שונה, אל תנסה להבין כי לא תבין.

פורסם
לא יודע,פוזה במחיר כזה אם כבר אז הם יוצאים פראיירים,באותו מחיר אפשר לקנות "פוזה" הרבה יותר טובה ומאובזרת.זה פשוט מטומטם לשלם כזה סכום עבור רכב עם קצת יותר אבזור מיונדאי גטס ליסינג.לא ידוע הדבר הזה לא מובן לי,מאילי פוזה אבל אפשר למצוא אותה באותו מחיר ועם תמורה הרבה יותר גדולה.כנראה שאני לעולם לא אבין:roll:

 

תראה , אתה צודק

כאחד שמכיר כמה שעשו את הטעות הזאת

אני יכול לאמר לך שלאנשים פשוט אין את המודעות הנדרשת .

אנשים מבזבזים את כספם על עצם מסויים , כשיכלו לקנות אחר , שיספק אותם הרבה יותר .

 

לאנשים אין את המודעות לדעתי , אני איתך , ופשוט עדיף לא לנסות להבין אותם .

 

שבת שלום .

פורסם
לא יודע,פוזה במחיר כזה אם כבר אז הם יוצאים פראיירים,באותו מחיר אפשר לקנות "פוזה" הרבה יותר טובה ומאובזרת.זה פשוט מטומטם לשלם כזה סכום עבור רכב עם קצת יותר אבזור מיונדאי גטס ליסינג.לא ידוע הדבר הזה לא מובן לי,מאילי פוזה אבל אפשר למצוא אותה באותו מחיר ועם תמורה הרבה יותר גדולה.כנראה שאני לעולם לא אבין:roll:

שלא תבין אותי לא נכון. אני לא מוצא שום דבר חיובי ברדיפה אחרי "פוזה", נהפוך הוא. כל שכתבתי הוא שמדובר בצורך אנושי חברתי אצל חלקנו.

פורסם

הרצון לפוזה הוא רצון לגיטימי ואנושי ביותר,אני לא מכיר בן אדם אחד שלא רוצה אפילו טיפה פוזה,עם זה אין לי בעיה וגם אני כזה אבל פשוט העיניין הוא שאנשים בשביל דמוי מסכן של פוזה מבזבזים סכומי עתק שבאותו כסף היו יכולים לקבל הרבה יותר.אך כול עוד הלנד קרוזר עושה אותם מאושר מי אני שאגיד להם לא,אני רק מקווה שהם לא יבדקו את החוסר כריות אוויר הנוספות על בשרם החיי.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אם אתה שואל את דעתי האישית אני לא מבין למה אנשים קונים רכב שטח בידיעה מוחלטת שהם אף פעם לא ירדו איתו לשטח(טוב אני לא מדבר על סגמנט ג'פי יוקרה)אבל לדעתי האישית זה נראה לי אבסורד לשלם על דייטסו טריוס 140.000 ש"ח כש יכולות שטח שלו הן בערך כמו של מאזדה 3.חוץ מתחושת גובה אין לו שום דבר מיוחד להציע,לא יודע אני בחיים ל אבין את זה.מצד שני אני אל אומר שכול מי שאוהב טיולי שבילים צריך לקנות דיפנדר ולסוע איתו יום יום,פשוט לדעתי האישית בלבד אני חושב שאם לקנות רכב שטח,אז שתהיה לו יכולת בשטח שם ולנצל אותו שם אחרת,באותו הכסף אפשר לקבל הרבה יותר תמורה.

כמובן שאני לא מדבר על הקרוס אוברים שהם מלחתחילה לא נועדו להיות בשטח אלה כמיניוון 4*4 מוגבה.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

סלחו לי על השאלה הדבילית, אבל משהו יכול להסביר ל איך מגיעים למצב של התהפכות או יותר נכון איך לא מגיעים?

×
×
  • תוכן חדש...