Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתמונה האחרונה אתם רואים את שקע המצת שיוסי עשה לי שם בתא כפפות, במקום המצת מהקונסולה שהוצא לשם התקנת הפרוססור בזמנו, וחודשים היה מסתובב לי בין הבלם יד לבין הרגליים..

 

כמו בפורשה.. :-)

DSCN0126 (Large).JPG

DSCN0129 (Large).JPG

DSCN0130 (Large).JPG

DSCN0132 (Large).JPG

DSCN0133 (Large).JPG

DSCN0134 (Large).JPG

DSCN0135 (Large).JPG

DSCN0136 (Large).JPG

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צביקה!!!

 

אני ממש שמח שהתוצאה משביאת רצון...

אני נכנס ברשימת המוזמנים להשמעת בכורה (לצערי לטרום בכורה לא יצא לי להגיע:wink:)

 

נתראה במפגש

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

יפה.

 

1. מה היה במקור במיקום של הטוויטרים? שקעים של מזגן או שאלו שקעים חדשים שאתם יצרתם?

2. הרמקולים האלו כ"כ יפים שלשים עליהם גריל עושה להם עוול... :oops:

פורסם

צביקה ידידי היקר!.

 

תתחדש, תהנה מהסט הזה ומה שחשוב זה שתקבל את התוצאה שאתה מחפש.

 

נראה מליון דולר:).

 

יוסי שיחק אותה עם השקע מצת, כרגיל פדנטיות ברמות קשות:).

 

זהו, כל מה שנשאר עכשיו זה לשמוע!!

under construction..

פורסם

אני מופתע מהכמות של הביקורת הטובה לגבי הסט הזה.

אני חייב לשמוע אותו חבל שאני לא יכול להגיע למפגש הזה שכולם מדברים עליו(בגלל שאני לא יודע שום פרטים עליו!:evil:)

בכל מקרה אם הסט הזה כל כך איכותי כנראה שאני אצטרך להיפרד מהסט שלי שאני מאוד מאוד מרוצה ממנו אין מה לעשות אנשים גיריתם אותי.

מה העלות של הסט הזה?

פורסם

רכיבים מדהימים צביקה!

אם אפשר לשאו, כמה עולה התענוג הזה?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

צביקה כל הכבוד על היוזמה, אני פשוט יושב ומסתכל על המידוופרים ומחייך.

אני מקווה שפגעת בדיוק לאן שרצית.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם
כמה עולה התענוג הזה?

עכשיו במבצע לחברי הפורום, ולרגל החדרת המותג לארץ, 5250 ש"ח.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2048158&postcount=1

 

אני מקווה שפגעת בדיוק לאן שרצית.

זה עוד ייקח זמן עד שאגבש זאת ואפיק את המירב מהסט, אך כבר אוכל לומר לך שאני שמח על הרכישה.

ההימור היה מוצלח, וכבר נכון לעכשיו זה נשמע טוב הרבה יותר מדברים רבים אחרים..

פורסם

צביקה אכן שומעים מדהים ,

 

יש עדיין צורך בכיוונים רבים כדי למצות את מלוא הפוטנציאל מהסט, למרות זאת

אהבתי לשמוע.

 

נ.ב מה עם צילומים מהמפגש? ראיתי שלא הפסקת לצלם.

 

 

אלי

 


×
×
  • תוכן חדש...