Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה מוזרה בנמל ת"א-מוצ"ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שבת בלילה בערך ב1 עברתי בכניסה לנמל ת"א הישן (מונטנה,TLV) וראתי את אחת התאונות המוזרות : מרצדס S שכנראה ניסתה לפנות ימינה במהירות פשוט הרימה C5 והתוצאה ה C5 עם גלגל אחורי על מכסה המנוע של המרצדס משהו מטורף

מישהו במקרה ראה מה בדיוק קרה שם...? :roll::roll::roll:

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם

חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם
חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

 

ערס שמערס, אני בטוח שהנזק שנגרם ל-C5 יותר גדול מאשר הנזק שנגרם למרצדס. תחשוב איזה כוח פגיעה צריך בשביל לדחוף C5 למעלה? אין ספק שכמה דברים חשובים התעקמו שם...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

 

ערס שמערס, אני בטוח שהנזק שנגרם ל-C5 יותר גדול מאשר הנזק שנגרם למרצדס. תחשוב איזה כוח פגיעה צריך בשביל לדחוף C5 למעלה? אין ספק שכמה דברים חשובים התעקמו שם...

 

אין ספק שכמה דברים התעקמו שם חוץ מהרכבים... :wink:

פורסם
חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

 

ערס שמערס, אני בטוח שהנזק שנגרם ל-C5 יותר גדול מאשר הנזק שנגרם למרצדס. תחשוב איזה כוח פגיעה צריך בשביל לדחוף C5 למעלה? אין ספק שכמה דברים חשובים התעקמו שם...

 

לי זה יותר נשמע כמו פגוש אחורי שהלך פארש ודלת בגאז' שצריכה כמה תיקונים ואולי קצת בסאשי.

אולי אותו דבר במרצדס, פגוש קדמי שהלך פארש, מכסה מנוע עקום, שמשה שבורה או סדוקה ואולי כמה חלקים במנוע נפגעו הרי לא נראה לי שהמכסה מנוע של ה-s יכול לסחוב את כל ה-1460 קג של ה-c5.

c5-01.jpg

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם

אתמול בערב נסעתי הביתה ברח' ראול ולנברג ברמת החייל.גשם.פייייייתאום מישהו ירד מהשכונה עם באלנו,ליד ה"דרבי באר".הוא איבד בלמים (או עשתונות) ולא עצר בעצור.מישהי שנסעה 3 מכוניות לפני נכנסה בו באיזה 70-80 קמ"ש.הוא התלבש על אי התנועה וכל הצד של האוטו כוסח.

 

נסעתי לי שמח וטוב לב וזימזמתי לי את הלהיט ההיסטרי של שאגי IT WASNT ME....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

 

ערס שמערס, אני בטוח שהנזק שנגרם ל-C5 יותר גדול מאשר הנזק שנגרם למרצדס. תחשוב איזה כוח פגיעה צריך בשביל לדחוף C5 למעלה? אין ספק שכמה דברים חשובים התעקמו שם...

 

 

תכלס, זה בכלל לא משנה למי נהרס "יותר אוטו" בתאונה...

אם נכנסתי במישהו והוא נפצע בינוני ולי לא קרה כלום, אבל האוטו שלי רוסק ואצלו רק התקמטה הכנף, אז מה? אז אני נדפקתי כי יש לאוטו שלי "שאסי" ???

נו ברצינות.

זה נמדד בעוד מליון פרמטרים שהם מעבר ל"בטח המרצדס כיסחה לC5 את הצורה..." כי כבר ראינו למי יש חמישה כוכבים ב-NCAP ומי מחזיק את הXין שלו ביד עם כל הSCLASS....

 

 

 

רון.

-תכנון מוקדם יביא לעליונות ברוב המצבים-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מלפני הרבה זמן אמרתי לאמא שלי שאני רוצה לעשות רשיון על אופנוע.

למובן שהיא אמרה לא......איך שהלא הזה הגיע,אנחנו רואים אופנוען נכנס במהירות של 200 קמ"ש ברמזור (כניסה של אזור התעשייה הישן).

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

 

מאיפה אתה יודע שהוא ערס?!

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

 

מאיפה אתה יודע שהוא ערס?!

 

הוא חונה קבוע בחניה כפולה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
זה נמדד בעוד מליון פרמטרים שהם מעבר ל"בטח המרצדס כיסחה לC5 את הצורה..." כי כבר ראינו למי יש חמישה כוכבים ב-NCAP ומי מחזיק את הXין שלו ביד עם כל הSCLASS....

רון.

-תכנון מוקדם יביא לעליונות ברוב המצבים-

 

איזה שטויות אתה מדבר פה...

אתה בכלל לא יכול להשוות בין רכבים מקטגוריות שונות לגמרי....

וכן, הייתי מעדיף להיות ב SCALSS מאשר בC5... ואני בטוח שגם רוב רובם של האנשים כאן...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
חחחחחח מגיעה לערס עם המרצדס שיחשוב פעמיים אם הוא נכנס באוטו כמו שלי! :x

הסיבה שזה קרה כנראה שבעל האוטו הגביה את ה-c5 ב-40 מ"מ(לא עם ג'ק, בלחיצת כפתור) ואז הערס נכנס בה :p

 

יש תמונות, או אתה יודע לפחות את מידת הנזקים?

 

מאיפה אתה יודע שהוא ערס?!

 

הוא חונה קבוע בחניה כפולה.

 

מה זה אמור להביע?

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
זה נמדד בעוד מליון פרמטרים שהם מעבר ל"בטח המרצדס כיסחה לC5 את הצורה..." כי כבר ראינו למי יש חמישה כוכבים ב-NCAP ומי מחזיק את הXין שלו ביד עם כל הSCLASS....

רון.

-תכנון מוקדם יביא לעליונות ברוב המצבים-

 

איזה שטויות אתה מדבר פה...

אתה בכלל לא יכול להשוות בין רכבים מקטגוריות שונות לגמרי....

וכן, הייתי מעדיף להיות ב SCALSS מאשר בC5... ואני בטוח שגם רוב רובם של האנשים כאן...

 

שאלה רטורית.

Піскун Святослав Михайлович

×
×
  • תוכן חדש...