אפשר לראות שהורידו את הסמל על ההגה בפוטושופ, גם אפשר לראות שהוא עגול.
אז לאיזה חברה יש סמל עגול? ב.מ.וו, קאדילאק, מרצדס, יכול להיות גם שברולט כי זה מתאים סימטרית, מאזדה, טויוטה.
פשוט תבחרו.
אחחחחחחחחח נשים!
לפני חצי שנה חזרנו משדה התעופה והיינו על כביש מהיר והיה בו פקק, אז בזמן הפקק האיביזה שלפנינו ואישה בתוכו מסתובבת לתינוק שלה ולא תורחת לשים בלם יד או ללחוץ על הבקרס, הכביש היה בשיפוע אחורה והתוצאה שהאיביזה מתרדרת אלינו ואבא שלי מצפצף ןמצפצף במשך 5 שניות ובום האיביזה חובטת לנו ב-c5, למזלנו אין נזקים, אחר כך האישה יוצאת מהאוטו ושואלת "למה נתקעת בי?" הייתי כל כך עצבני!!!
צריך להכין שלט": אישה באוטו!
למה נתקעת בי היא שואלת!!!!!