Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך את הרוקפורד בארץ ב1600 בטח תוכל להוציא אותו ב1400-1500 עכשיו ביד שנייה.

ביבוא מחו"ל יש לך הייפוניקסים מלא, חזקים מאוד מאוד בפחות מהתקציב. ממפיסים, US AMPS , פוניקס גולד 1200.1 ועוד!

רק תציץ בEBAY.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפוניקס גולד 1200.1 בעייתי מאוד

היפוניקסים יש עליהם הרבה ביקורות רעות בעולם בנוגע לאמינות ולעמידה בהצהרות

 

US AMPS מרלין מעולה, ותמורה טובה לכסף

פורסם

אז אם הבנתי נכון במערכת החשמל הנוכחית(המקורית של הקווליר)

אף מגבר לא יתן יותר מה jl 500 שיש לי כרגע?

ואת עניין הקלאסים לא הבנתי

מה נחשב לקלאס A ומה נחשב לקלאס D

לצורך הדוגמה נגיד בין המגברים - jl 1\1000 ל- רוקפורד 1001 bd סדרת

פורסם

הJL הוא קלאס D והרוקפורד הוא קלאס BD- פחות נציל מD אבל יותר נציל מA/B.

בקיצור אם אתה רוצה 1000RMS אמיתיים ב2 אוהם זה הJL1/1000 כל עוד לא תרד מ11V הוא יתר 1000RMS

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

האלטרנטור של הקוואליר הוא במקור 90AH, אך בהרבה מאד מהקוואלירים המסתובבים בארצנו יש 120AH.

 

אם האלטרנטור + המצבר שלך תקינים אתה יכול להיות רגוע בכל מקרה.

 

 

למרות זאת אני מצטרף להמלצת "עתיד" על ה SAE-1200D של sundown. אמנם מוצהר "רק" 600W ב2OHM, אך זהו נתון ל12.8V, כך שפועל ייתן לך יותר - את מה שבאמת מומלץ לסאב הזה לקבל. אתה לא צריך שום "1000 אמיתיים".

 

אינני יודע את מחירו, אך לאור ההסטוריה של היבואן בתמחור לפי מחירי חו"ל, צפה למחיר של כ2500 ש"ח.

 

 

 

לגבי הקלאסים, אין "נחשב". יש מגברים כאלו ויש מגברים כאלו. זה מופיע בנתוני המגברים.

פורסם

לגבי הסנדון נראה לי קצת מיותר לעשות שידרוג מjl 1\500 לסנדון 600

זה לא שיש לי מונו חלש מאד וזאת תהיה קפיצה משמעותית

אלה שינוי מינורי בלבד

המטרה שלי היא שידרוג משמעותי כמובן במגבלו הקיימות-

מערכת החשמל(לא מעוניין לעשות שידרוג לפחות לו בשלב זה)

ותקציב(עדיפות למשומש על מנת שאפשר יהיה לטפס גבוהה יותר ברמה)

הייתי מעדיף jl1\1000 אבל הם יקרים מדי ומשומש אין למכירה כרגע

אז הייתי רוצה לשמוע המלצות בטווח מחירים גבוהה יותר ממה שכתבתי

מכיוון שאני מכוון למשומש מה שיוזיל את מחירו

פורסם

אדי קצת מפתיע שאתה אומר את זה,

איך אתה יכול להיות כלכך בטוח ?

מדדת אצלו כמות אמפרג' פנוי ?

בדקת אצלו את מערכת החשמל ?

איזה מגברים יש לו מלבד המונו הריי הוא לא מרים מונו של אלף וואט, ושם קומפוננט על הרדיו דיסק

 

בקיצור כל אלו ועוד הם רק ההתחלה של הבדיקות, זאת קביעה ממש לא מקצועית לזרוק באוויר ש"שמ1001DB אתה תוכל לקבל 1000 רמס אמיתיים-באחריות"

 

אם הוא לא יקבל אלף וואט ? אלטרנטור 180 + מצבר קינטיק עליך ?

 

לפותח השרשור, בדוק את מערכת החשמל שלך לעומק במידה ותגיע למסקנה שבפועל את הולך להוציא 500 וואט אולי כדאי לך לשקול סאב אחר מאשר IDMAX, אולי IDQ או בכלל סאב של חברה אחרת

פורסם

הכוונה היתה אני מאמין שהמגבר יוציא את זה בתנאים אופטימליים.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אם זאת היתה הכוונה אז אין ספק

 

הנקודה שחשוב להבין היא, שאנשים לפעמים טועים וחושבים שאם יש לו מגבר 900 וואט זה לא מספיק חזק הוא ישים מגבר 1500 וזה יהיה חזק

 

אבל המערכת חשמל גם ככה מסוגלת (באותו מקרה לדוגמא) להוציא משהו כמו 550 וואט אז מה זה משנה היכולות של המגבר,

 

תמיד תמיד בכל המישורים צריך למדוד שרשרת לפי החוליה החלשה

פורסם

אז לפי זה לא צריך לקנות לא IDMAX לא W7 ולא HAVOC פשוט צריך לקנות סאבים שהם 500וואט כי 90 אחוז ממערכות חשמל ברכב לא נותנות את ההספק הראוי למגבר כדי להחזיק את הסאבים כאלה.

 

מה שבטוח הוא המוות ולא כמה וואטים הוא מוציא.. אבל מה שבטוח הוא ואני אומר מניסיון(בניגוד להרבה חברי פורום אודיו ) הרוקפורד הזה יחזיק יפה וחזק את הIDMAX כמובן שלא בטוח שזה 100 רמס אבל בטוח שזה מגבר ראוי לסאב או בעצם לכול סאב.

פורסם

הסאב ראוי למאזין

והמגבר ראוי לסאב

אבל לא בטוח שהמערכת חשמל ראויה למגבר

 

וכן אני באמת מאמין שמי שרוצה האבוק או IDMAX צריך לטפל במערכת חשמל כדי למקסם את הביצועים

אחרת שיקח כאוס\ארסנל או IDQ

פורסם

לפי הספר אתה צודק שראוי שתהיה מערכת חשמל חזקה ברכב בשביל סאב כזה אבל למרות זאת הרבה אנשים מעדיפים IDMAX או W7 על פני IDQ או W6 גם בגלל העוצמה וגם בגלל האיכות משמע שאולי הם לא מנצלים אותם עד הסוף אבל שומעים הבדלים דיי משמעותיים המחייבים אותם להחליף את הסאב בניגוד למערכת החשמל שלהם.

לי ולעוד רבים יש סאב 1000רמס בלי שידרוג של מערכת החשמל ואני יכול להגיד לך מנסיוני שאני מרוצה ודיי מנצל את הסאב כמובן שהביצועים שלו היו גובהים יותר עם מערכת חשמל משופרת(פרוייקט בעתיד) אבל אפשר גם לחיות בלי זה.

פורסם

אדי,

 

גם אתה ויתר חברי הפורום, "חושבים" שהם מנצלים את הסאבים הללו ברכב שלהם.

 

ב99.9% מהמקרים אתם לא מגיעים אפילו לחצי מהיכולות של הסאב, כי אין לכם מערכת חשמל אפילו מינימלית בשביל להתחיל להבין מה זה בכלל 1000 וואט RMS.

 

ולשאלתך, אז כן, אנשים לא צריכים לקנות סאבים של 1000 וואט RMS כאשר הם נוסעים עם אלטרנטור מקורי של 70 אמפר.

כן זה יעבוד, כן זה ישמיע קול- לא, זה לא ינצל אותו ואפילו לא במחצית מיכולתו.

 

בתכלס, ברכב סטנדטי לא צריך יותר מ 500+- וואט RMS, אותם אתה כן תוכל לנצל ולהנות מהתפוקה שלהם.

 

אנשים רצים ומתקינים כבלי 0G כאילו זה מים, וכל זה בשעה שהחיווט המקורי של הרכב הוא לא יותר מ8G במקסימום.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...