Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת

כרגע יש לי JL 1\500

הסאב עדיין לא הותקן כך שאין לי מושג איזה תוצאה נקבל בשילוב זה

אבל נראה לי שחבל לא לנצל סאב כזה

ובקרוב אני אצא למכירה עם ה-jl

ועכשיו אני בשלב הגישושים והעיצות

וכמו שאני מכיר את עצמי

השידרוג יעשה בקרוב מאד

תודה

ופורים שמח לכולם:bday:

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם יש לך אפשרות להביא JL 1000/1 זאת ההמלצה שלי אבל המחיר שלו מאוד גבוה.

יש לך גם AUDISON LRX 1.1 או מונו כמו שלי ROCKFORD FOSGATE 1001BD שד"א מרים את הIDMAX שלי מצויין +.

יש גם את המונו של ID אצל הייבואן (אם אני לא טועה) שמיועד לIDMAX, וקיבל ביקורות מעולות בחו"ל.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

לדעתי הגברה אידיאלית לכול סאב SQ זה מגבר TRU H-1 Hammer

http://ampguts.realmofexcursion.com/TRU_H-1_Hammer/

 

אבל יש לך גם מגברים יותר זולים וגם ברמה כמו:

 

1. DLS Ultimate A6

http://ampguts.realmofexcursion.com/DLS_A6/

מגבר ממש איכותי קלאס A/B ונתונים ב-13.8V

 

2. GENESIS Monoblock

http://www.genesiscaraudio.net/main/index.html

גם מגבר איכותי בקלאס A/B נותן 1200 W ב-1 OHM

 

3. AUDISON-LRx1.1k

http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/5848.html

מגבר קלאס A/B מייצר 1100~ W ב-13.8V

 

4. Image Dynamics Q 1200.1

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=6675

מגבר מייוצר במיוחד לסאב הזה, והוא מגבר SQ אמיתי של קלאס A/B, ושילוב שלהם יהיה מושלם.

 

ועוד ועוד ועוד.....

 

המלצה שלי זה קלאס A/B, אבל אופציה של קלאס D אני גם לא פוסל

פורסם

יש גם את המונו של ID אצל הייבואן (אם אני לא טועה) שמיועד לIDMAX, וקיבל ביקורות מעולות בחו"ל.

מקס.

מה זה מיועד לIDMAX ?

חשבתי שמדובר בסאב סטנדרטי לרכב, שיכול להיות מתופעל ע"י כל מונו איכותי.

פורסם

הכל נחמד ויפה רק שחוץ מהJL 1000\1 כל המונואים לא מגיעים אפילו ל900 RMS והבחור פה רוצה 1000 RMS, בטווח מחרים כמו שציינת יהיה קשה למצוא מגבר בעל נתונים כדרישתך.

פורסם

חברים בואו ניישר קו, דרישה של אלף וואט RMS זה דבר יפה, אבל בלי אלטרנטור של 150 אמפר ומעלה זאת סתם דרישה על הנייר

כי בפועל גם 600 וואט נקיים ובשרניים לא יצאו שם

 

אז בואו ניכנס לפרופורציות על מגברים שמספקים "רק" 900, כי גם את זה הם לא יוציאו בלי מערכת חשמל מתאימה

פורסם

ואתה יודע איזה מערכת חשמל יש לו?

אם נוכל לקבל ממנו טיפה מידע הוכל לעזור לו יותר ואני לא חושב שאלטרנטור בריא לא יוציא יותר מ600W, נשמע לי טיפה הזוי.

פורסם

אלטרנטור ממוצע של 75 אמפר יוכל לספק מקסימום של 900 וואט מיידי בסך הכללי, שזה כולל בתוכו את המזגן, אורות דרך, אורות חנייה, וכו' וכו' וכו'. מה שמוריד עוד כ-10 עד 35 אמפר מההספק הפנוי של האלטרנטור.

 

במידה והאלטרנטור לא מסוגל לספק את האמפרג' הנדרש הוולטז' יורד ו"נשען" על המצבר

מה זה אומר? שאם למשל יש לנו מצבר של 65 אמפ"ש \ 500 אמפר CRANK , אז אנחנו נגיע למצב שהמצבר יספק לנו את האמפרג' החסר בהתאם לדרישה, אבל במתח נמוך יותר

 

מתח נמוך יותר = פחות וואטאג' = ניצול פחות אפקטיבי של האמפרים.

 

אם למשל 1 אמפר = 14 וואט במתח מונע [תיאורטי!]

אז 1 אמפר יהיה = 12 וואט במתח כבוי [או בנפילת מתח שהאלטרנטור לא מספק את האמפרג' הנדרש].

 

תוסיפו לזה את הניצולת של המגברים\רכיבי הרכב.

 

קיבלנו מערכת חשמל מאוד מאוד לא סימפטית :)

 

כל זה היה על רגל אחת [ועין עצומה]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
מה זה מיועד לIDMAX ?

חשבתי שמדובר בסאב סטנדרטי לרכב, שיכול להיות מתופעל ע"י כל מונו איכותי.

אכן המונו של ID מיועד להוציא הספק בדיוק מה שהIDMAX דורש ב2 אום.

כמובן שגם מסוגל לעבוד עם רכיבים שונים אחרים.

 

הכל נחמד ויפה רק שחוץ מהJL 1000\1 כל המונואים לא מגיעים אפילו ל900 RMS והבחור פה רוצה 1000 RMS, בטווח מחרים כמו שציינת יהיה קשה למצוא מגבר בעל נתונים כדרישתך.

מה?? מי מהמגברים שהצעתי לא נע באזור ה1000 RMS ב2 אום?

 

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

לגבי מערכת החשמל אז היא לא משודרגת ואני גם לא מעוניין לשדרג

לגבי ה1000rms אז לא הסברתי את עצמי-המונו לא חייב להוציא 1000 ב 2 אום

אלה הסאב יכול לקבל את זה

כרגע יש לי jl 1\500 ונראה לי שזה חבל לשניהם לעבוד בייחד מכיוון שמדובר ב2 רכיבים אייכותיים

שפשוט לא מתאימים

לכן במגבלות התקציב ומערכת החשמל של הרכב אבקש את עצתכם למונו

אגב מה דעתכם על רוקפורד מסידרת פוואר 1001bd שמוציא 1000 rms ב2 אום?

 

תודה

פורסם

בוא נגדיר את זה ככה בצורה ברורה ופשוטה

הJL שלך מוציא 500 וואט בכל מתח בכל התנגדות

עם מערכת חשמל בסיסית של רכב סטנדרטי, ועם עוד מגבר 4 ערוצים בריא לבמה הקידמית

לא משנה בכלל איזה מונו תשים שם, הוא לא יוציא לך יותר מה500 וואט שהJL שלך מוציא.

 

אלא אם - תעבור לקלאס D, ואז אכן יהיה שיפור עוצמתי,

מונו קלאס AB במקרה שלך לא כדאי לך, תשאר כבר עם הJBL.

פורסם
ואתה יודע איזה מערכת חשמל יש לו?

אם נוכל לקבל ממנו טיפה מידע הוכל לעזור לו יותר ואני לא חושב שאלטרנטור בריא לא יוציא יותר מ600W, נשמע לי טיפה הזוי.

וולט*אמפר = וואט.

 

תעשה לבד חשבון [ואל תשכח שברכב יש כמה צרכנים חוץ מהמגברים..]


×
×
  • תוכן חדש...