Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאוקטביה יש שוק יד שנייה חם מאוד.

 

רכבים טובים נחטפים במיידי.

 

הכל שאלה של איזה מחיר דורשים עליהן.

בהנחה שפער המחירים בין אוקטביה בת 3 לג'טה בת 3 מצטמצם (פותח השרשור אומר שהפער כחדשות הוא 9K) לכמה אלפי שקלים בודדים, קשה לי להאמין שאוקטביה נחטפת במחיר מחירון . כלומר, יכול להיות שבעליהן מבקשים מראש מחיר נמוך מהמחירון ולכן הן נחטפות.

 

ולצורך הדיון אני אסתור את עצמי ואציע הסבר מנוגד.

יכול להיות שלוי יצחק שוחט את האוקטביה במחירון שלו כך שפער המחירים בין אוקטביה משומשת לג'טה משומשת דווקא גדל עם השנים, מה שהופך את ה"צ'כית" לעסקה אטרקטיבית יותר. יכול להיות גם שמיעוט האוקטביות הפרטיות בשוק משפיע את הסחירות הטובה שלהן.

 

אני לא יודע מה נכון, סוגיה מעניינת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בתור אחד שרצה ליקנות אותו דגם כמו שלך והייתי ממש דלוק על הרכב הזה ירד לי הכל כששמעתי הצעת מחיר לביטוח שלו

פי 2 לפחות מרכב רגיל אז אני לא יודע למה ליקנות אותו עם צריך לשלם כל כך הרבה כסף לביטוח

פורסם
ניסת קאיה מאגנטיס?140 כוח סוס מרווחת יותר מהאוקטביה ומהג'טה נישמעת טוב דוקא

זה אוטו קוריאני, לא אמין במיוחד וזולל דלק יותר מהאוקטביה/ג'טה.

 

ובקשר לביטוח אני אבדוק.

פורסם

פעם בשבוע/שבועיים אני נוסע 8 שעות באוקטביה/B4 /מזדה 3 /סיויק/ג'טה/פוקוס.

כולן עם ק"מ מופלג , יש אוקטביות וסובארו שמתקרבות לחצי מיליון , לפעמים בלילה בכבישים ריקים ובמהירויות שמחייבות סיבה מיוחדת.

נכון שאני לא אובייקטיבי , מוטה לטובת דיזל-אוהב מומנט בריא בטורים נמוכים מאד , לא מעניין אותי כ"כ הכ"ס ב 7000.

אני מאוהב באוקטביה.אוטו שאין לו סוף. (ויש שמקללים על כך-לא מקבלים חדש במקום).

מזכירה סקודות 135/136 ,טטרות 630 , ועוד יותר ישנות מהתקופה שהייתי רואה בעיירות נידחות בצ'כוסלובקיה (אמצע שנות ה-80) . לא נגמרות. (כמו גם צמ"ה ZETOR שמשום מה לא מיובא).

פורסם
פעם בשבוע/שבועיים אני נוסע 8 שעות באוקטביה/B4 /מזדה 3 /סיויק/ג'טה/פוקוס.

כולן עם ק"מ מופלג , יש אוקטביות וסובארו שמתקרבות לחצי מיליון , לפעמים בלילה בכבישים ריקים ובמהירויות שמחייבות סיבה מיוחדת.

נכון שאני לא אובייקטיבי , מוטה לטובת דיזל-אוהב מומנט בריא בטורים נמוכים מאד , לא מעניין אותי כ"כ הכ"ס ב 7000.

אני מאוהב באוקטביה.אוטו שאין לו סוף. (ויש שמקללים על כך-לא מקבלים חדש במקום).

מזכירה סקודות 135/136 ,טטרות 630 , ועוד יותר ישנות מהתקופה שהייתי רואה בעיירות נידחות בצ'כוסלובקיה (אמצע שנות ה-80) . לא נגמרות. (כמו גם צמ"ה ZETOR שמשום מה לא מיובא).

 

אז אתה אומר ששווה?

פורסם

א. לסקודה יש תא מטען גדול יותר מזה של הג'טה - אם זהו חישוב בשבילך, אזי יש כאן יתרון לסקודה.

ב. הביטוח מאוד גבוה לרכב זה בגלל סיבה אחת ומיוחדת - הוא מאוד גניב. התקנת פוינטר / איתוראן יחסוך כסף בביטוח.

ג. אמינות - יש לי במשפחה סקודה אוקטביה TDI 2001 עם 160K על השעון ופרט לאורות דרך מעצבנים (!!!) שכל שנה צריך לכוון מחדש הרכב יוצא מן הכלל.

 

סקודה אוקטביה ממולצת בחום.

×
×
  • תוכן חדש...