שלום,
ברשותי סיטרואן סקסו דיזל שנת 00', לאחרונה הרכב נכנס לטיפול במשאבת סולר (לאחר 195 אלף ק"מ) במוסך י.ש. הגליל בחיפה. לאחר צאת הרכב מן המוסך החלו רעידות חזקות ברכב בזמן עמידה כאשר בנסיעה הרעידות לא קיימות. עליי לציין שהן לא היו לפני הטיפול.
זוגתי שתחיה הוציאה את הרכב מן המוסך מבלי שתבחין בבעיה שנוצרה. עוד אותו יום חזרנו למוסך המוסכניק ביצע כמה כיוונונים במשאבה, ניקוי מזרקים וצינורות אך ללא הועיל הרעידות בעמידה נמשכו. מיד לאחר מכן הוא אמר שייתכן ויש צורך לבצע תזמון שסתומים מכוון שצילינדר אחד לא פולט טוב - כאן עצרתי אותו ואמרתי לו שאני לא רוצה לשלם לו על שכר הלימוד שלו ואין צורך שימשיך ללמוד איך מתקנים זאת על חשבוני.
לפני שאני הולך למוסך אחר על מנת לקבל דעה שנייה, האם מישהו יודע / מכיר מה יכולה להיות סיבת הבעיה וטיפולה?