Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשקוש, הפיקוח לא ירד אלא הוחמר הגיע לרמת תקינה ופיקוח ארופאית, כל חברות הדלק מחוייבות לביקורות מעבדה מידגמיות בתדירות גבוהה, כדי לשמור על רמת איכות דלק תקינה בתחנות שלה והקישור מאוד ישן וכבר לא רלוונטי.

ברור שאין אפשרות לפיקוח ורמת דלק של 100% ויש מהילות ורמאויות, אבל לטעון שאין פיקוח כלל זה פשוט לא נכון.

פורסם
קשקוש, הפיקוח לא ירד אלא הוחמר הגיע לרמת תקינה ופיקוח ארופאית, מחוייבות לביקורות

.

יש כתוב בחוק ורצוי ויש מצוי

אולי צריך ועדת בדיקה בנושא,יש עוד כתבות נוספות חדשות ורשימות נוספות של תחנות דלק שמוהלות מי יודע במה, ואין לי כוח לחפש מחדש באינטרנט.

הפיקוח הוא על הדלק בהגיעו לארץ ומדגמי ביציאה לתחנות דלק.

הבדיקות שנילקחות בתחנות דלק הן לרוב ע"י בעלי התחנות ופעם ב.. ע"י פיקוח מחוץ לתחנה מה הבעיה לזייף.

מי מאיתנו לא יצא מתחנת דלק והרכב גימגם, צילצל וישר רצים למוסך כי לא מבינים מה קרה,על כן לרוב אני מתדלק בתחנה קבועה שהרבה רכבים מתדלקים שם והרכב נוסע בלי בעיות.

נחזור לנושא הפילטר דלק ,רצוי להחליף ולהחמיר גם לפני הזמן וזאת בגלל (שאר הירקות) שזה אומר בקטריות במיכלים ,פיית תידלוק שנפלה על הריצפה לא נוקתה והוחזרה למקום וכו'.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

שוב את מדבר על דברים שאינך בקי בהם,

הדלק מזוקק בארץ בבתי הזיקוק. עובר בדיקה לאחר הזיקוק לוודא איכות ועוד מספר בדיקות עד להגיעו לתחנות הדלק וגם שם נערכות בדיקות מדגמיות אשר באחריות ספק הדלק.

לי אישית ברכבי מעולם לא יצא להתקל בצילצולים או תופעות אחרות של התנהגות מנוע כתוצאה מדלק לא תקין ואני מכיר רבים שגם לא פגשו בזה.

יותר מכך, יצא לי לתקן רכבים שנמצא בהם דלק מזוהם או לא תקין ומדובר על מקרים נדירים או נקודתיים.

יש כיום יותר בעיות מסולר מאשר בנזין ויוצא לי לעיתים לבדוק דלק בבדיקת מעבדה, אני זוכר אולי מקרה או שניים של בנזין לא תקין אחרי מאות של דגימות. ברוב המקרים מדובר במהילות שנגרמות עקב טעות נהג, תדלוק בנקין במקום סולר וכו'.

 

ולגבי מסנן הדלק, אם הוראות היצרן הם 120K ק"מ אין צורך לרוץ ולקצר את מועד ההחלפה, הרי היום יש מסנני דלק יחד עם משאבת הדלק שכלל אין צורך להחליפם באופן יזום.

דלק מהול לא יעצר במסנן ורוב הלכלוך שקיים במיכלי הדלק מקורו מגורם חיצוני, כגון אבק וחול או שאר טינופות שחודרים למיכל בזמן התדלוק או כאשר יש תקלה במערכת הנשם של המיכל או הפקק מילוי. אולי כדאי לקצר מועד לרכבים שנוסעים בתנאי אבק ואובך לרוב.

פורסם
אני לא יודע מאיפה הבאת את המחירים מקורי עולה 90 שקל...חליפי 40...

 

אז הנה ענית לעצמך , ההבדל הזה ממש לא משמעותי לחלק שמחליפים פעם בכמה שנים.

 

נ.ב - קניתי פילטר כזה לפני שבוע בדיוק ב 50.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אנחנו חיים במדינת מידבר, אבק וחול יש יום יום באויר. עד כמה שידוע לי יצרן כותב להחליף פילטר לפי ק"מ או לפי זמן מסוים.

לגבי מים וחומרים נוספים שמוהלים בדלק, ניתן לכתבות חדשות וישנות להסביר את עצמן, למי שמעוניין לעוד כתבות כולל אנשים שתבעו את חברות הדלק מוזמן להיכנס לאיטרנט בנושא דלק מהול במים.

ממליץ לקרוא עד הסוף יש רשימה נוספת של תחנות שמוהלות.

 

http://www.moto4x4.co.il/article/8630.aspx

 

http://funds.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000416205&fid=1328

 

http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=19723

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...