Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש כרטיס זיכרון של SD/MMC לא מהאינטרנט.

יצא לי לבדוק בשני מקומות והיה הבדל של 40 ש"ח בניהם, אז אולי מישהו שכבר עשה סקר שוק יוכל לעזור לי.

 

נ.ב.

אני גם צריך בטריות AAA נטענות, איזה סוג כדאי לקנות?

 

תודה

 

דניאל

פורסם

שלום דניאל.

 

בקשר לכרטיס - גש לאחים יוגנד בת"א, הכי זול-מניסיון.

בקשר לסוללות הנטענות - רק GP.

אני ממליץ על ה-GP PowerBank Rapid. עלה לי 200 ש"ח.

172

פורסם

eBay..

מנסיון!

בדברים האלה הסיכוי לתקלה הוא מממממממשששש נמוך..

אין בזה חלקים זזים או משהו שעלול להתקלקל.. לכן האחריות לא הכי חשובה בעולם..

והמחירים של הכרטיסים בeBay פשוט מצחיקים!

מה גם שזה קטן ולא כבד אז המשלוח ממש זול..

בקיצור - eBay מומלץ ביותר - מנסיון! (כרטיס ממורי סטיק 256MB ב260 שקל..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שלום דניאל.

 

בקשר לכרטיס - גש לאחים יוגנד בת"א, הכי זול-מניסיון.

בקשר לסוללות הנטענות - רק GP.

אני ממליץ על ה-GP PowerBank Rapid. עלה לי 200 ש"ח.

 

דבר ראשון, תודה.

אני באמת אקנה את הסוללות האלה.

 

דבר שני, יש לך אולי טלפון או כתובת של האחים יוגנד?

 

נ.ב.

SD-Sound Digital

 

דניאל

פורסם

s.d.- secure digital

:twisted:

תמיד אבל תמיד טוב שיש אחריות כי הכרטיס הוא כמו כמו כל כרטיס דיגיטלי אחר והוא יכול מאוד להתקלקל...

וחבל אחרי השקעה כזו לגלות שהאחריות היא בארה"ב או לא קיימת.

לרוב החברות המובילות יש אחריות לחמש שנים.

"תנו חיבוק לאיש הדלוק"

פורסם
s.d.- secure digital

:twisted:

תמיד אבל תמיד טוב שיש אחריות כי הכרטיס הוא כמו כמו כל כרטיס דיגיטלי אחר והוא יכול מאוד להתקלקל...

וחבל אחרי השקעה כזו לגלות שהאחריות היא בארה"ב או לא קיימת.

לרוב החברות המובילות יש אחריות לחמש שנים.

 

מצטער, רשמתי מהזיכרון... :oops:

 

דניאל

×
×
  • תוכן חדש...