Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי כרגע ברכב סאב יחיד של קיקר CVR 12 אני מעוניין בעוד אחד כזה בגלל שמדובר בB4 ויש לי בעיית באס שהוא בקושי מורגש.

אבא שלי נגר ואני רוצה לבנות תיבה כפולה רציתי לדעת מה המידות וגם מה יותר כדי אטומה או פתוחה.

הם יוגברו על ידי מונו שמוציא 500RMS.

פורסם

אני ממליץ לך על תיבה עם פורט בצורה הבאה {שם לב למבנה הפנימי של התיבה }

תיבות האילו מייצרות באס חזק מאוד.

http://www.sonicelectronix.com/item_7499_Sonic+Sub+Box-+1SV15.html#tabs

 

לפי המלצות היצרן לסאב 12 CVR הנפחים לתיבה פתוחה נעים בין מינימום של 50 ליטר למקסימום של 64 ליטר

http://www.kicker.com/compvr

במחשבון תיבה אני אתכנן לך תיבה בודדת של 50+ ליטר בביצוע תייצר שתי תיבות כאילו צמודות.

מחשבון תיבה :

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/volume/volume.html

a-40

b-30

c-35

יתן לך את נפח התיבה הפנימית {לא כולל הפורט } של 42 ליטר ,כולל הפורט {שצריך להיות 5 סמ נטו }

אתה מגיע לנפח של 55 ליטר {מגדיל את a ואת b בעוד 5 סמ נטו }.

הקיר האחורי הפנימי של התיבה צריך להיות 25 סמ נטו.

שים לב שהגדלים הם נטו לא כולל נפח העץ {2 סמ}.

 

מגבר של 500RMS לא יגביר אות הסאבים האילו כראוי מדובר על סאב לא נציל ,ולכן תצתרך לשדרג למגבר מונובלוק

חזק יותר ,אם שני הסאבים עם שני סלילים של 4 אום תוכל לחבר אותם במעגל סופי של 1 אום

חפש מגבר של 1000RMS ב-1 אום {עלות של 1800 שח לחדש,משומש אפשר להביא בפחות}.

פורסם

ממליץ על סאן דאון 1000 לא יודע אם יש אותו עדיין במבצע.

 

אני רכשתי אותו ב1800 ואני מרוצה מכול דקה איתו

 

מוצהר 1000 וואט ב12 וולט בפועל מוציא יותר אני מאמין בערך 1180 משו כזה

 

באמת שהקיקר יפורקו והוא יציב ב1 אוהם.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...