Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

התאורה בלוח מחוונים שלי מאוד חלשה, אפשר להגיד שבלילה יש הרבה חלקים בלוח שלא רואים בכלל (עד 80 קמ"ש אני לא רואה את המחוג :lol: , כנ"ל את כל המד של הדלק).

 

הרכב הוא פיגו 106, שנת 96

האם התאורה הבסיסית ברכב היא כזו? וצריך להוסיף מנורות? או שזה פשוט עיניין של החלפת מנורות?

 

תודה,

טל

פורסם

אני מבין שרוב הבעיות של פג'ו הן בעיות קבועות.

גם לי יש פג'ו (306 שנת 98)

האור ממש חלש ויש חלקים שלא רואים

כמו כן.... כל הפנל של המזגן חשוך.

הבעיה תפתר רק כאשר תחליף את כל המנורות לחדשות (1.2W), הבעיה היא רק להחליף אותן :)

הבנתי שבפג'ו מדובר בפועלה ביכלל לא פשוטה אם ביכלל מצליחים ושלא נדבר על להרכיב חזרה.

 

בכל מקרה אם מישהו עשה את זה אני גם אשמח לשמוע על החוויה.

פורסם

אני לא יודע אם התאורה ב106 זהה בעיקרון ל205, אך אם כן אני עשיתי פרוייקטון קטן אשר כלל החלפת מנורות ללדים כחולים ועוד כמה דברים.

התוצאה הסופית יצאה מצויין לטעמי, גם יפה וגם פרקטי - רואים את הכל בברור.

פורסם

הבנתי שבפג'ו מדובר בפועלה ביכלל לא פשוטה אם ביכלל מצליחים ושלא נדבר על להרכיב חזרה.

 

 

מה זה? צריך יותר הכנות מאשר שיגור חללית לירח...

 

מפרקים את לוח השעונים, ואז זה נראה בערך כך:

 

5_unmount.jpg

 

תתעלם מהחיצים, רואה את כל הפלסטיקים השחורים? ע"י שמינית סיבוב שמאלה הם יוצאים, ובתוכם יש נוריות כאלה:

lamps_small.jpg

או, בתוך בית המנורה:

 

image.php?type=T&id=16642

 

משוך את המנורה בעדינות מתוך הבית (שפיץ פלייר, אבל ב-ע-ד-י-נ-ו-ת !), החלף בחדש, והרכב חזרה את לוח השעונים.

לא להפעיל כח בפירוק והרכבת הפלסטיקים. אם זה לא משתחרר בקלות, יש קליפס או בורג שתופסים אותו.

פורסם
אפשר לשאול איך עשית את זה?

ומאיפה הבאת את החלקים?

 

יש מצב לעלות תמונה?

 

יש פה הרבה הסברים על החלפת נורות בלוח שעונים, תחפש בעיקר של ה205.

את הלדים קניתי דרך EBAY , זוג לדים כולל מישלוח עלה לי פחות מזוג ב"שזר".

 

אם ה106 דומה ל205 אז תצטרך לפרק את הפלסטיקים השחורים שנמצאים לפני הנורות.

הפלסטיקים נועדו לפיזור טוב יותר של הנורות, אבל התוצאה הפוכה עם הלדים.

×
×
  • תוכן חדש...