Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהתחלתי לקרוא את השרשור בפעם הראשונה חשבתי שזה אחד מהשרשורים הציניים של ברווז ועוד כמה אנשים שפותחים אותם עם הודעה אירונית ומטומטמת רק בשביל לצחוק על אנשים שבאמת מדברים ככה.

 

לנהג שלא שומר על החוקים הבסיסיים ביותר רק כי הוא "לא צריך" או כי "לא בא לו" אין מקום על הכביש.

 

אני משער שאלו לא החוקים היחידים שאתה עובר עליהם, והסיכון כשאתה עובר עליהם הוא הרבה יותר גרוע מאשר נהג עם ניסיון (לא שזה משנה משהו, חוק הוא חוק).

 

אני מרגיש טיפה יותר בטוח כשאנחנו ברמזור, אבל אתה בשורה החמישית באוטובוס ולא במושב הנהג.

 

פה בפורום אנשים מלמדים על תרבות נהיגה. אם אתה עובר על חוקים כל כך בסיסיים כמו חגורה, אתה ממש לא מתאים לפורום הזה או לתרבות המוטורית שאנשים רציניים מנסים להעביר.

 

בכל אופן, אם השוטר חושב שיותר חשוב לגרום לך לעצור באדום-לבן, יש לו את הסמכות לעשות את זה. על זה ממש אי אפשר להתווכח.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

זיפו, תפנים שאתה ילד מתלהב שחושב שהוא הכי חכם והוא היחיד שצודק.

 

כולה שנה אתה נוהג וכבר נתפסת כמה פעמים נוהג בלי חגורה (דבר שאין שום הצדקה לעשות פרט לסיבות בריאותיות שמלוות באישורים רפואיים מתאימים או זלזול בוטה בחוק) וכשמישהו לא מוכן לוותר לך אתה כבר מתחיל לאיים כמו איזה ערס קטן אז תשלם את המחיר ותשתוק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא מבין אותך זיפו, מצד אחד אתה שולח משהו בפורום (שזכותך לשלוח הכל כמו שזכותם של אחרים להגיב מה שהם רוצים) ומצפה לתגובות.

 

התגובות שלך לביקורת היא, איך ננסח את זה - שלילית בקצת:

 

אם באת להרצות לי ילדון או גברבון רד מהעניין, לא לסוג אנשים כמוך פתחתי נושא זה.

 

נסיך שלי, ערכתי לא כי אני פחדן ולא עמיות, ערכתי מפני כבוד הפורום ולהוריד מרוח העצבים. תהיה בטוח שעריכתי קשורה ולו בחצי להודעה שלך.

 

שמע, תטיף מוסר לעצמך, רשמתי שלא רוצה לשמוע הערות כאלו אז תחסוך לי.

 

נתחיל להתווכח עם ראשי פיסטוק מאחורי המקלדת? וואלה לא בא לי. כשתהיה קצין או רק שוטר תדבר איתי אנו נראה מי באמת יהיה האומלל כאן.

 

כמו בהתראה שקיבלתי ממנהל הפורום בפרטי, הינכם יכולים לנעול נושא זה.

 

ואחרי שהוצאת את זעמך על המגיבים שאין להם זכות להעיר לך הוספת להתלונן עליינו:

 

לא באתי להתלונן, מרוב שפת נוסח הנושא כולכם חרגתם מהשאלה ששאלתי בסוף הפוסט. בנוגע לאדום לבן ולכובע.

 

ואני שואל - האם אין ללך שכל להתנהג בצורה סבלנית מספיק כלפי אלו שאתה מבקש מהם עזרה??

ואם אתה מבקר את התשובות שנותנים לך (שאכן לא כיף לקרוא) ונותן הערות כייפיות כל כך אז באמת נראה לך שמישהו יטרח לענות ולעזור לך?

 

איפה אתה חי???

 

בקשר לשאלתך - העברה שלך נעשה ושום דבר לא יכול לבטל את הדו"ח - לא כובע ולא חניה על אדום לבן (באמת נראה לך שהשוטר ייקח אותך לטיול של קילומטרים עד שתמצאו מדרכה בצבע אפור? אם זה היה ככה אז בתל אביב לא היה ניתן לקבל דוחות :-) ). אתה יכול לנסות להתלונן על השוטר ולנסות לארגן לו תלונה משלו, את שלך זה בטוח לא יבטל.

 

רוב הסיכויים שגם הוא לא ינזק מהתלונה שלך - כמו שאני מבין הוא היה ללא הכובע כשהוא היה בתוך הרכב (לפי הדברים שכתבת) - נשמע סביר, גם חניה באדום לבן זה מקובל.

 

בקיצור:

 

אם נסעת בלי חגורה ולא נתפסת - אל תדבר

נתפסת - אל תבכה

התלוננת וקיבלת ביקורת - קבל בכבוד

התמרמרת וקיבלת זילזול מהאנשים - אל תתלונן!

 

הערות כמו שהערת לא גורמות לך להראות טוב יותר...

פורסם

זיפו,

 

תבחן טוב טוב את הדוח שהוא כתב לך כי סביר להניח שהוא עשה טעות

 

רק שוטרי תנעה מבינים בכתיבת דוחות משטה, ושוטר רגיל עשוי לעשות טעויות שיבטלו את הדוח.

 

 

אל תשלם אותו לפני שהתייעצת עם מומחה.

 

 

:-)

מייבאך

פורסם
שלומי בחור עדין.

 

מה יש לנו כאן?

ערס צעצוע שיודע לאיים באינטרנט, שאף אחד רלוונטי לא רואה - ברור.

"גאון" שכשעוצרים אותו על זה שנסע לא חגור מוסיף חטא על פשע ומודה שהוא גם לא נוהג עם שתי ידיים על ההגה.

פרוטקציונר דמיקולו שמחפש את האח של הגיס של הבת דודה, כדי שיוציא אותו מהשטויות שהוא עושה.

 

אם יש סוג עבריינים שאני מה-זה מבסוט מזה שהם מקבלים דוחות, אלו בדיוק הטיפוסים האלו.

 

 

:mm_yeah:

בעד לתת בראש לערסים צעצוע שחושבים שהכביש של אבא שלהם והחוקים הם המלצה בלבד.

מעניין שהרכב תואם לסטיגמה. בטח בכלל נעצרת על חלונות שחורים או דברים נוספים שמושכים תשומת לב, והחגורה היתה רק בונוס.

 

אני אישית אפילו לא מצליח להניע את הרכב בלי חגורה, פשוט משהו מרגיש לי לא בסדר כשאני מכניס מפתח לסוויץ' בלי ששמתי חגורה קודם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני בהלם מהשרשור הזה.

לא את השרשור צריך לנעול אלה את פותחו.

בושה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

סורפרייז!!!! המשטרה העזה לאכוף את החוק....רק שלא הודיעו לזיפו מראש...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...