Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספר פעמים בתוך העיר נתפסתי ללא חגורה. בכל הפעמים השוטר עצר,אמר יפה שים חגורה להבא והמשיך במשמרת.

 

אתמול בלילה יצאתי מקיוסק. הנעתי וכמו כל נהג בימנו. מתחיל ליסוע מספר מטרים עד לכיכר הסמוך ומושך לעברו את החגורה.

בכיכר היתה ניידת של קצין אדיוט שמחכה בפתח הכיכר להשתלב ואני בתוכה. הוא מעמעם לי באורות כמו חוליגן, אני לא התייחסתי והמשכתי בנסיעה של 100 מטר לאחר הכיכר שהוא מאחוריי צמוד, הבנתי שנפלתי על עוד מתנדב מטומטם במשטרת העיר שעושה את סיור הלילי שלו , עצרתי את הרכב בצד , הוא יורד, רשיונות בבקשה, הבאנו לו. לאחר בדיקה קלה במסוף הוא רואה שהכל בסדר, עושה סיור מסביב לרכב (סיוויק 05) ונכנס לרכב , מוציא תיק עם הפנקס שלו ומתחיל לרשום, אני ניגש אליו, מה אתה בדיוק עושה? לא חגרת חגורת בטיחות, הסברתי לו שהקיוסק עומד על הכיכר וכניסתי לכיכר הייתה ביחד תוך שילוב חגירת החגורה.

 

ניסתי בהתחלה בשפה יותר יפה, אמרתי לו זה יכול להגמר באזהרה מילולית, אני נהג כשנה על ההגה ונקי מעבירות.

 

כמובן שאותו זה לא עניין, עשיתי טלפונים לבדוק מי הקצין הזה במשטרת העיר בכדי לנסות למנוע את הדוח אבל כלום לא עזר, הוא חדש ועם ראש ברזל שלא מוכר לאף אחד.

 

לסיום מגיש לי את הדוח, 90 ועליך לשלם זאת בבנק הדואר, וזורק הערה של "חסר כסף בקופת המשטרה" ואני צוחק לו בזלזול , לקחתי את הדוח השטותי שלו ואמרתי לו "סבבה, עוד נראה לאן תגיע".

 

250 שקל על כלום, פלוס 6 נקודות שהוא טען שלא ירדו לעולם.

כמה שאלות, בהגשת הדוח הוא היה בתוך הרכב ללא כובע אך עם מדים, ובנוסף העצירה של הניידת והרכב שלי היו באדום לבן, כשאמרתי לו "אם אתה כלכך צדיק איך אתה עוצר באדום לבן" , האדיוט הזה עונה לי "לשוטר יש סמכות לבטל את זה".

 

ה250 ש"ח לא מזיזים לי, מזיז לי יותר ההידבקות שלו, היחס, והפרצוף הגועל נפש שלו. מבטיח שבפעם הבאה שאם אראה אותו על אזרחי הוא יגמור אחרת.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
מספר פעמים בתוך העיר נתפסתי ללא חגורה. בכל הפעמים השוטר עצר,אמר יפה שים חגורה להבא והמשיך במשמרת.

איך אומרים? כל כלב בא...

 

אתמול בלילה יצאתי מקיוסק. הנעתי וכמו כל נהג בימנו. מתחיל ליסוע מספר מטרים עד לכיכר הסמוך ומושך לעברו את החגורה.

עצלן קשקשן. אפשר לחשוב שחגירה לפני תחילת נסיעה פוגעת לך בכבוד או משהו כזה.

רוב הנהגים בימינו עדיין חוגרים לפני תחילת נסיעה.

ה250 ש"ח לא מזיזים לי, מזיז לי יותר ההידבקות שלו, היחס, והפרצוף הגועל נפש שלו. מבטיח שבפעם הבאה שאם אראה אותו על אזרחי הוא יגמור כגופה.

מה אתה אומר? אולי נשלח את ההודעה הזאת הישר למייל של המשטרה?

איומים ברצח על שוטר/מתנדב? פשש... גיבור גדול.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם באת להרצות לי ילדון או גברבון רד מהעניין, לא לסוג אנשים כמוך פתחתי נושא זה.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם
מספר פעמים בתוך העיר נתפסתי ללא חגורה. בכל הפעמים השוטר עצר,אמר יפה שים חגורה להבא והמשיך במשמרת.

 

אתמול בלילה יצאתי מקיוסק. הנעתי וכמו כל נהג בימנו. מתחיל ליסוע מספר מטרים עד לכיכר הסמוך ומושך לעברו את החגורה.

בכיכר היתה ניידת של קצין אדיוט שמחכה בפתח הכיכר להשתלב ואני בתוכה. הוא מעמעם לי באורות כמו חוליגן, אני לא התייחסתי והמשכתי בנסיעה של 100 מטר לאחר הכיכר שהוא מאחוריי צמוד, הבנתי שנפלתי על עוד מתנדב מטומטם במשטרת העיר שעושה את סיור הלילי שלו , עצרתי את הרכב בצד , הוא יורד, רשיונות בבקשה, הבאנו לו. לאחר בדיקה קלה במסוף הוא רואה שהכל בסדר, עושה סיור מסביב לרכב (סיוויק 05) ונכנס לרכב , מוציא תיק עם הפנקס שלו ומתחיל לרשום, אני ניגש אליו, מה אתה בדיוק עושה? לא חגרת חגורת בטיחות, הסברתי לו שהקיוסק עומד על הכיכר וכניסתי לכיכר הייתה ביחד תוך שילוב חגירת החגורה.

 

ניסתי בהתחלה בשפה יותר יפה, אמרתי לו זה יכול להגמר באזהרה מילולית, אני נהג כשנה על ההגה ונקי מעבירות.

 

כמובן שאותו זה לא עניין, עשיתי טלפונים לבדוק מי הקצין הזה במשטרת העיר בכדי לנסות למנוע את הדוח אבל כלום לא עזר, הוא חדש ועם ראש ברזל שלא מוכר לאף אחד.

 

לסיום מגיש לי את הדוח, 90 ועליך לשלם זאת בבנק הדואר, וזורק הערה של "חסר כסף בקופת המשטרה" ואני צוחק לו בזלזול , לקחתי את הדוח השטותי שלו ואמרתי לו "סבבה, עוד נראה לאן תגיע".

 

250 שקל על כלום, פלוס 6 נקודות שהוא טען שלא ירדו לעולם.

כמה שאלות, בהגשת הדוח הוא היה בתוך הרכב ללא כובע אך עם מדים, ובנוסף העצירה של הניידת והרכב שלי היו באדום לבן, כשאמרתי לו "אם אתה כלכך צדיק איך אתה עוצר באדום לבן" , האדיוט הזה עונה לי "לשוטר יש סמכות לבטל את זה".

 

ה250 ש"ח לא מזיזים לי, מזיז לי יותר ההידבקות שלו, היחס, והפרצוף הגועל נפש שלו. מבטיח שבפעם הבאה שאם אראה אותו על אזרחי הוא יגמור כגופה.

 

מגיע לך.

גם התחלת לנהוג בלי חגורה, גם כשהתחלת לשים חגורה תוך כדי נסיעה נהגת עם יד אחת על ההגה כשתשומת הלב שלך אינה לנעשה על הכביש אלא לחגורה, וגם אתה מאיים ברצח.

חבל שלא התחצפת אליו יותר. באנשים כמוך יש לטפל ביד קשה ביותר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

zipp0, עברת על החוק, נתפסת והפעם תצטרך לשלם על זה.

אולי במקום לנסות ולהתחכם, פשוט תעשה מה שאמורים לעשות ולחגור לפני הנסיעה?

 

בכל אופן, לפי ההודעה שכתבת, יצאת איש קטן מאוד, בלי כבוד ובלי ערכים.

 

גועל נפש.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

עוד פעם הסיפור עם הכובע... אנשים זה לא תופס

ולבי ההערה שלך הייתי מעדיף לא לראות אנשים כמוך בפורום הזה

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לפותח השירשור , אני יכול להגיד לך שיצאת בזול ,מה לעשות הם צריכים לעשות המיכסה של הדוחות שלהם ולא מעניין אותם הדברים הבאמת חשובים ולעבריינים האמיתיים הם לא עושים כלום.

 

אבל מה דעתך על זה אני מכיר איזה חבר נהג מונית שתפסו אותו על חגורה ובדרך השוטר חיפש אותו ורשם לו גם על אי הצגת פרטים שם נהג וכול ועוד משהו בסוף הוא יצא ב 1000 שקל.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

לא שופטים אדם בכעסו :roll:

 

בקשר לדו'ח, הוא מוצדק. ואני מקווה שתפיק לקחים ולא תקבל יותר קנסות מיותרים כאלה.

פורסם
אם באת להרצות לי ילדון או גברבון רד מהעניין, לא לסוג אנשים כמוך פתחתי נושא זה.

 

זיפי תתבגר, האלימות היא פתרון לחלק קטן מאוד מהבעיות.

וחוץ מזה לאיים ברצח מעל דפי הפורום אכן מעיד על המון חוכמה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

כמובן שאותו זה לא עניין, עשיתי טלפונים לבדוק מי הקצין הזה במשטרת העיר בכדי לנסות למנוע את הדוח אבל כלום לא עזר, הוא חדש ועם ראש ברזל שלא מוכר לאף אחד.

 

לסיום מגיש לי את הדוח, 90 ועליך לשלם זאת בבנק הדואר, וזורק הערה של "חסר כסף בקופת המשטרה" ואני צוחק לו בזלזול , לקחתי את הדוח השטותי שלו ואמרתי לו "סבבה, עוד נראה לאן תגיע".

 

250 שקל על כלום, פלוס 6 נקודות שהוא טען שלא ירדו לעולם.

כמה שאלות, בהגשת הדוח הוא היה בתוך הרכב ללא כובע אך עם מדים, ובנוסף העצירה של הניידת והרכב שלי היו באדום לבן, כשאמרתי לו "אם אתה כלכך צדיק איך אתה עוצר באדום לבן" , האדיוט הזה עונה לי "לשוטר יש סמכות לבטל את זה".

 

ה250 ש"ח לא מזיזים לי, מזיז לי יותר ההידבקות שלו, היחס, והפרצוף הגועל נפש שלו. מבטיח שבפעם הבאה שאם אראה אותו על אזרחי הוא יגמור אחרת.

 

שמע נא ידידי הפחדן

אם כבר אתה עורך את ההודעות שלך - עדיף שלא תאיים כלל.

איום נשאר איום אם זה איום ברצח [יגמור כגופה] או איום שמשתמעת ממנו פגיעה פיזית [יגמור אחרת]

 

וכל זה עוד לפני שאתה מנפנף פה בXין הענק שלך ואיך שאתה גבר והחוק והמשטרה יכולים לחפש את החברים שלך.

אז אני מציע שתנשום עמוק, ועדיף שתפנים שחוקים שם כדי לשמור על סדר וכדי שיכבדו אותם - מאשר שנתחיל לצפצף עליהם ולהגיע למצב בכבישים היום.

 

 

קיבלת דו"ח כי עשית שטות - קבל את זה כמו גבר ואל תעשה את הטעות הזו שוב.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

האמת שאני לא דוגמא טובה להטיף מוסר כי רק אתמול חציתי באדום בלי להרגיש... (שרשור שלם בדף הראשי :-))

אבל כמו שאני טעיתי והודתי בכך, גם אתה צריך לעשות ככה, אכן עשית טעות.

הכי חשוב ללמוד ממנה ולהפיק לקחים...

Golf & Go :evil:

פורסם

הבאת את זה על עצמך, אתה לא קלטת את זה?

תפסו אותך כמה פעמים וויתרו לך, לא הבנת מזה שאתה צריך לשים כל פעם חגורה?

ואגב, חגורה שמים לפני שמתחילים לנהוג ולא באמצע הנהיגה.

דו"ח מוצדק לטעמי, מקווה שלהבא תלמד ( ועוד בתור נהג חדש... )

פורסם

אין מה לעשות, באת לכאן הודת בזה שנהגת מספר פעמים ללא חגורה וכשתפסו ויתרו לך, אז תמיד זה כמעט, עד שלא, ונופלים על מתנדב או קצין שרק עושה את עבודתו נאמנה.

קורה, חייה אם זה והכסף זה באמת כסף קטן לתוצאות תאונה שהשוטר מנע אם הייתה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מה הקטע? מישהוא כאן רוצה קצת צומי על זה שפגעו בו?

אל תיילל כאן כמו ילדה בכיינית. תעמוד מול העונש כמו גבר.

לא משנה. זה קרה. לא בוכים על חלב שנשפך ולא מאיימים אחרי הקרב.

פורסם

נסיך שלי, ערכתי לא כי אני פחדן ולא עמיות, ערכתי מפני כבוד הפורום ולהוריד מרוח העצבים. תהיה בטוח שעריכתי קשורה ולו בחצי להודעה שלך.

 

שמע, תטיף מוסר לעצמך, רשמתי שלא רוצה לשמוע הערות כאלו אז תחסוך לי.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...