Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, תטיף מוסר לעצמך, רשמתי שלא רוצה לשמוע הערות כאלו אז תחסוך לי.

 

שאלה לי אליך...

מה ציפית שירשמו כאן?

שהשוטר יצא זבל שבזבל ואתה צודק?

שטוב מאוד שאתה לא לומד לקח ולא חוגר?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
נסיך שלי, ערכתי לא כי אני פחדן ולא עמיות, ערכתי מפני כבוד הפורום ולהוריד מרוח העצבים. תהיה בטוח שעריכתי קשורה ולו בחצי להודעה שלך.

 

שמע, תטיף מוסר לעצמך, רשמתי שלא רוצה לשמוע הערות כאלו אז תחסוך לי.

 

zipp0, אם אתה מחפש כאן תמיכה נדמה לי שלא תקבל אותה.

באופן אישי אני לא רואה למה לא לחגור חגורה, גם אם מדובר בנסיעה של 100 מטר.

האבסורד הגדול זה שתפסו אותך מס' פעמים ולא הענישו אותך ובפעם היחידה שכן הענישו אותך, אתה בא לבכות על מר גורלך.

זה מה שנקרא הרצחת וגם ירשת.

פורסם

zipp0 לפי מה שתארת זו אינה הפעם הראשונה שאתה נתפס (וכנראה גם כאשר לא) שאינך חוגר חגורה.

לדעתי הכל נובע מתוך הרגל נהיגה שיש לך, ומלווה אותך לאורך כל הזמן שאתה נוהג.

תנסה לשנות את ההרגל ובכך תוכל להמנע מדוחות שמכעיסים אותך.

בכל פעם כשאתה נכנס לרכב, עוד בטרם המפתח יכנס לסוויץ לחגור את החגורה, קשה לזכור? יש פיתרון! הדבק לך מדבקת תזכורת על ההגה, כמו שאנשים רבים עושים כאשר הם שוכחים להדליק אורות.

 

 

 

נסיעה טובה.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כבוד המלך...השוטר הוריד את הכובע לכבודך!! הוא עצר בפס אדום לבן כדי לא להטריח אותך לנסוע רחוק יותר. ומהו קצין משטרה? בסך הכל מישהו שבמשך שנה קרע את עצמו בשביל הדרגה ולמד המון רק כדי...לפגוש אותך בכיכר. וחוץ מזה הוא גם ממש משתוקק לפגוש אותך על אזרחי. אבל הפתעה.....שוטר הוא שוטר 24 שעות בכל מקום וזמן גם שהוא על אזרחי!! וחוץ מזה הוא נתן לך דו"ח רק כדי שתבטיח לפגוש אותו שוב על אזרחי, כי אם הוא לא היה נותן אז לא היית "מבטיח" לפגוש אותו שוב!! ובקיצור.....מה אני יגיד לך???......

סאנשיין....יצאת צדיק!!:drinking:

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
לא שופטים אדם בכעסו :roll:

דווקא זה הזמן האידאלי לשפוט מישהו.

 

ואם אני הייתי הקצין הנ"ל ובמקרה הייתי נתקל בהודעה הזו, הייתי מאמלל לו את החיים עם דוחות כל היום.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
דווקא זה הזמן האידאלי לשפוט מישהו.

 

ואם אני הייתי הקצין הנ"ל ובמקרה הייתי נתקל בהודעה הזו, הייתי מאמלל לו את החיים עם דוחות כל היום.

 

נתחיל להתווכח עם ראשי פיסטוק מאחורי המקלדת? וואלה לא בא לי. כשתהיה קצין או רק שוטר תדבר איתי אנו נראה מי באמת יהיה האומלל כאן.

 

כמו בהתראה שקיבלתי ממנהל הפורום בפרטי, הינכם יכולים לנעול נושא זה.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם
נתחיל להתווכח עם ראשי פיסטוק מאחורי המקלדת? וואלה לא בא לי. כשתהיה קצין או רק שוטר תדבר איתי אנו נראה מי באמת יהיה האומלל כאן.

 

כמו בהתראה שקיבלתי ממנהל הפורום בפרטי, הינכם יכולים לנעול נושא זה.

 

WTF? מה אתה סוג של עבריין מיקלדת?

אתה רק שנה על הכביש וכבר הספקתה להיתקל עם שוטרים יותר ממה שהרבה נהגים נתקלים במהלך כל חייהם.

אתה עוד מתלונן על טעות שאתה עשיתה?

אגב שנה על הכביש ובלי עבירות זה לא הרבה ביכלל. (למעשה זה כלום!).

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

לא באתי להתלונן, מרוב שפת נוסח הנושא כולכם חרגתם מהשאלה ששאלתי בסוף הפוסט. בנוגע לאדום לבן ולכובע.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

תשלם את הקנס, תקבל את הנקודות, ותבלע את הצפרדע בשלמותה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כנראה שהשוטר חס על חייך ועל טובתך, והוא בסך הכל ניסה לעשות מעשה גבורה, שתזכור היטב מהיום והלאה. כדי שלא תגמור חלילה, כמו עשרות ההרוגים שעפו מחוץ לאוטובוס, בדרך לאילת באין חובת חגירה באוטובוסים.

פורסם

שלומי בחור עדין.

 

מה יש לנו כאן?

ערס צעצוע שיודע לאיים באינטרנט, שאף אחד רלוונטי לא רואה - ברור.

"גאון" שכשעוצרים אותו על זה שנסע לא חגור מוסיף חטא על פשע ומודה שהוא גם לא נוהג עם שתי ידיים על ההגה.

פרוטקציונר דמיקולו שמחפש את האח של הגיס של הבת דודה, כדי שיוציא אותו מהשטויות שהוא עושה.

 

אם יש סוג עבריינים שאני מה-זה מבסוט מזה שהם מקבלים דוחות, אלו בדיוק הטיפוסים האלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם לא נועלים אז גם אני אוסיף משלי;

לפעמים אני לא שם חגורה ולפעמים (..) אני נוסע מהר, אבל כשמגיע שוטר ותופס אותי, אני אפילו לא מתווכח.

מי שלא גבר מספיק לשלם את המחיר של השטויות שהוא עושה - שלא יעשה שטויות.

 

ובקשר לטינוף הפורום בנוסח הכתיבה שלך, אני הייתי נועל את המשתמש שלך קצת כדי שתלמד איך מדברים, מכיר אנשים כמוך, אין להם אלוהים מאחורי המקלדת אבל בוא נראה אותך במציאות מדבר ככה כשאין אוסף חברים מסביבך שמדברים כמוך.

נראה אותך מדבר ככה ליד השוטר שנתן לך את הדו"ח.

בריאות לכולם!

פורסם

falou - כל מילה, בומבה.

 

 

ולפיסטוק שפתח את השירשור, זה לא המקום לשפה כזאת, אתה לא מאיים על אף אחד.

 

את הנעילות המציאו לאנשים כמוך.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...