Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

OK, הנה הביאנקי במיגרש הגרירות של עיריית ת"א. מצטער על האיכות. מדובר בדגם "ELITE", ומצבה סביר לדעתי לאיטלקית בגילה. כמובן, יש חלודות- אבל לא ראיתי פגיעה במרכב עדיין, רק נקודות. בפנים היא פח זבל (באמת- בגלל החלון החסר בדלת הנהג- השתמשו בה כפח זבל), אבל יש עדיין מה לשכם שם, והייתי שמח לראות אותה חוזרת לחיים עדיין! זה אוטו מספיק נדיר, בשביל לתת לו למות ככה!

מנהלים- אני בכוונה לא מטשטש את המספרים- הרכבים האלה יועדו למות תוך זמן הקרוב סביר להניח, אז אם מישהו מצליח לעשות משהו- יבורך!

DSCF0043.jpg

DSCF0044.jpg

DSCF0045.jpg

DSCF0048.jpg

DSCF0049.jpg

DSCF0050.jpg

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 495
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עוד בת"א, בחניון ליד התחנה המרכזית הישנה, אוסטין/מוריס/מיני כחולה שנראה שלא זזה ממקומה כמה זמן.

 

אתה יכול לתת הכוונה קצת יותר מדוייקת? וגם - מה מצבה?

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

המגרש בצריפין (עסקי רכב,מכירה וכ"ו) ככל הידוע לי מיוחס למשפחת פשע מסוכנת וידועה .

רצוי לא לקנות ולא להתקרב ולא לשאול יותר מדי שאלות מיותרות.

 

 

 

בגני תקוה, אמריקאית. נראית במצב נסיעה.

 

בקריה (ת"א) - מרצדס, נראית שלא זזה הרבה זמן.

 

צריפין - בטרייד אין, טריומף הראלד.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

האם הביאנקי אבאראט?

 

בת"א - פיאט יפייפיה, לפי המספר מייבוא.

 

בקריות - אמריקאית (נובה?), במצב נסיעה. נראית טוב.

 

ת"א - אוסטין.

 

קרית אתא - סוסיתא 1301, מודל 81.

 

בנשר - אוטוביאנקי, ללא תזוזה מספר שנים נמצא בחצר בית.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
שבוע שעבר נגנבה פיאט 600 מקרית חיים ,האוטו היה ללא רישוי ושימש לחלקים .מי ששמע או ראה נא לעדכן

לירוי

מה צבע הפיאט 600?

יש מספר רישוי?

יש סימנים?

שלמה דן גדרון

פורסם
המגרש בצריפין (עסקי רכב,מכירה וכ"ו) ככל הידוע לי מיוחס למשפחת פשע מסוכנת וידועה .

רצוי לא לקנות ולא להתקרב ולא לשאול יותר מדי שאלות מיותרות.

איך לא לשאול ולא להתעניין אם זה מגרש רכב ולא הבית הפרטי שלהם. ניסית פעם לשאול וגרשו אותך?

פורסם

חיפושית בצבע ירוק, ללא חלונות, עם מספר רישוי.

חונה מול איצטדיון בלומפילד בחניה הצפונית.

אין לי סימנים זיהוי נוספים לגבי הדגם או השנה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
חיפושית בצבע ירוק, ללא חלונות, עם מספר רישוי.

חונה מול איצטדיון בלומפילד בחניה הצפונית.

אין לי סימנים זיהוי נוספים לגבי הדגם או השנה.

 

 

 

 

 

ל'

 

 

שייכת למוסך הסמוך , החיפושית בחניה פרטית וניראת כתורמת אברים... :)

 

אבל מה שאותי יותר מדאיג איך זה שליטל היתה בלי המצלמה...

מרצדס 350SL שנת 1972 W107

מרצדס SLC שנת 1980 W107

מרצדס 250C קופה 1972 W114

מרצדס 230E שנת 1982 W123

פורסם

היתה מצלמה, אך לא היה זמן לעצור ולצלם :oops:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שייכת למוסך הסמוך , החיפושית בחניה פרטית וניראת כתורמת אברים... :)

 

אבל מה שאותי יותר מדאיג איך זה שליטל היתה בלי המצלמה...

 

אין לה כבר הרבה מה לתרום , והיא רקובה למדי .

 

(מה שאותי מדאיג זה שליטל הייתה עשר דקות מהבית שלי ולא באה להגיד שלום .)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אמנם עדיין לא אספנות אך רכב נדיר במחוזותינו ,ברחוב לדעתי נקרא הברון הירש (מתחבר בסופו לדרך אלנבי)הוא בירידה מכיכר גן הבהאהים לרחוב אלנבי , ממש אחרי הרמזור שפונה שמאלה לסטלה מאריס

עומדת סיטרואן XM למכירה, לא יכולתי לעצור לצלם כי מיהרתי לעבודה , האוטו נראה במצב מצויין , אם מישהו מעוניין אני אעצור מחר ואצלם, צבע כסף מטאלי , אם אני זוכר היה כאן מישהו שחיפש כזאת..

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...