Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכל שירשורי ה K44 עוד לא הבנתי אם כדאי או לא.

והאם הניקוי יגרום לנזק רציני יותר במקום אחר.

האם אין מנוס מפירוק ראש או שיש אופציה פשוטה וזולה יותרלהמסת הפיח לחלקיקים מספיק קטנים שלא יגרמו נזק ?

אין בעיה מהותית , פשוט המנוע לא עובד לגמרי חלק ,

המכונאי טען שזה יסתדר במשך זמן כל עוד אבקר מידי פעם בסביבת הקו האדום.

פורסם

פרוקסימה שלום רב !

בתור גולש וותיק בפורום, אני תמה מדוע אתה לא מציין לראווה, את סוג הרכב שבו מדובר, שנת היצור, וגודל המנוע, וזאת בניגוד לכללי הפורום?

שנית מדוע אתה לא מתאר , ומקדים, את הבעיות שקדמו, לבעייתך הנוכחית, שהיא לטענתך לא בעייה מהותית, פשוט המנוע לא עובד חלק?

מכיוון שאני מניח שמדובר ברכב מסוג פזו 306, ושפתחת שרשור דומה, ושבעייתך סודרה, אך לא פרטת כיצד סודרה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=240151

 

מן העניין, שרצויע שתפרט את את בעייתך הקודמת וכיצד סודרה?!

לא הבנתי מה המכונאי שלך טוען שהבעייה שלך תסתדר, כל עוד תיהיה בקו האדום..?

איזה קו אדום של הכנרת, של מד החום, של מד הדלק, או של מד הטמטום?

ערוך חיפוש על הערך "אינפוזייה," ןעל הערך "צלצולים במנוע", ועל הערך " פיח בשסתומים ובתאי השריפה,וכיצד להסירם, ועל ההשלכות והנזק שיכול להגרם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תלוי ברמת המשקע ומוצקות, יש מקרים חריפים, בדר"כ אחרי נסיעה עם דלק מזוהם, שאין מצב לנקות את המשקע ללא פירוק השסתום או הסעפת (תלוי במנוע) ולנקות עם מברשת וחומר ממיס שומן חריף.

במקרים קלים ניקוי מזרקים על הרכב עוזר יותר מאשר שימוש בתוסף 44K שפעיל יותר בזמן הבעירה, ז"א ינקה יותר טוב את תא השריפה וראש הבוכנה.

פורסם

לא חשבתי שיש הבדל בין מנוע אחד לשני מבחינת הבעיה , הפיח זהה בכל המנועים ,וכנ"ל גם לגבי תושבות השסתומים (בקירוב).

מדובר ב 306 1400 חד-נקודתית.

מנוע הצעדים וה TPS לא היו מכוילים , כעת כוונו.

הבעלים הקודם השתמש במצתי דנסו לא מתאימים.

הוחלף במצתים מתאימים.

הרעידות פסקו, אבל נשאר קצת MISSFIRE

כנראה שהשסתום לא מתיישב היטב כך שהאטימה לא מושלמת .

הכוונה שהעלאת הטורים תעיף/תפורר את משקעי הפיח .

 

דניאל ,אתה אומר שאם הסעפות יפורקו ,ניתן יהיה להגיע לתושבות השסתומים ולנקות אותן ?

ואם כן איך מבטיחים שהג'יפה לא תכנס לתא השריפה ?

 

האם ניתן להשתמש במתמר אולטראסוני בשילוב עם נוזל בראש המנוע בדומה לניקוי המזרקים ?

פורסם

מציע לנסות קודם לנקות את הסעפת עם תרסיס ניקוי סעפות בלחץ של BG.

זהו אינו מוצר לשימוש אישי ומחייב ציוד יעודי (מיכל לחץ ודיזת השפרצה) אשר קיים בחלק מהמוסכים. כל היעוד של הניקוי הזה הוא ניקוי הסעפת יניקה ואת צלחות השסתום.

פורסם

עדיין לא קיבלתי תשובה ,איך ניתן להבטיח כי הפיח המומס לא ימשיך הלאה לתוככי המנוע וישחוק רינגים ומיסבים?

ועוד לא הבנתי איך ניתן להגיע לתושבת השסתום אחרי פירוק הסעפות.

 

את הסעפות אני יכול לפרק ולנקות בנפרד מהמנוע,

נראה לי יותר בטוח לשטוף את כל הלכלוך שם למיכל אשפה מאשר לתוך המנוע.

 

הבעיה לא בצלחת השסתום (ע"פ המכונאי) אלא בתושבת השסתום עצמה ,ואולי גם בחלק מתחת לצלחת השסתום (הפטריה ) מאחר והאטימה אינה מושלמת , יש בריחה של גזים .

פורסם

אני אנסה להתארגן על בדיקה ליקייג'.

אבל למען הדיון (וכל מי שנתקל באותה בעיה) ,נניח שיש פיח על התושבות (מצב לא כל-כך נדיר)

אם יש תשובות לשאלות ששאלתי אשמח לדעת .

פורסם

ניקוי מזרקים לא יזיק בכלל אם לא נעשה עד היום ואני מתכוון לניקוי יעודי שכולל פרוק המזרקים מהרכב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא הבנתי איך ניקוי המזרק (הזרקה חד-נקודתית) יעזור בניקוי הפיח הקיים על התושבת ?

לכל היותר תמנע הצטברות של פיח נוסף ,( אם כי המנוע כוייל עם מכשיר 4 גזים ).

אני שואל ,ועדיין לא קיבלתי תשובות :

האם המכונאי צודק בכך שפיח מומס יזרום למקום אחר, קריטי יותר במנוע ויגרום נזק ?

איך אפשר להגיע לתושבת השסתומים ע"י פירוק הסעפת יניקה בלבד (כפי שדניאל ציין קודם )?

במידה וניתן להגיע לתושבת בדרך הנ"ל, איך אפשר להבטיח ששאריות הניקוי לא יכנסו לתאי השריפה ?

פורסם

הפיח אמור לזרום (הוא נמצע גם כך מעל...) מטה לכיוון הבוכנות שדוחפות אותו החוצה לאגזוז.

אם הניקוי יגרום לנזק רציני? לא ידוע לי על מקרים של מנועים תקינים ששבקו חיים מטיפולים כאלו. (אולי יש מהמנוסים יותר שיודעים אך בכל אופן לא כל אחד שמנקה לתומו את הפיח הורס את המנוע שלו.)

 

לא הבנתי מה המכונאי שלך טוען שהבעייה שלך תסתדר, כל עוד תיהיה בקו האדום..?
איזה קו אדום של הכנרת, של מד החום, של מד הדלק, או של מד הטמטום?

כמו ששאלו אותך, מה זה לעזעזל הקו האדום?? של הטורים? אם כן לא נראה לי שזה יפתור את הבעיה... יש אמנם חפיפת שסתומים אבל זה כבר מ2500 סל"ד ולא בקו האדום אבל לפתור בעיות פיח על ידי "קריעת" המנוע? נראה לי שהוא מנסה לדאוג לעצמו לעבודה...

 

דניאל ,אתה אומר שאם הסעפות יפורקו ,ניתן יהיה להגיע לתושבות השסתומים ולנקות אותן ?
ואם כן איך מבטיחים שהג'יפה לא תכנס לתא השריפה ?

מה שאמרו לך על סעפת יניקה ושאלת אם זה יפתור את תושבת השסתומים.. הוא דיבר בכלל שהבעיה שלך יכולה בהחלט להיות מסעפת יניקה מלוכלכת ולא מחייב מהשסתומים. אז ניקוי לא ינקה את השסתומים אלא את סעםת היניקה דבר שלדעת המשיב אמור לפתור את הבעיה.

פורסם

קו אדום סל"ד מנוע.

לא השתמע (לי בכל אופן) שהוא התכוון לכך שמקור הבעיה בלכלוך בסעפת היניקה.

אם כן , איך בדיוק לכלוך הצמוד לדפנות הסעפת יכול לגרום לפעולה לא חלקה של המנוע בסרק ?

פורסם

מזרק סתום בחלקו יתן פחות דלק ויגרמו זיופים (תלוי בחומרת הסתימה).

 

בכל אופן, תשווה את ניקוי המזרק לניקוי קרבורטור, אם זה לא מועיל זה לא מזיק, אבל אם לא ניקו כמה שנים טובות וגם אם הוא לא הבעיה, אתה תרגיש שהמנוע עובד יותר טוב ואחרי שתטפל בבעיה אתה תראה כמה המנוע עובד יותר טוב ביחס למנועים תקינים אחרים עם אותו ק"מ.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ב406 (כן אני יודע שמדובר על 306) במוסכים מורשים, פשוט מורידים ראש, עקב הצתברות פיח.

אני אנסה לברר מה היתה התופעה, או אם ניתן בדרכים אחרות לפתור בעיה זאת.

×
×
  • תוכן חדש...