Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקשר בין הסל"ד למפוח? חיברת אותו למצערת? :wink:

 

:hihi: יפה...

ועכשיו ברצינות, נראה לי שהמנוע בתחום הסל"ד האמור יוצר תהודה או וויברציה

מסוימת בתדר מסוים שרק אז מרטיט את המפוח...

במנוע נפיק את אותה וויברציה בסל"ד הנ"ל גם בנסיעה וגם בעמידה, כך שהצלחתי

למצוא את מקור הצרצור...(המפוח, כאמור) תודה לאל :!:

עכשיו רק צריך למצוא דרך להפסיק את הצרצור :twisted:

אני לא אחליף את המפוח, זה בטוח. הוא עובד יפה... חבל שהפלסטיקה ממנה

הוא עשוי היא ארצישראלית מצויה :x

 

Pug106 16S, מוזר 800 עד 900 ש"ח לפתח סירקולציה... מה הייתה הבעיה,

או למה הוחלף :?:

MCS 2008

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עכשיו רק צריך למצוא דרך להפסיק את הצרצור :twisted:

 

נורא פשוט. כל מה שאתה צריך זה להחדיר צינור דרך פתחי האוורור עד שאתה מגיע למפוח, ואז לטפטף פנימה כמות נדיבה של סופר גלו.

אמנם אוורור לא יהיה לך יותר, אבל הצרצורים יפסקו.

 

בכלל באירופאיות אני ממליץ על אינפוזיה של סופרגלו לדשבורד פעם בחצי שנה.

 

לא לשכוח לעשות את זה במקום מאוורר. האדים של הסופר גלו רעילים מאוד ופוגעים במוח. אני עשיתי את זה בלי לאוורר הרבה פעמים עד שהעירו לי.

 

 

 

 

 

אני מאוד מקווה שאף אחד לא לוקח את העצות שלי ברצינות. בכל מקרה, אצלי בלנצ'יה לא שומעים ציוץ מהדשבורד. האוטו כל כך רועש בזמן נסיעה שאי אפשר לשמוע כמעט כלום :cry: . מי בא תחרות של מי יותר נבלה?!?!? מייייי?!?!?!?!?

פורסם
עכשיו רק צריך למצוא דרך להפסיק את הצרצור :twisted:

 

נורא פשוט. כל מה שאתה צריך זה להחדיר צינור דרך פתחי האוורור עד שאתה מגיע למפוח, ואז לטפטף פנימה כמות נדיבה של סופר גלו.

אמנם אוורור לא יהיה לך יותר, אבל הצרצורים יפסקו.

 

בכלל באירופאיות אני ממליץ על אינפוזיה של סופרגלו לדשבורד פעם בחצי שנה.

 

לא לשכוח לעשות את זה במקום מאוורר. האדים של הסופר גלו רעילים מאוד ופוגעים במוח. אני עשיתי את זה בלי לאוורר הרבה פעמים עד שהעירו לי.

 

 

 

 

 

 

אני מאוד מקווה שאף אחד לא לוקח את העצות שלי ברצינות. בכל מקרה, אצלי בלנצ'יה לא שומעים ציוץ מהדשבורד. האוטו כל כך רועש בזמן נסיעה שאי אפשר לשמוע כמעט כלום :cry: . מי בא תחרות של מי יותר נבלה?!?!? מייייי?!?!?!?!?

 

אין לך צ'אנס - אצלי מרוב צפצופים וקרקושים אני אפילו לא שומע את הרעש...

פורסם
="drugstoreאין לך צ'אנס - אצלי מרוב צפצופים וקרקושים אני אפילו לא שומע את הרעש...

 

חביבי, אתה מדבר עם מקצוען - יש לי בולמי זעזועים ייעודיים לרעש. זה המצאה אישית שלי. לוקחים בולם זעזועים נורמלי ומיישנים אותו על האוטו, זה כמו חבית עץ אלון בשביל יין. אחרי כמה עשרות שנים, תאאאאאמין לי - כל פס האטה שאתה עובר, אפילו חלקים של הנהג מתחילים לצייץ.

 

ואם אתה חושב שזה אידיוטי מצדי להשוויץ בזה. ובכן ידידי, אני מסכים.

אבל מה לעשות, ובולמי זעזועים מקוריים לאוטו שלי אין. פשוט ככה - אין. אלף יוד נון סופית. שמעתי על איזשהי קומבינה להנדס איזשהו מתאם ולשים אחוריים של (לנשום עמוק) ליאונה. לא נראה לי שווה את הזמן והכסף, אז מה נשאר - קוני! סבאאאאאבה! קוני! אדומים בבקשה! ארבעה!

 

 

 

נ.ב. - יהודים יקרים! רחמנים בני רחמנים! מכונית מסכנה בת 20 צריכה ניתוח דחוף! המשפחה חסרת אמצעים! אנא עזרו! זכות צדיקים תגן עליכם!

 

 

 

נ.ב. 2 - מישהו מכיר מוסכניקים טובים שאפשר לשלם להם במציצות?

פורסם
מדובר בתריס של הסירקולציה של המזגן.

החלפתי בפיז'ו (היו בסדר השתתפו איתי 50% בהחלפה)

ואם אני זוכר נכון זה משהו כמו 800-900 שקל.

 

אוי, זה כל כך מנחם אותי, אין לך מושג.

 

לא, באמת. רק 800-900 שקל? זה הכל? רגע, שכחת להוסיף עבודה ומע"מ (המע"מ גם על העבודה אל תשכח), אוי בעצם למה שישתתפו איתי בתשלום? רגע, לכמה הגענו עכשיו? אה, כן. 2500 שקל בערך. לתריס של סירקולציה. אוי, זה נשמע מעולה. שניה, אני רק הולך פה לשדוד את אבא שלי (לאמא שלי אין כסף ובנק אני יותר מדי פחדן בשביל לשדוד).

 

אולי גם אני אחליף מנוע בדרך, העלויות קרובות.

 

 

 

ועכשיו ברצינות - העובדה שאיציק לא הגיב ברצינות די מייאשת אותי כי זה אומר שאם אין לו מושג מה זה, ואם בנאדם שבסעיף "מיקום" כתוב לו "מתחת לאוטו" לא יכול לעזור - אני חושב שמצבי עגום ביותר.

 

רוני, הולך ומצתקצק

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה מדבר אל בוגר 3 BX , לא כולל סיבובים אינספור בפירוקיות ,כדי למצוא איפה אפשר לרופף ולשחרר את כל המחברים והברגים על מנת להשיג צקצוקים שונים בכל תדר וסל"ד.

כאן מדובר על MASTERPIECE אמיתי , שאני בספק אם אפילו POKO וחבר מרעיו מאגף האודיו יוכלו לשחזר בעזרת ציוד הגברה מקצועי :p

פורסם
אתה מדבר אל בוגר 3 BX , לא כולל סיבובים אינספור בפירוקיות ,כדי למצוא איפה אפשר לרופף ולשחרר את כל המחברים והברגים על מנת להשיג צקצוקים שונים בכל תדר וסל"ד.

כאן מדובר על MASTERPIECE אמיתי , שאני בספק אם אפילו POKO וחבר מרעיו מאגף האודיו יוכלו לשחזר בעזרת ציוד הגברה מקצועי :p

 

אז אנא - הושע אותי!!

 

:?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גם לי היה רעש מרגיז מהמאוורר של המזגן (מפוח) בלנצ'יה. אצלי הרעש היה במיוחד במהירות הנמוכה (כי יש התנגדות), על בורות ובתאוצה.

 

ניסיון להשפריץ WD40 על הציר של המאוורר (למרבה ההפתעה, יש גישה!) נסתיימו בהצלחה חלקית: המאוורר הפסיק להרעיש לשתי דקות, אבל האוטו הסריח מ-WD למשך שבועיים (רעיון לפטנט-WD בריח לימון!!). נסיונות לפרק את המפוח נסתיימו במפח נפש. אין לי מושג מה הולך שם בכלל. מכונאי ממנו ביקשתי עזרה גם כן לא הבין מי נגד מי (החשמלאי בכלל לא הסכים להסתכל האוטו). מה שכן, הוא שיחרר מעט את הציר של המאוורר וזה פתר את הבעיה כמעט לחלוטין.

 

אני מניח שפתרון כולל יכלול פירוק המפוח וניקויו ואולי גם החלפת המיסב.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
גם לי היה רעש מרגיז מהמאוורר של המזגן (מפוח) בלנצ'יה. אצלי הרעש היה במיוחד במהירות הנמוכה (כי יש התנגדות), על בורות ובתאוצה.

 

ניסיון להשפריץ WD40 על הציר של המאוורר (למרבה ההפתעה, יש גישה!) נסתיימו בהצלחה חלקית: המאוורר הפסיק להרעיש לשתי דקות, אבל האוטו הסריח מ-WD למשך שבועיים (רעיון לפטנט-WD בריח לימון!!). נסיונות לפרק את המפוח נסתיימו במפח נפש. אין לי מושג מה הולך שם בכלל. מכונאי ממנו ביקשתי עזרה גם כן לא הבין מי נגד מי (החשמלאי בכלל לא הסכים להסתכל האוטו). מה שכן, הוא שיחרר מעט את הציר של המאוורר וזה פתר את הבעיה כמעט לחלוטין.

 

אני מניח שפתרון כולל יכלול פירוק המפוח וניקויו ואולי גם החלפת המיסב.

 

שי

 

לחבר שלי היתה בעיה זהה ב 205

הוא פירק את המאוורר (כ-3 ברגים), ניקה ושימן היטב את המיסב (לא עם שמן דק כמו WD40 אלא עם שמן יותר סמיך) ומאז שקט (כבר כמה חודשים).

אני לא יודע איך זה ב S16 (בטח גישה חרא, כמו בכל דבר שם) - אבל זה הדבר הראשון ממנו צריך להתחיל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אתה מדבר אל בוגר 3 BX , לא כולל סיבובים אינספור בפירוקיות ,כדי למצוא איפה אפשר לרופף ולשחרר את כל המחברים והברגים על מנת להשיג צקצוקים שונים בכל תדר וסל"ד.

כאן מדובר על MASTERPIECE אמיתי , שאני בספק אם אפילו POKO וחבר מרעיו מאגף האודיו יוכלו לשחזר בעזרת ציוד הגברה מקצועי :p

 

אז אנא - הושע אותי!!

 

:?

 

רוני

 

נתתי לך כבר תשובה מפורטת.

להיות מדוייק אני יכול אך ורק אם נתחיל לפרק את האוטו.אתה יודע מה? נקבע אצל יוסי? :wink:

פורסם

קודם כל לפרק שם בעצמי לראות איך זה נראה.

 

אחרי מספר דקות, כשאני אבין שאני לא מבין כלום, אני אבוא איתו ביום שישי למועדון החמש ואכריח את איציק ושמר באיומים להסתכל ולהגיד מה דעתם.

 

אחרי שהם יגידו לי ללכת למוסך, אני אלך באמת למוסך ביום ראשון ואשאל את יוסי מה אפשר לעשות.

 

כמובן שאחרי שהוא יגיד לי שאפשר להחליף חצי אוטו ושזה יעלה לי כמו כל המשכורות הצבאיות שאני אי פעם אקבל (שזה לא הרבה בצורה מדאיגה, דרך אגב)- אני אוותר ופשוט אסע תמיד עם מוזיקה בפול ווליום באוטו, עד שישרפו לי הרמקולים (זה כבר בתהליכים).

 

אוקיי? ושזה יהיה על מצפונכם!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

אוקיי? ושזה יהיה על מצפונכם!!

 

רוני

 

מה זה??? :?::?::)

 

זהו איום מפורש.

 

חכה שאני אאיים שאני פורש :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ככה לפחות לי זה היה אמור לעלות לפני שנה בערך.

לגבי ההנחה 50% שקיבלתי, זה בגלל שהם תיקנו לי את המזגן

באחריות ועל הדרך הם רצו גם לתקן את זה (זה לא כלול באחריות-כמובן!)

אז הם היו מוכנים להשתתף 50% בעלות.(נשמע קצת חשוד-אבל אשכרה

ככה, וזה לא כלול באחריות, יצאו סבבה שרודר)


×
×
  • תוכן חדש...