Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בבעיה בלתי צפויה...

 

הברגים שצריך להוציא בשביל לפרק את תא הכפפות הם ברגי כוכב... דאמיט, ידעתי שהייתי צריך לקנות מברג מתאים... ניסיתי את כל המברגים בבית ולא הצלחתי.

 

קיצר - אם למישהו מכם יש בבית או באוטו סט מברגים כאלו - בבקשה תביאו אותם למפגש...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי סט ברכב.... אם תתנהג יפה תוכל להשתמש בהם...

 

טוב, אתה רוצה שאני אסתובב, אוריד את המכנסיים ואתכופף או מספיק רק לזחול על הרצפה וללקק לך את האצבעות ברגליים?

 

:D

 

תודההההההההה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה מתחיל להפחיד אותי... קודם כל המחשבות על כוכבי במקלחת... אח"כ ההצעות האלה... אני בסה"כ חשבתי על איזו קולה נחמדה או משהו... :p

:-)

פורסם
עכשיו רק צריך למצוא דרך להפסיק את הצרצור :twisted:

 

נורא פשוט. כל מה שאתה צריך זה להחדיר צינור דרך פתחי האוורור עד שאתה מגיע למפוח, ואז לטפטף פנימה כמות נדיבה של סופר גלו.

אמנם אוורור לא יהיה לך יותר, אבל הצרצורים יפסקו.

 

בכלל באירופאיות אני ממליץ על אינפוזיה של סופרגלו לדשבורד פעם בחצי שנה.

 

לא לשכוח לעשות את זה במקום מאוורר. האדים של הסופר גלו רעילים מאוד ופוגעים במוח. אני עשיתי את זה בלי לאוורר הרבה פעמים עד שהעירו לי.

 

 

 

 

 

אני מאוד מקווה שאף אחד לא לוקח את העצות שלי ברצינות. בכל מקרה, אצלי בלנצ'יה לא שומעים ציוץ מהדשבורד. האוטו כל כך רועש בזמן נסיעה שאי אפשר לשמוע כמעט כלום :cry: . מי בא תחרות של מי יותר נבלה?!?!? מייייי?!?!?!?!?

 

 

אני בא תחרות עם הנבלה שלי !!!!

מכל מקום אפשרי יש רעש

המנוע עושה יותר רעש ממכסחת דשא

והאגזוז נשמע כמו אגזוז זרימה חופשית (או לחץ בפי המקצוענים 8) )

הדש בורד עושה רעש

ואפילו הבית של הרדיו מרעיש (שהוא כבוי) וגם שהוא דלוק אי אשר לשמוע אותו מרוב רעש ...

 

אז אני בא תחרות עם הנבלה שלי !

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

מי שמגיע למפגש היום יוכל לקבל סיבוב בקליאו אחרי ההנמכה... רק תחשבו על זה... צרפתייה בת 6 (לא , לא על זה יא פדופילים) , מונמכת ומוקשחת (שוב...תפסיקו עם המחשבות האלה!!!!) - הרעשים מגיעים מהגג...מהבלמים האחוריים (תקלה לא ברורה)...מכיוון הפרונט (מסרק הגה שישופץ כשיהיה כסף)...מכיוון הרדיו...מכיוון חלון שמאל... נסו - ותהנו!!! :twisted:

:-)

פורסם
מי שמגיע למפגש היום יוכל לקבל סיבוב בקליאו אחרי ההנמכה... רק תחשבו על זה... צרפתייה בת 6 (לא , לא על זה יא פדופילים) , מונמכת ומוקשחת (שוב...תפסיקו עם המחשבות האלה!!!!) - הרעשים מגיעים מהגג...מהבלמים האחוריים (תקלה לא ברורה)...מכיוון הפרונט (מסרק הגה שישופץ כשיהיה כסף)...מכיוון הרדיו...מכיוון חלון שמאל... נסו - ותהנו!!! :twisted:

 

חחחחחח, צרפתייה בת 6, מה תגיד על צרפתיה בת 12? מונמכת מעצמה עם הזמן, מוקשחת מעצמה עם הזמן, רעשים מגיעים מכל הבלמים (תקלה לא ברורה), רעשים מוזרים מההגה, קרקושי דשבורד למיניהם, מהמאוורר לפעמים, ממסר שהחליט שמתאים לו לרקוד כשאוטו חם (אין רעש משגע מזה), ומאווררים פסיכים

 

ידעתי שהיא לא תהיה מרוצה כשלא עשיתי לה בת מצווה

 

:(

יובל.

פורסם
יש לי סט ברכב.... אם תתנהג יפה תוכל להשתמש בהם...

 

למה יש לי הרגשה שבכל הצרפתיות הלא אמינות יש ברגי כוכב

 

זה די פשוט... כל הצרפתיות אוהבות את כוכבי....ולכן... הן הקדישו לו - ורק לו - את ברגי הכוכב!!!!

:-)

פורסם
כשהייתה לי 306 קניתי סט אלן כי לא היתה ברירה.

פעם פעמיים בשבוע היה צריך לפרק משהו :D

 

אתה סוג מסויים של כוכבי או שזה רק נדמה לי?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

הגעתי למסקנה חשובה זורח.

הסמיילים לא עולים במחשב שלך.

אחרי כל "עקיצה" יש סמיילי.

סמיילי הוא בעצם פרצוף אנושי מצוייר המביע רגש.

כשהוא מביע קריצה , אז כנראה שהכותב התכוון שזה בצחוק.

כנ"ל לגבי מצב כשהוא מביע חיוך או צחוק.

 

כשהסמיילי עצוב אז הוא בצורת פרצוף בוכה.

דוגמא למצב שבו הייתי שם סמיילי בוכה :( :

2380986.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תן לי לעבוד כמוהו בקומברס ואתה יכול לקרוא לי כוכבי כל החיים.

 

נ.ב. למה יש לך מחזירי אור גם על הפגוש הקדמי?

מקווה שהמנוע לא מורכב הפוך והרכב נוסע ברוורס תמידי....

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תן לי לעבוד כמוהו בקומברס ואתה יכול לקרוא לי כוכבי כל החיים.

 

נ.ב. למה יש לך מחזירי אור גם על הפגוש הקדמי?

מקווה שהמנוע לא מורכב הפוך והרכב נוסע ברוורס תמידי....

:wink:

 

מצאתי פגוש חלופי מפירוק והרכבתי אותו, עדיין לא מצאתי זמן נוח לטיפול בפגוש.

 

אולי אתה לא יודע, אבל דלק מוטורס הפסיקו למכור פגושים לאסקורט 79'.

 

מה, נגמרו לך הירידות שלקח לך כ"כ הרבה זמן להגיב?

 

מצטער גיא.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|


×
×
  • תוכן חדש...