Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנת שלילת רשיון ניגזר על איש עסקים בריטי לאחר שמכוניתו נתפסה נוסעת מהר בראותה מצלמת מהירות 10 פעמים במהלך פרק זמן של 6 שבועות. בנוסף, הוא זכה לשלם קנס בגובה 900 פאונד.

 

מקור: © Copyright of Telegraph Group Limited 20

 

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/01/10/nspeed10.xml&sSheet=/news/2004/01/10/ixhome.html

פורסם

900 * 8 = 7200

 

7200 טפילין ותקילין הוא סכום רציני מאוד ולא זול בכלל מה גם שנת שלילת רישיון זה עוד לא מעט כסך על תחבורה ציבורית.

 

אפשר להבין את הראש שלו - הוא נסע נניח 130 לא קיבל שום אזהרה או קנס והמשיך כהרגלו.

 

מסכן.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
הוא נסע נניח 130 לא קיבל שום אזהרה או קנס והמשיך כהרגלו.

 

 

אני מאוד מקווה שזה לא ככה בשביל כמה אנשים שאני מכיר.......

ביציאה מבית-ליד לכיוון פרדסייה עומדת מצלמה,ידוע שהיא לא פועלת.

אם היא כן צריך להתחיל להצתמצם אפילו באוכל :lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

מזכיר לי את אבא שלי...כל יום חוזר מהשוק נוסע 70 בכביש פתוח אבל מוגבל ל 50...

וכל יום תופס אותו אותו שוטר עם לייזר ....ועדין אבא שלי לא מוכן להבין שכשיש מכונית בצד הכביש זה יכול להיות מישטרה

ואצלהם הוא מוגדר פושע נגד האנושות...וככה הוא מיתגלגל עם קנסות וחידושי רישיונות מישפטים ונקודות..

 

כל זה על אותו כביש כל יום באותה שעה עם אותו שוטר ...ובעצם הוא כבר מכיר את כל החבורה שמפקחת על הכביש הזה..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...