Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אני קצת עצבני, כי בא לי לעשות קיצור דרך בצומת שאסור לפנות לימינה, אז באתי משם, ראיתי האוטו שמגיע,

אז אני ניסיתי לעקוף אותו כי זה היה חד סטרי ממש דק, אז ניסיתי להחנות בצד, אבל החניה כ"כ קטנה עליי,

אז סבבה ראיתי איש זקן ישב, אז פתח את הדלת ועמד ליד תא מטען ורושם על מספר של אוטו שלי, מה אני WTF?!

אז כיביתי את האורות שלא יראה את המספר שלי, ונסעתי אחורה והתסתרתי ממנו, למזלי ברחתי,

אני לא יודע אם הוא רשם את המספר כבר, מה הוא יעשה לי בכלל? הוא ידווח למשטרה או משהו ?

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הוא אומר??? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פותח השרשור פנה במקום שאסור היה לו לתוך כביש חד סטרי נגד כיוון התנועה.

בא בדיוק רכב מולו והוא ניסה להתחמק ממנו על ידי כך שהוא זז מהדרך והניח לו לעבוד.

הנהג של הרכב השני עצר לידו והתחיל לכתוב את המספר שעל לוחית הרישוי שלו, כך שהעבריין הקטן שלנו (נקרא לו "פותח השרשור") כיבה את האורות כדי שהנהג השני לא יוכל לרשום כראוי את המספר ולדווח למשטרה.

 

פותח השרשור מבקש שנרגיע אותו ונגיד לו שהכל יהיה בסדר ושהנהג השני לא ידפוק אותו.

 

עד כאן התרגום

------------------------

מכאן הודעתי האישית:

 

מקווה שהוא רשם את המספר, אתה עבריין וזה היה יכול להסתיים בתאונה.

 

אבל לא, הוא לא יכול לדפוק אותך כי בשביל זה הם צריכים להזמין אותך לתת את דבריך ולא היה שוטר במקום שראה מה עשית, אז זו העדות שלך נגד שלו, והם לא יקשיבו לכל אחד שבא ומגיש תלונה (אלא אם כן הוא היה מתנדב, ובמקרה הזה, באסה לך!) כך שלא סביר שיקרה משהו.

השוטרים בארץ לא מזיזים אצבע אפילו אם אתה מתקשר שיש שני בדואים שרודפים אחריך במאזדה 3 (מקרה אמיתי, אגב).

 

איחלתי לחייל המשך שירות תקין והמלצתי באופן אישי שימסור את רשיונו לתחנת המשטרה הקרובה ביותר עד שילמד לכתוב ולנהוג תוך התחשבות באחרים.

פורסם
פותח השרשור פנה במקום שאסור היה לו לתוך כביש חד סטרי נגד כיוון התנועה.

בא בדיוק רכב מולו והוא ניסה להתחמק ממנו על ידי כך שהוא זז מהדרך והניח לו לעבוד.

הנהג של הרכב השני עצר לידו והתחיל לכתוב את המספר שעל לוחית הרישוי שלו, כך שהעבריין הקטן שלנו (נקרא לו "פותח השרשור") כיבה את האורות כדי שהנהג השני לא יוכל לרשום כראוי את המספר ולדווח למשטרה.

 

פותח השרשור מבקש שנרגיע אותו ונגיד לו שהכל יהיה בסדר ושהנהג השני לא ידפוק אותו.

 

עד כאן התרגום

------------------------

מכאן הודעתי האישית:

 

מקווה שהוא רשם את המספר, אתה עבריין וזה היה יכול להסתיים בתאונה.

 

אבל לא, הוא לא יכול לדפוק אותך כי בשביל זה הם צריכים להזמין אותך לתת את דבריך ולא היה שוטר במקום שראה מה עשית, אז זו העדות שלך נגד שלו, והם לא יקשיבו לכל אחד שבא ומגיש תלונה (אלא אם כן הוא היה מתנדב, ובמקרה הזה, באסה לך!) כך שלא סביר שיקרה משהו.

השוטרים בארץ לא מזיזים אצבע אפילו אם אתה מתקשר שיש שני בדואים שרודפים אחריך במאזדה 3 (מקרה אמיתי, אגב).

 

איחלתי לחייל המשך שירות תקין והמלצתי באופן אישי שימסור את רשיונו לתחנת המשטרה הקרובה ביותר עד שילמד לכתוב ולנהוג תוך התחשבות באחרים.

 

הבוקר, לפני שאני לוקח ניידת למשמרת בוקר יום ו' שאני עושה פעם בשבועיים בד"כ (אם אני בארץ), , אני מוסר לאחראית משמרת ד"וח נאמן תנועה שרשמתי, בדיוק כמו הזקן הנדון, שלשום על רכב שראיתי עובר באדום כשהלכתי רגלי ברחוב. זה מטופל בדיוק כמו דו"ח שוטר.

פורסם

דניאל אסולין, נהג חדש, נוסע ב-א.ת. הישן ראשל"צ על רח' יעקב פרימן ובא לו לקצר את הדרך לכיוון מתחם הסוהו/ספארק. הוא פונה ימינה לרח' משה בקר בצמוד ל"קומפיוטסט" ומתעלם מתמרורי ה"אין כניסה" המוצבים במקום.

 

דניאל אסולין, נהג חדש, כבר צבר לחובתו מגוון רחב של עברות תנועה:

1. חצית צמת כשמופע האור האדום ברמזור.

2. נהיגה במהירות שאינה תואמת את המופיע בתמרור.

 

דניאל אסולין, נהג חדש עם ותק של חצי שנה בסה"כ, ממשיך ומתפאר בהתנהגות הגרועה שלו ברשות הרבים:

1. נוסע בכביש ה"סופרלנד" באופן קבוע במהירות 70-80 קמ"ש בניגוד להוראת התמרור(כי אין שם שוטרים).

2. נוהג במהירות בניגוד להוראת תמרור, במצב של עייפות בנתיב השמ' וכמעט גורם ל-ת.ד. עם משאית.

 

האם מישהו מאבחן דפוס התנהגות מסויים?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

דניאל אסולין כתב:

 

אני נוהג כבר חצי שנה וכמובן נהג חדש קטלני :smile:

 

שמתם לב שדניאל צוחק מהקטלניות שלו ...

אני חושש שבקצב הזה - יהיו כאלה שיבכו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עוד אחד מסוג האנשים שלא מבינים כלום והולכים ראש בקיר עד שמקבלים שלילה או עושים תאונה.

תתחיל להירגע.. זה כולו כביש, מה הקטע של כל הפוזה לא הבנתי

פורסם
דניאל אסולין, נהג חדש, נוסע ב-א.ת. הישן ראשל"צ על רח' יעקב פרימן ובא לו לקצר את הדרך לכיוון מתחם הסוהו/ספארק. הוא פונה ימינה לרח' משה בקר בצמוד ל"קומפיוטסט" ומתעלם מתמרורי ה"אין כניסה" המוצבים במקום.

 

דניאל אסולין, נהג חדש, כבר צבר לחובתו מגוון רחב של עברות תנועה:

1. חצית צמת כשמופע האור האדום ברמזור.

2. נהיגה במהירות שאינה תואמת את המופיע בתמרור.

 

דניאל אסולין, נהג חדש עם ותק של חצי שנה בסה"כ, ממשיך ומתפאר בהתנהגות הגרועה שלו ברשות הרבים:

1. נוסע בכביש ה"סופרלנד" באופן קבוע במהירות 70-80 קמ"ש בניגוד להוראת התמרור(כי אין שם שוטרים).

2. נוהג במהירות בניגוד להוראת תמרור, במצב של עייפות בנתיב השמ' וכמעט גורם ל-ת.ד. עם משאית.

 

האם מישהו מאבחן דפוס התנהגות מסויים?

 

לא צריך לשבור את הראש יותר מדי, תורתו של צ'ארלס דארווין כבר הוכחה מזמן. הדבר היחיד שיש לדאוג מפניו הוא אם הוא לא ייקח איתו עוד כמה בדרך. :|

פורסם

סליחה על הבורות,אבל האם דניאל אסולין הוא פותח השרשור?

הספקתי לקרוא 10 תגובות ועדיין לא הבנתי כ"כ במי המדובר.

בכל מקרה,דניאל או לא.הנהג הזה מסוכן לסביבתו בכביש.

ורצוי שיבין את חומרת מעשיו.ויפה שעה אחת קודם.

 

נ.ב שמר,למרות שאני אדם מאמין.לאחר שקראתי את דבריו של פותח השרשור

אני יכול להבין מדוע אנשים חושבים שהתיאוריה של דרווין נכונה (למרות שהיא לא).

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם
סליחה על הבורות,אבל האם דניאל אסולין הוא פותח השרשור?

הספקתי לקרוא 10 תגובות ועדיין לא הבנתי כ"כ במי המדובר.

בכל מקרה,דניאל או לא.הנהג הזה מסוכן לסביבתו בכביש.

ורצוי שיבין את חומרת מעשיו.ויפה שעה אחת קודם.

 

נ.ב שמר,למרות שאני אדם מאמין.לאחר שקראתי את דבריו של פותח השרשור

אני יכול להבין מדוע אנשים חושבים שהתיאוריה של דרווין נכונה (למרות שהיא לא).

 

מעניין, למה אתה אומר שהיא לא נכונה?

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:


×
×
  • תוכן חדש...