Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מן תחושה בשירים מסויימם שהסאב וופר לא מדויק, מגיע טיפה באיחור, כיצד ניתן לכוון את?

והאם קיימת האפשרות שזה בגלל שאין אטימה ברכב והוברציות גורמות לבילבול, כרגע כל הבאגז' הופשט (מלבד הריצפה) במטרה לבידוד בחומר

אקוסטי שנקרה Snowhite

 

פורסם

א.לתת לוופרים מקדימה קצת יותר עוצמה\לחתןך יותר נמוך אני מאמין שזה יעזור.

ב. אפשר גם לשחק עם הפאזות(חוטים) זה גם קשור לתגובה של הסאב.

פורסם

איזה סאב? תיבה? מגבר לסאב?

 

ניסית להפוך פאזה פשוטה לסאב?

 

תנסה גם לשחק עם המיקום של הסאב בתא מטען, זה ישפיע בכמה אחוזים בגלל ה LOADING שהוא יוצא בתא מטען.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

סאב JBL בתיבה מקורית, מכשיר אלפיין 9855 .

הסאב ושאר הרכיבים http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=233894

מגיע מחר למפגש צפון, NaderShado אם אני לא טועה גם אתה מגיעה!?

אלי אין לי מושג לאיזה פאזות התכוונת בכול מקרה לא נגעתי, יש לי מתקין שמטפל בכול זה, בקשר להתקנה עבודה ברמה גבוה כבר עבר בדיקה אצל כמה אנשים שעובדים בתחום, לא התפשרתי על התקנה!

פורסם

מJBL (ואין פה שום טיפה של אינטרס מסחרי)לא תקבל באס שמגיע בזמן. לחבר שלי היה אחד כזה בתיבה מקורית ניסיתי לעשות הכול הסאב פשוט היה משתולל בלי הרף ומסרב להיכנס למוזיקה האופי שלו עמוק ולא מדוייק בשיט.

 

כמובן שאתה עדיין יכול לשפר אבל ברגע שתחפש ממנו פאנצ' או טיפה עוצמה הוא שוב יאבד את "הדיוק" שלו.

 

לגבי חיתוך של המידים שכולל גם איטום מסכים בהחלטה זה משפר מאוד את הבמה ויוצר הרגשה של "באס קדמי".

פורסם
מJBL (ואין פה שום טיפה של אינטרס מסחרי)לא תקבל באס שמגיע בזמן. לחבר שלי היה אחד כזה בתיבה מקורית ניסיתי לעשות הכול הסאב פשוט היה משתולל בלי הרף ומסרב להיכנס למוזיקה האופי שלו עמוק ולא מדוייק בשיט.

 

כמובן שאתה עדיין יכול לשפר אבל ברגע שתחפש ממנו פאנצ' או טיפה עוצמה הוא שוב יאבד את "הדיוק" שלו.

 

לגבי חיתוך של המידים שכולל גם איטום מסכים בהחלטה זה משפר מאוד את הבמה ויוצר הרגשה של "באס קדמי".

אדי אם אתה מדייק בדברך ומה שאתה אומר מבוסס זה ממש עצוב, השקעתי לא מעט על הסאב ועל המערכת בכללי שהיא כמעט כולה JBL.

מלבד האיחור שהורגש בכמה שירים, והטווטרים הנוראים שיש להם מכל השאר נהנתי!

אני רוצה להאמין שמדובר באיטום וכיוון , אבל אם אתה אומר אני מאמין שאתה יודע על מה אתה מדבר.

המידים לאומת זאת עושים עבודה טובה.

פורסם

קודם כל תתחיל בכיוון של פאזות , או על ידי מתקין , או במפגש תנסה לתפוס אנשים שיעזרו לך או שתעשה חיפוש בפורום ותלמד מה ואיך עושים. אחרי נושא הפאזות , ואחרי משחק עם הכיוון של הסאב עצמו סביר להניח שהתוצאה תשתפר משמעותית . אם לא אז נחשוב מחדש מה עושים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תודה חברים , תודות למפגש צפון נפגשתי עם יחיאל ואבנר 2 שפיצים :king: !!

טיפלו לי בבעיה ובנוסף עשו כיוונים, נשמע אחרת לגמרה פשוט טירוף, איזה כיף שיש אנשים כאלה!!

הכן היו פאזות הפוכות ועוד כמה דברים,הם ישבו עם סבלנות עד שקיבלתי תוצאה מדהימה ,

תודה!!

×
×
  • תוכן חדש...