Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכולם.

אני צריך לקנות ריליי שהוא NO (אני מבין נכון זה אומר שכל עוד הוא מקבל חשמל הוא בעצם לא מעביר וכשהו מפסיק לקבל, הוא מתחיל להעביר)

איך אני אדע שאני קונה את הדבר הנכון ואיפה אני מוצא כזה באיזור ת"א.

 

תדוה רבה,

נועם.

פורסם

בממסר 5 חוטים יש לך חוט אחד שאליו הממסר מנתב את המקור במקרה שהוא פתוח וחוט אחר במקרה שהוא סגור

כאילו:

 

מטרה1........מטרה2

.............. \

..............\

.............\

[מינוס] [מקור] [פלוס]

 

(תתעלם מהנקודות אי אפשר לשים רווחים פשוט)

 

ואז בעצם זה לא מעניין אותך NC או NO הוא יכול לשמש ל2 המטרות.. תקנה כזה זה יפתור לך את ההתלבטות

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם
צהריים טובים לכולם.

אני צריך לקנות ריליי שהוא NO (אני מבין נכון זה אומר שכל עוד הוא מקבל חשמל הוא בעצם לא מעביר וכשהו מפסיק לקבל, הוא מתחיל להעביר)

איך אני אדע שאני קונה את הדבר הנכון ואיפה אני מוצא כזה באיזור ת"א.

 

תדוה רבה,

נועם.

 

נועם שלום רב,

 

אני ממליץ לך רכוש ממסרים אך ורק של חברת HELLA אצל גל-אור בת"א יש לי ניסיון רב מאוד בבנייה ושימוש בממסרים של חברת HELLA, מחירו של ממסר הינו בין 22-30 שקלים.

 

1. בכדי שלא תסתבך אני ממליץ לך לרכוש ממסר CHANGE OVER=C.O כלומר הממסר יכול לשמש אותך בתצורת N.O או N.C או למתג שני צרכנים.

 

2. חשוב מאוד לבחור ממסר לזרם שאתה רוצה לעביר דרכו 10A או 20A או יותר.

 

3. שים לב למידת נעלי הכבל בזמן בחירת הממסר 6.3 או 9.5 מילימטר

 

4. כמו כן המלצתי לרכוש ממסר עם ברקט לחיבור הממסר לגוף הרכב

 

במקרים מסויימים רצוי לחבר דיודה מסוג 1N4001-07 במקביל לרגלים 85 ו-86 תלוי בסוג העומס (שים לב במקרה כזה יש לשים לב לחבורי הפלוס והמינוס)

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
צהריים טובים לכולם.

אני צריך לקנות ריליי שהוא NO (אני מבין נכון זה אומר שכל עוד הוא מקבל חשמל הוא בעצם לא מעביר וכשהו מפסיק לקבל, הוא מתחיל להעביר)

איך אני אדע שאני קונה את הדבר הנכון ואיפה אני מוצא כזה באיזור ת"א.

 

תדוה רבה,

נועם.

יש לך טעות קטנה

NO זה אומר שהוא פתוח במצב נורמלי

כשהוא מקבל מתח הוא מחבר=מקצר

פורסם
יש לך טעות קטנה

NO זה אומר שהוא פתוח במצב נורמלי

כשהוא מקבל מתח הוא מחבר=מקצר

 

יש גם לך טעות קטנה, NO זה אומר שהוא נתק במצב רגיל, וכשזרם העובר בהדקי הבקרה שלו גדול מזרם התפיסה (שהוא נתון יצרן, וניתן למצא אותו על ידי חיפוש בדפי הנתונים המתאימים) אז הוא מקצר, וסוגר את המעגל.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

שניכם כותבים אותו הדבר:

NO = בזמן מנוחה המגעים פתוחים, נתק. בהפעלה חשמלית המגעים יצמדו ויזרום דרכם זרם.

NC = בזמן מנוחה, המגעים מחוברים, קצר. בהפעלה חשמלית המגעים יפתחו ויהיה נתק.

בדרך כלל על הממסר מצוירת סכימת חיבור הממסר במצב מנוחה וניתן לראות את מצב המגעים (פתוח או סגור) שבין רגליים 30 ל 87.

ניתן לרכוש גם ממסר שהדיודה כבר מובנית בו בין רגליים 85 ל 86 וזה חשוב בממסרים המתחברים למחשבי רכב.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני אישית ממליץ על ממסר ללא דיודה וחיבור דיודה נפרדת במקרה הצורך לרגלי הממסר.

 

ממסר עם דיודה מובנית או נגד מובנה של חברת HELLA מחירם יקר בהרבה. במקרה והדיודה נשרפת אז צריך לזרוק את הממסר.

 

אנא ציין איזה עומס הממסר צריך למתג בכדי שאוכל להמליץ לך האם אתה זקוק לממסר עם דיודה או נגד.

איזה כייף לי :)

פורסם
אנא ציין איזה עומס הממסר צריך למתג בכדי שאוכל להמליץ לך האם אתה זקוק לממסר עם דיודה או נגד.

אתה יכול בבקשה לפרט?

לפי מה שאני יודע הדיודה תפקידה לאפשר לזרם לדעוך בגלל שזרם שזורם בסליל לא יכול להפסק בבת אחת.

אז למה נגד במקום דיודה?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

למראית עין נראה שהבחור חיפש ממסר לא יעודי לרכב אלה לשימוש כללי אישי לפחות לי נראה שכך :)

 

לגבי השימוש של דיודה הוא לגרום לזרם לנוע רק בכיוון אחד בלי אפשרות לזרום הפוך - חד כיווני, בגלל זה החיבור של ה + - של הדיודה חשוב - אם תחבר הפוך זה לא יפעל.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...