Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 159 - קונים יותר?


GOLF
שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם כל הכבוד לאלפא ובאמת יש לי כבוד אליה היום היא רחוקה ממה שהיא מייצגת (ספורטיביות ,התנהגות כביש,עיצוב) סליחה בעצם בכל הקשור לעיצוב היא עדיין בין המובילות. מה שיותר מפריע לי זה תחום הביצועים,בתור חברה שחרטה על דגלה את דגל הספורטיביות היא ממש לא ממשת את הציפיות (לפחות שלי). את כל הביצועים שאלפא נותנת אפשר למצוא בכל רכב שיש לו טיפה זיקה לספורטיביות , אז מה בעצם היא רוצה שיגרום לי לרכוש אותה, במיוחד אם היא "קצת" יותר יקרה, אלפא לא ידועה במיוחד באמינות מופלגת או בשירות מדהים (לפחות בארץ) או בסחירות (יצחק לוי ה...) אז חוץ מעיצוב בעצם מה נשאר???

אני מאמין שלמרות כל "הבעיות" שמניתי אם האלפות היו נותנות ביצועים שמעל לכל רכב אחר אז היו קונים אותם בכמויות הרבה יותר משמעותיות, לפחות אני הייתי רוצה לרכוש אחת כי אני באמת ובתמים אוהב את המותג ואת מה שהוא מייצג.

היו לי כמה אלפות בחיים ותמיד ידעתי להנות מהם והלוואי שתהיה אלפא חדשה גם יפה וגם "בונה" שתגרום לי לחשוק בה כמו בעבר.

וכמובן ישנה את יוצאת הדופן: 8C שהיא קצת- הרבה מעל ליכולתי.

לסיכום אני באמת מקווה שאלפא ימכרו כמה שיותר רכבים בארץ ושנראה כמה שיותר רכבים יפים על הכביש ושגם לי יהיה רכב יפה כזה.(אבל שגם יסע וכמה שיותר מהר יותר טוב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיש ביננו פער של הבנה, אני מניח שאינך בעל השכלה אקדמאית(תקן אותי אם אני טועה), מכיוון שכלל בסיסי במחקר השוואתי הוא שאנו מוציאים את כל הגורמים העשוים להשפיע על התוצאה, ומשאירים את הגורם היחיד שאת השפעתו אנו מבקשים לבדוק, כדי להשאר עם מסקנה אובייקטיבית, לכן ציינתי שקראתי מבחני רכב של אותו בוחן על שני רכבים- האחד יש לי ניסיון איתו והשני לא.

בהנחה שהבוחן אובייקטיבי, עד ידי נהיגה ברכב שהוא בחן(וההתאמה בין המסקנות למציאות)יש בסיס להשוואה שמסקנותיו לגבי הרכב שלא נהגתי בו גם כן תואמות.

כמובן שאין זה מדע מדויק אלא רק בסיס למסקנה.

 

כמובן שאנו מקבלים עוד אישושים למסקנה זאת כאשר גם בוחני רכב רבים אחרים תומכים באותה מסקנה.

וזוהי המשמעות של המשפט הראשוני שלי שהיני ניזון ממבחני רכב על מכונית זאת ומכונית נוספת שכן יש לי ניסיון איתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

david, בתור אקדמאי אתה צריך לדעת שלא עושים השוואה על בסיס גורם אחד בלבד.

העובדה שיש בבעלותך רכב X ואותו כתב נהג על הרכב הזה - לא יכולה להקיש באופן ישיר על שאר הרכבים עליהם נהג הכתב.

במיוחד בתחום כמו רכב שמושפע כלכך מהרגשות ותחושות שהן מאוד מאוד מאוד סובייקטיביות, אישיות ומשתנות מאדם לאדם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, כלל ברזל הוא שאין מסיקים ממתאם על סיבתיות, יכול להיות שבוחן ספציפי זה הוא כלל לא מקצועי.

אבל אנחנו לא מבצעים מחקר אקדמאי, רק הסברתי בכלליות מכיוון שהבחור לא הבין כלל את כוונתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הסקתי מסקנות ביקשתי שתתקן אותי אם אני טועה.

הפורום אינו זירה אקדמאית, מסקנות שנאמרות כאן אינן בגדר מסקנה שדינה ביקורת כמסקנה במאמר אקדמאי המבקש להכנס לג'ורנל זה או אחר. מדובר בפורום חובבים להזכירך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיש ביננו פער של הבנה, אני מניח שאינך בעל השכלה אקדמאית(תקן אותי אם אני טועה), מכיוון שכלל בסיסי במחקר השוואתי הוא שאנו מוציאים את כל הגורמים העשוים להשפיע על התוצאה, ומשאירים את הגורם היחיד שאת השפעתו אנו מבקשים לבדוק, כדי להשאר עם מסקנה אובייקטיבית, לכן ציינתי שקראתי מבחני רכב של אותו בוחן על שני רכבים- האחד יש לי ניסיון איתו והשני לא.

בהנחה שהבוחן אובייקטיבי, עד ידי נהיגה ברכב שהוא בחן(וההתאמה בין המסקנות למציאות)יש בסיס להשוואה שמסקנותיו לגבי הרכב שלא נהגתי בו גם כן תואמות.

כמובן שאין זה מדע מדויק אלא רק בסיס למסקנה.

 

כמובן שאנו מקבלים עוד אישושים למסקנה זאת כאשר גם בוחני רכב רבים אחרים תומכים באותה מסקנה.

וזוהי המשמעות של המשפט הראשוני שלי שהיני ניזון ממבחני רכב על מכונית זאת ומכונית נוספת שכן יש לי ניסיון איתה.

רק הערה ברשותך : העדר השכלה אקדמאית, אינו ערובה להעדר שכל ישר, לעיתים אפילו להפך. לכך יש דוגמאות לא מעטות, גם בפורום הזה, אגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אחסוך לכם את הויכוח, אני גם אקדמאי וגם בעליה של 159 (ועד כמה אלפות). הרכב מדהים, בעל התנהגות ספורטיבית, יציב על הכביש כמו רכבת על פסים. נכון שהוא פחות מתקשר מאלפות ותיקות יותר אבל הוא עדיין (בתנאי שוק הרכב הישראלי) הרכב הספורט משפחתי הטוב ביותר שאפשר לקנות. נכון שבמחיר של 159TI אפשר לקנות איזה גרמניה עם 8706.3 כוחות סוס ואני חייב להודות ששקלתי את זה וגם בחנתי כמה טילים כאלה לפני שחזרתי מהר לסמל"ת לחתום על ההזמנה.

חבר'ה, ביצועים בקו ישר זה חלק מאוד קטן מביצועים של רכב. נכון שבקו ישר כל הטילים הגרמנים שבדקתי ישאירו לי עשן ואולי יהיו אמינות יותר (אם כי אני בספק) מהאלפא אבל באף אחת מהן לא היה מרוח לי על הפרצוף אותו חיוך דבילי של הנאה כמו שהיה לי כשנהגתי באלפא. היציבות שלה פנומנלית, רמת התקשורת עם הנהג בסקאלה אחרת ממה שמספקות הגרמניות (אם כי פחות מהאלפות של הדור הקודם) דברים אשר בסופו של דבר מתורגמים להרגשת בטחון על הכביש שלא משתווה לרמת הבטחון שאותה מספקות הגרמניות.

לסיכום, ה159 אמנם שונה מהאלפות של הדורות הקודמים אבל היא עדיין אלפא בכל רמ"ח אבריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וחוץ מזה עמיקם - מי שמתייחס בזלזול לעיצוב כנראה לא ראה 159 חדשה נוצצת בשמש של בוקר, עומדת בשורה עם אחיותיה ליד חוות סוסים, האין זאת ...? :wink:

 

לשאלת השרשור, לדעתי כמעט כל האלפות שנספרו בספט' - אוק' הן 159 ואני מניח שגם בנובמבר היה מספר דומה, אני גם מאמין שרובן הגדול מרוכזות בתל-אביב וסביבותיה, ולכן כשנוסעים בתל אביב היום באמת מתקבל הרושם ש-159 נהיית נפוצה, ורואים אותה יותר מאשר, לדוגמא ב.מ.וו סדרה 3 חדשה. אם קצת מתרחקים מתל אביב לעומת זאת, כמעט לא רואים אותן.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהמעט שיצא לי לנהוג ב 159 באירופה עם מנוע ה JTD , מדובר ברכב ראוי, בהחלט ראוי לכל מה שאלפא מייצגת.

מעבר לעובדה שלצאת בבוקר ולראות את הרכב (במקרה שלי היתה בצבע כחול רויאל) היתה פשוט חוויה בזכות עצמה.

 

בארץ לא הייתי רוכש אותה כחדשה, אבל אני בהחלט מקווה שיקנו אותה כמה שיותר אנשים , ככה שאני אוכל לרכוש אחת משומשת בעתיד..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע על מה אתם מדברים. אני בכלל לא רואה אותה. ואני גר בת"א, עובד ברמ"ג, ונוסע מידי פעם לחיפה.

מה שכן, אני כל הזמן רואה פאסאט, ולאחרונה גם כמה CC שהן מאוד יפות באופן מפתיע (לא חשבתי שהן יפות במיחד עד שראיתי על הכביש).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר העיקרי שאני לא אוהב ב 159 זה שהיא גורמת ל 156 להיראות כל כך קטנה, ואפילו מעט ישנה.

 

יחד עם זאת, אני שמח שסמל"ת מתמחרים סוף סוף את מרכולתם במחירים שפויים.

עד לא מזמן, אלפא 147 2.0 סלספיד עלתה כ 200,000 שקל. בהתחשב בכך שהיא הזקנה בין המתחרות שלה (BMW סדרה 1, אודי A3 וכו') התמחור שלה הזוי.

 

התמחור הנוכחי של ה 159 מראה כמה באמת התמחור הזה היה לא רלוונטי לשוק שלנו.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...