Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מציע לך לברר כמה עולה ביטוח.

 

לפני שהשתדרגנו לסוזוקי סוויפט חשבנו על המאזדה 2 ביררנו כמה עולה ביטוח חובה+מקיף.

 

התוצאות הם כאלה:

 

ביטוח למאזדה- 8500

ביטוח לסוזוקי- 3000

 

ככה שזה עוד פרמטר לקחת בחשבון

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התוצאות הם כאלה:

 

ביטוח למאזדה- 8500

ביטוח לסוזוקי- 3000

 

אני נהג חדש (הייתי לפחות כשעשינו את הביטוח למאזדה) ועלה לי 7K בביטוח ישיר (!!!). אז מאיפה הבאת את הצעת המחיר המוגזמת הזאת? (ואני עוד יש לי עבר עם תאונה, ככה שזה מעלה את מחיר הביטוח).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מישהו שם לב שממפרט הטכני באתר של מאזדה כתוב שיש חלונות צבעוניים, למה הכוונה? כי לא ראיתי שיש מאזדה 2 עם חלונות כהים או שונים משאר המכוניות

פורסם

אני לא יוכל לומר באיזו חברה ביררתי כי לפי חוקי האתר אסור.

בנוסף אני כבר לא נהג חדש (לפחות נראה לי, מעל שנתיים רשיון).

חוץ מזה 7 אלף שקל זה גם יקר לעומת 3 אלף.

פורסם

מחיר הזוי :shock:

 

על הפביה הנוכחית אני משלם - 6000 ש"ח.

 

על האיביזה הקודמת הייתי משלם - 6800 ש"ח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל - ביטוחים לנהגים חדשים\צעירים על מאזדות חדשות (יחסית) עולות הרבה. ממש הרבה. ככה זה כשמאזדה זה הרכב הכי נמכר בארץ (והכי גניב? :roll:).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אכן כואב להיות נהג חדש

 

לי כבר יש רשיון 8וחצי שנים,חברה שלי לומדת וכשהיא תרצה לנהוג - תוספת של 2000 מרשרשין לשנה :|

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אוראל - ביטוחים לנהגים חדשים\צעירים על מאזדות חדשות (יחסית) עולות הרבה. ממש הרבה. ככה זה כשמאזדה זה הרכב הכי נמכר בארץ (והכי גניב? :roll:).

 

אנחנו משלמים באיזור ה 5.5 על ביטוח צד ג' + חובה ( רכב בחתימה ).

על ההונדה ( סיויק 2007 ) במקיף אנחנו משלמים באיזור ה 7K ( כמובן ששני המקרים המדוברים תופסים לגבי נהג חדש )

בהחלט קריעה במחירים.

ביונדאי שקיבלנו הצעת מחיר דרך הסוכנות שם, אמרו לנו 5K מקיף כולל לנהג חדש, דיי מפתה האמת ^_^

 

בנוסף אני כבר לא נהג חדש (לפחות נראה לי, מעל שנתיים רשיון).
נהג חדש לא, אבל עדיין נהג צעיר ( ותקנו אותי אם אני טועה - הביטוח של נהג צעיר = ביטוח של נהג חדש? ).
פורסם

אם כבר

גם לי יש סוויפט

ואני ואמא שלי משלמים כ5 וחצי בשנה

וזה עוד שאני נחשב נהג חדש וצעיר ואימי נהגת חדשה


×
×
  • תוכן חדש...