Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ב120 אלף ש"ח ניתן לקנות יונדאי I30 עם סאנ-רוף, מגנזיום, מושבי RECARO, מערכת משובחת, חיישני לחצ אויר, אורות וגשם וגם אולי לקבל זוג קרני צבי מצופים בכרום על על מכסה מנוע.

פורסם
באופן מאוד מוזר

עד היום לא ראיתי מזדה 2 אחת אפילו עם ג'נטים !

כולם באים בגרסת הליסינג עם הטסות ובדרך כלל במגוון צבעים עצום של בערך 2 ( שחור אפור )

 

ראיתי כבר אדומה\ירוקה\כחולה :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אין כזה דבר מאזדה 2 עם חישוקים קלים (מהחברה) וסאנרוף (מהחברה), גם אם תלכי איתם מכות (ניסיתי להזמין אחת כזאת עם כל התוספות המקוריות רק בלי הסאנרוף,אבל זה כמו לדבר לקיר).

דווקא צבעים יש בשפע - כחול, אדום, בורדו, זהב, לבן, שחור, אפור עכבר, תכלת. וכן, ראיתי את כולם כבר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ראשית כל אין הנחות וגם לא יהיו על המאזדה 2.

הרכב לא הגיע,לא מגיע ולא יגיע עם מאגנזיום ולא עם סאן רוף.

בדלק מוטורס לא בונים רכבים לפי הזמנת לקוחות אלא לפי מפרט קבוע מראש והדבר היחידי אותו ניתן לבחור זה הצבע והאבזור שניתן להתקין בחצר היבואן. זו בעצם הסיבה מדוע לא ניתן לשנות את מפרט הרכב במעמד הרכישה...

 

לא הייתי חותך גג של אף רכב על מנת להתקין סאן רוף-זה דבילי וצריך לבדוק אם זה לא פוגע באחריות.

 

בקשר להשוואה למאזדה 3- אמנם באה עם 6 כריות אויר אבל ללא בקרת יציבות לכן תעשי לכולנו טובה ותקני את ה-2 (בבקשה).

 

באמת יוצאת פולו חדשה?

מה קורה עם VAG , אין להם מה לעשות כל חודש להוציא דגם חדש...

כבר קשה לעקוב.

 

נ.ב

בקרוב ה-2 תגיע בצבע כתום.

פורסם

האיביזה החדשה תגיע בתחילת 2009 (ינואר\פבואר).

היצע מנועים נחמד כולל ה1.4 טורבו החדש שקיים כבר בגולף, ו-1.6 עם DSG.

עם ציון של חמישה כוכבי בטיחות נשמע כמו אחלה אוטו לנהגת חדשה, קיצור אופציה שאולי כדאי לחכות בשבילה.

פורסם
באמת יוצאת פולו חדשה?

מה קורה עם VAG , אין להם מה לעשות כל חודש להוציא דגם חדש...

כבר קשה לעקוב.

 

אתה רציני?

הפולו הנוכחתי כבר מגיעה תכף לגיל אספנות.

פורסם

ובקשר לפיאט 500 , היא פשוט לא שווה את המחיר הזה , כי במחיר הזה אני כבר יכולה להתקדם למאזדה 3

 

ההבדל בין המאזדה 2 שאת קונה למאזדה 3 הוא בסה"כ 5K ש"ח.

 

ב120 אלף ש"ח ניתן לקנות יונדאי I30 עם סאנ-רוף, מגנזיום, מושבי RECARO, מערכת משובחת, חיישני לחצ אויר, אורות וגשם וגם אולי לקבל זוג קרני צבי מצופים בכרום על על מכסה מנוע.

 

לא הבנתי את קו המחשבה שפותחת השרשור (וגם חלק כאן) מנהלים..

הבחורה נהגת יחידה, חדשה וצעירה ותשתמש ברכב אך ורק לצכיה הפרטיים - למה לה להתקדם עם עוד כמה אלפי שקלים למאזדה 3? I30? כי אז יש לה יותר פח לשקל? הדבר האחרון שהיא צריכה זה משפחתית (קומפקטית, אבל עדיין משפחתית).

 

קודם כל לבחור מס' מכוניות שמתאימות לצרכים (קטנה/גדולה, 3/4/5 דלתות, חסכונית/לא חסכונית וכו') ואז לבחור מהן,

אין צורך בכלל שפותחת השרשור תשקול מכוניות מ"ליגה" אחרת. חסר כל הגיון.

 

מחזק את ההמלצות לבדיקת:

*פיאט 500 (למרות המחיר חסר כל ההגיון - שווה ולו רק בגלל הסטייל, העידון, הנוסטלגיה והייחוד. וגם כי זה אחלה אוטו).

*סוזוקי סוויפט

*סקודה פאביה

*סיאט איביזה החדשה, לכשתגיע (למרות שהצורה שלה לדעתי מכוערת, אבל על טעם וריח..)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
ראשית כל אין הנחות וגם לא יהיו על המאזדה 2.

הרכב לא הגיע,לא מגיע ולא יגיע עם מאגנזיום ולא עם סאן רוף.

בדלק מוטורס לא בונים רכבים לפי הזמנת לקוחות אלא לפי מפרט קבוע מראש והדבר היחידי אותו ניתן לבחור זה הצבע והאבזור שניתן להתקין בחצר היבואן. זו בעצם הסיבה מדוע לא ניתן לשנות את מפרט הרכב במעמד הרכישה...

 

לא הייתי חותך גג של אף רכב על מנת להתקין סאן רוף-זה דבילי וצריך לבדוק אם זה לא פוגע באחריות.

 

בקשר להשוואה למאזדה 3- אמנם באה עם 6 כריות אויר אבל ללא בקרת יציבות לכן תעשי לכולנו טובה ותקני את ה-2 (בבקשה).

 

באמת יוצאת פולו חדשה?

מה קורה עם VAG , אין להם מה לעשות כל חודש להוציא דגם חדש...

כבר קשה לעקוב.

 

נ.ב

בקרוב ה-2 תגיע בצבע כתום.

 

 

 

 

לידיעתך - דרך החברה כן באים המגנזיום במאזדה 2

מה שלא בא זה הסאנרוף, אז ירדתי מהפרק שלו כי כמו שאמרת זה סתם יראה טיפשי לחתוך חלון מהגג

פורסם

אם את קוראת למה שיש בתמונה שהבאת מגנזיום, אז כן, יש "מגנזיום". זה טאסות מה שיש בתמונה. לא חישוקים קלים.

ולידיעת מי? אני ביקשתי והתחננתי אליהם להוסיף - והם: "אין אישורים, אין אפשרות, אין אין אין...".

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

דלק מוטורס לא מביאים 2 עם מגנזיום כדי לשמור מרווח של כמה שקלים בינה לבין 3.

מחיר מגנזיום עומד של 4K ש"ח בממוצע שזה בערך כל ההבדל בין 2 ל3 במחיר.

זאת הסיבה. הם יכולים אבל כדרכם של דלק מוטורס לא רוצים. גם ככה אנחנו לא הלקוחות שלהם אלא חברות הליסינג.

פורסם

כן ממש, ובגלל זה כל יום תראה את אולם התצוגה שלהם מפוצץ בלקוחות :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...