Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדשה כאןןן : ]

אני לא ממש מבינה כל כך במכוניות, ונירשמתי לפורום הזה כדי שתעזרו לי.

 

אז ככה לפני חודש עברתי טסט, ואבא שלי קונה לי אוטו מתנה מהסוכנות.

יום אחרי שעברתי טסט הוא הלך להזמין לי מאזדה 2, אבל יום למחרת הקפאנו את ההזמנה כי לא כדאי שנת 2008 כשבעצם עוד חודש כבר 2009.

ב-2009 נלך לחדש את ההזמנה, אבל לפני זה אני אשמח אם תייעצו לי ותתנו לי פרטים יותר על המאזדה 2, והאם שווה באמת ללכת על המכונית הזאת? מה אתם יודעים עליה? או שבעצם שווה ללכת על מכונית אחרת?

אשמח גם לקבל עצות לגבי מכוניות אחרות, שיהיה עד סכום של 120,000.

אזהרה אחרונה:

נא קראי את כללי הפורום בנוגע לשפה נאותה ושימוש בסימני פיסוק. היום התיקון עלי, מחר ההתראה עליך.

אלעד

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על פניו נראה שה-2 תתאים לך, אם כי אישית לא הייתי הולך על הקומבינציה של שחור+חישוקים קלים+סאן רוף :wink:

 

אגב - אם תוכלו לקבל הנחה גדולה על 2008 אולי בכל זאת שווה לקנות במקום 2009.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אממ מאזדה 2?! לילדה שרק לפני חודש עברה טסט?

הייתי ממליץ לך למתוח את התקציב טיפה אם אפשר ולהוציא פיאט 500 חדשה .

פשוט קלאסה

פורסם
אממ מאזדה 2?! לילדה שרק לפני חודש עברה טסט?

הייתי ממליץ לך למתוח את התקציב טיפה אם אפשר ולהוציא פיאט 500 חדשה .

פשוט קלאסה

 

:mm_yeah:

 

אם כבר, אז כבר... :wink:

פורסם

באופן מאוד מוזר

עד היום לא ראיתי מזדה 2 אחת אפילו עם ג'נטים !

כולם באים בגרסת הליסינג עם הטסות ובדרך כלל במגוון צבעים עצום של בערך 2 ( שחור אפור )

פורסם
אממ מאזדה 2?! לילדה שרק לפני חודש עברה טסט?

הייתי ממליץ לך למתוח את התקציב טיפה אם אפשר ולהוציא פיאט 500 חדשה .

פשוט קלאסה

 

 

מזאת אומרת מאזדה 2 ,לילדה שרק לפני חודש עברה טסט ?

מה הבעיה פה לא הבנתי ?

ובקשר לפיאט 500 , היא פשוט לא שווה את המחיר הזה , כי במחיר הזה אני כבר יכולה להתקדם למאזדה 3

פורסם

וחזרה לענייננו,

מזדה 2, אחלה אוטו (גם בצבע שחור + מגנזיום + סאנרוף).

אם הסאנרוף מותקן בארץ הייתי שוקל לוותר.

 

אופציות נוספות (את חלקן גם ניתן לקבל בשחור + סאנרוף):

1. סקודה פאביה.

2. סוזוקי סוויפט.

3. פיז'ו 207.

 

ובקרוב אמורה להגיע פולו חדשה, שד"א מישהו יודע מה נסגר עם זה?

פורסם
וחזרה לענייננו,

מזדה 2, אחלה אוטו (גם בצבע שחור + מגנזיום + סאנרוף).

אם הסאנרוף מותקן בארץ הייתי שוקל לוותר.

 

אופציות נוספות (את חלקן גם ניתן לקבל בשחור + סאנרוף):

1. סקודה פאביה.

2. סוזוקי סוויפט.

3. פיז'ו 207.

 

ובקרוב אמורה להגיע פולו חדשה, שד"א מישהו יודע מה נסגר עם זה?

 

 

תודה רבה על המידע

פורסם

אוטו קטן שוקל פחות וקל יותר למצוא חניה שמתאימה לו.

לדעתי ה 2 תתאים לך. לא זכור לי שמוכרים מאזדה 2 עם חישוקי מגנזיום.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...