Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. רדיו דיסק פיוניר 6050 (בעלות של כ-1050 ש"ח עם אחריות מקורית).

2. סט קומפוננט של מ.ב. קווארד (לא שמעתי עליהם מעולם, אמרו לי זה עבודת יד?!) בעלות של כ-950 ש"ח כולל אחריות.

3. סאב של מ.ב. קווארד 12" כולל תיבה בעלות של כ-950 ש"ח.

4. מגבר של בזוקה 4 ערוצים שיסחב את כל הסט הנ"ל בעלות של כ-700 ש"ח.

 

??

פורסם

מערכת לא רעה בכלל, אבל יכול להיות שאפשר ללכת בכיוון טיפה אחר בתקציב של 3600-3700 ש"ח.

 

MB Quart* דווקא חברה לא רעה יחסית אבל אולי תוכל להביא משהו מספק יותר...

 

אפשר לקבל דגמים מדויקיים של שאר הרכיבים חוץ מה HU ?

פורסם

על איזה דגמים אתה מדבר.?

שמעת את הרכיבים לפני שאתה קונה.?

זה שזה MB Quart זה טוב ויפה אבל אם זה לא מתאים לאוזן שלך זה לא שווה כלום.

פורסם

MB Quart כבר מזמן לא משהו ... לא לדבר בכלל על הסדרות הנמוכות שלהם .

המגבר הוא רכיב חשוב , אין לזלזל .

אני הייתי הולך על מגבר קצת טוב יותר , ועל מורל פולס .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

בלי דגמים קשה לעזור, מהסטים של MB אני ממש לא מתלהב. סאבים שלהם שמעתי חלק ואהבתי.

אבל שוב, בלי דגם קשה לעזור.

אני הייתי קונה מגבר קצת יותר רציני. מגבר של בזוקה ב700 שקל כנראה לא משהו מטורף.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

ואני חשבתי שהמערכת שהציעו לי היא טובה. בכל אופן, המחירים שציינתי למערכת הם גבול התקציב שלי (לא כולל חיווט והתקנה).

 

האם ישנה חנות/מקום כלשהוא שמאפשר לשמוע מערכות לרכב?

 

אגב, אפשר לקבל המלצות למתקין?

 

תודה.

פורסם

אפשר לקבל הסבר יותר מדויק, אני פשוט לא כ"כ מבין (בכל מה שקשור למערכות אין לי מושג "ירוק").

 

למה הכוונה במקום המגבר 75.4?

 

איזה רמקולים הם הדוטק אוביישן? אמרו לי ש"בוסטון" אמריקאיים הם גם טובים. מה דעתכם?

×
×
  • תוכן חדש...