Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה ממש לא אמור לקרות, ללא קשר למאווררים

 

זה לא איזה מנגנון הגנה או משהו? הרי המגבר לא יתחמם ויתחמם עד שהוא יימס...

פורסם

eetfuk,

 

מה שמנסים להסביר לך זה שתופעה כזו לא אמורה לקרות בשום מגבר עם או בלי מאוררים, בכל מקרה כניסת מגבר לפרוטקשיין מראה על בעיה ובמקום לנסות לעקוף אותה ע"י מאוררים רצוי קודם למצוא את שורש הבעיה ולפתור אותה, מגבר לא אמור להיכנס לפרוטקשיין גם לא אחרי 4 שעות עבודה.

 

בהצלחה.

פורסם

יכול להיות שהמגבר לא תקין או שעובד על הגבול שלו

ויכול להיות שמיקמתה אותו במיקום שאין בו כמעט תנועת אויר ולכן הוא מתחמם

פורסם

מיקמתי אותו על התיבה של הסאב, בצד שלה הפנימי. אין שם הרבה אוויר.

כנראה שאני אאלץ לסובב את כל הסאב שיהיה עם הממברנה כלפי המושב כדי שלמגבר יהיה אוויר.

פורסם

ממש שטויות, המגבר שלי יושב מאחורי הסאב כבר המון זמן ולא עושה שום בעיות,

במידה והוא מתחמם הוא מצליח לקרר את עצמו כך שהוא לא יכנס מהסיבה הזאת לפרוטקשן

או שהמגבר שלך לא יודע לקרר את עצמו בצורה מיטבית או שיש בעיה אחרת

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

נחזיר באותו מטבע : ממש שטיות!

רוב המגברים מתוכננים כך שיהיה איזה שהוא מעבר אויר עליהם וכך מתוכנן ה HEAT SINK שלהם

כדי שהאויר החם יוכל להתחלף באויר קר יותר ויהיה פיזור טוב יותר של חום

נכון יש מגברים שעושים את זה טוב יותר וטוב פחות,זה יכול להיות בדיוק ההבדל של

כמה מעלות במגבר שיעשו את ההבדל בין עבודה נכונה למצב הגנה.(יצא חרוז :lol:)

 

תנסה להפוך את הסאב ולראות אם המגבר מתחמם פחות ואם הוא נכנס להגנה

×
×
  • תוכן חדש...