Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחזרה לעבר או התחדשתי ב E30 שנת 88


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי היקרים שלום,

בשעה טובה ובמזל טוב קניתי BMW 316 שנת 88 ידנית קרבורטור.

מה היה בשנת 88? בשנת 88 היו לי פרפרים בבטן לפני כיתה א' (זה היה מזמן !!!), נראה לי יצחק שמיר היה רוה"מ, ומאז עברו הרבה מים בלכיש אבל תמיד חלמתי להיות בעליה של המכונית הוותיקה והמיוחסת הזאת, חלום רטוב ומניח שלא רק שלי.

אז בהחלטה של מספר דקות לקחתי יוזמה ונסעתי לבירת הנגב לקנות אותה. מצב סביר + אבל האושר בלב הוא בל יתואר.

מחר אני אעלה תמונות של הג'ינג'ית.

ובנימה אישית, אם יש לכם חלום ומספיק מרשרשים להגשים אותו תעשו את זה, ואל תתיחסו לתגובות של אחרים.

 

שבת שלום!

W202 C240

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש, ותזהר לא להשבית את החלום הרטוב על כביש רטוב.

 

 

 

אגב 316 קרב' לא היה בשנת 88 , אלא אם כן קנית את הדגם עם 75 כ"ס.

 

316 1.8 קרבורטור עם 90 כ"ס היה ב87 והאוטו חלש על הנייר אבל מרגיש טוב על הכביש.

 

איזה רכב חלום, חבל על הזמן.

 

מאיפה אתה בארץ?

פורסם
תתחדש, ותזהר לא להשבית את החלום הרטוב על כביש רטוב.

 

 

 

אגב 316 קרב' לא היה בשנת 88 , אלא אם כן קנית את הדגם עם 75 כ"ס.

 

316 1.8 קרבורטור עם 90 כ"ס היה ב87 והאוטו חלש על הנייר אבל מרגיש טוב על הכביש.

 

איזה רכב חלום, חבל על הזמן.

 

מאיפה אתה בארץ?

גם אני מעיר הפשע והרשע :)

ברישיון כתוב נפח מנוע 1788 והיא קרבורטור ולגבי הכ"ס אני לא יודע אבל הרכב מושך כמו בהמה. אין טענות.

דרך אגב אין הגה כוח ואין מזגן וזה מעניין לי את הביצה.

יש 2 חלונות חשמל אבל :)

W202 C240

פורסם

תתחדש על הרכב! סע בזהירות ושמור על הבומר שלך. תמיד טוב להגשים חלום.

 

כמובן, אנחנו ממתינים בקוצר רוח לתמונות. אל תשכח לצלם גם מבפנים. :-)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אהבתי תמונות. בומר ניראה ממש שמור. יש סאן רוף, אני מניח שהוא מקורי לפי כך שהוא ממתכת - זה די נדיר ל-316. תהנה מבומר :-) ושמור אליו. סע בזהירות, במיוחד אכשיו בתקופת הגשמים, יש להקפיד על נהיגה זהירה ולא לשכוח שזה הנעה אחורית בלי בקרת אחיזה.

 

 

כמה דברים קטנים, קודם כל ג'נטים עם יותר מידי חורים לברגים. זה די מקלקל מראה שלהם. אפשר להשיג ג'נטים סגסוגת מקוריים במחיר של כ-250ש"ח ליח', עבור ג'נט משומש. בומר שלך מבקש או בורבט או מקורי. :-P

ספויילר, לפי דעתי לא מוסיף למראה.

גם לי, חסר קצת מד סיבובי מנוע. בלי מד לחץ שמן ובלי מד מתח, אפשר איך שהוא להסתדר (למרות שאחרי איטלקייה, מידי פעם עיניים שלי עדיין מחפשות את השעונים האלו). אבל, בלי מד סיבובי מנוע, קשה. יש אפשרות לקנות מד סיבובי מנוע בכמה מאות שקלים, לא מקורי כמובן, הוא לא יישב בתוך לוח שעונים, אבל עדיין, זה לפי דעתי מאוד מוסיף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יש אפשרות לקנות מד סיבובי מנוע בכמה מאוד שקלים, לא מקורי כמובן, הוא לא יישב בתוך לוח שעונים, אבל עדיין, זה לפי דעתי מאוד מוסיף.

חס וחלילה! אם כבר להוסיף, אז רק ע"י החלפה ללוח שעונים הכולל בתוכו מד סל"ד. אין כמו מקורי.

מסכים לחלוטין עם עניין הספוילר. כשמו כן הוא: מקלקל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מסכים עם כולכם.

אם אני קונה ספידומטר מקורי עם מד סל"ד, אני אמצא שם מאחורה קונקטור? לא עוזר לי אם המד סל"ד לא יעבוד והמד צריכת דלק, אני לא בטוח שהאוטו הזה "תומך" בפונקציות האלה. אם כן אני מזמין עכשיו.

לגבי הספויילר אני אוריד אותו בהזדמנות ואצבע את הבגאז'.

ג'אנטים כנ"ל אחליף בהמשך.

W202 C240

פורסם

לפי דעתי, רכב שלך אינו תומך בלוח שעונים עם מד סל"ד וצריכת דלק.

כמה שאני יודע, שעונים האלה אמורים להיות ברכב הזה אלקטרוניים ושולט בהם מחשב. ככל הניראה, אין במנוע חיישן סל"ד.

לכן אפשרות יחידה למד סל"ד, זה רק לא מקורי.

 

בעיקרון, אני מסכים חלקית עם אלעד, אבל מניח שאפשר למצוא מד סל"ד שאפשר להתאים לתוך לוח שעונים במקום שעון או משהו כזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...