Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחזרה לעבר או התחדשתי ב E30 שנת 88


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפייפייה. ונראית טוב גם מבפנים. אני הייתי בשנת 88 כבר בכיתה י'. אבל אני מקנא בכ"ז :-) (או דווקא בגלל)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה לי 316 1.8 עם מד סל"ד , ועם שעון צריכת דלק...

 

 

אגב,שלי הייתה שנת 87.

 

מד צריכת דלק לא היה עובד טוב בגלל שהקרבורטור (בעל דיזות חשמליות) היה שם איזה בעיה חשמלית, לאחר כמה סידורים- גם מד צריכת דלק התחיל לעבוד.

פורסם

נראת מאוד שמורה יחסית לשנתון הרכב, תתחדש ותהנה איתה.

אני באותה דעה לגמרי הספוילר, אם תוכל ותרצה, לדעתי תוריד אותו עם הזמן. שעון סל''ד חיצוני יגרום לרכב להראות מצועצע לדעתי.

 

אם אפשר לדעת, כמה שילמת על הג'נג'ית?

פורסם

קודם כל תתחדש הרכב מאוד יפה ! 8)

בימים שבהם היה יותר חשוב כנראה לדעת את השעה מאשר את סיבובי המנוע .

סע בדרכים צדדיות בזהירות .

 

 

אור

פורסם

את האמת? קניתי את הרכב במחיר של תמונה יוקרתית, רק לרדת כל יום ולראות את האוטו עומד כמו תמונה יפה שווה לי. אמנם זה ישמע תמוה וקצת משוחד אבל לדעתי זו הצורה הכי יפה של הסדרה 3 אי פעם.

הרכב משמש כרכב שני, והיא הבייבי שלי.

אני שוקל להוריד את המדבקה שעל השמשה הקדמית איפה שכתוב BMW נראה קצת "בן מיעוטי", מה אתם אומרים?

W202 C240

פורסם

אני שוקל להוריד את המדבקה שעל השמשה הקדמית איפה שכתוב BMW נראה קצת "בן מיעוטי", מה אתם אומרים?

 

...וגם את הסמלים על תא הכפפות.

 

סחה עליך. תתחדש :-)

  • אחראי פורום
פורסם

תתחדש, היא נראית טוב מאוד (מינוס ההערות שקיבלת :lol:).

מסכים איתך, ה-E30 נראית טוב יותר מרוב דגמי הבמוו, כולל החדשים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

E30 זה הרכב הכי יפה, הרכב עם המראה הכי גרסיבי, ועם המראה הכי "ערסי"....

 

יש בנות שזה עובד עליהן :wink:

 

במיוחד כשהסאן רוף פתוח :lol:

פורסם
נראה לי המניאק הלחים את המדבקות האלה אני פוחד להשחית את המגירה. זה לא יוצא :(

זה דבק חזק, רק לגרד אותן.

 

ואם זה נגרר בלהרוס את המגירה - אז חראם :wink:


×
×
  • תוכן חדש...