Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עוד שאלה:

האם9887 שולט על הפרוססורים של אלפיין כמו 700/701?, ואין צורך ביחידת שליטה נוספת שנראית כמו פנל נוסף.

לא. הם לא שולטים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אם אני זוכר נכון ה 9855 הוא 1 ביט לעומת ה 9877 שהוא 24 ביט.

נכון וזה ההבדל העיקרי לעומת ה9887

 

השאר ה55 לוקח היה לי אותו הייתי מרוצה אני לא בטוח גם שברוב המוזיקה הדקודר משפיע ... מלבד הגלייד שהוא באמת מעצבן

פורסם

כל מכשיר בכלל בין אם זה פינויר ובין אם זה מקינטוש יכול להתחבר לפרוססור וזה על ידי RCA .

 

החיבור היעיל יותר הוא הכבל AI-NET שיש כיום כמעט בכל המכשירים של אלפיין

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אכן כן.

 

לפרוססור עצמו יש שלושה סוגים של input :

1. דיגיטלי אופטי.

2. דרך AI-NET

3. RCA

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

למטבע יש שני צדדים . נכון שמשלמים מחיר מסוים על ההמרות וכו , אבל התמורה שמקבלים שמקבלים מהפרוססור גדולה הרבה יותר ומשמעותית פי כמה וכמה מההפסד של ההמרות. זה נכון שעדיף חיבור אופטי , אבל זה כבר עניין תקציבי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
מתן, אני לא מחפש להוסיף איכות סאנד, אני מחפש פתרון נומאלי לטרי אמפ.

זה אולי לתרד אחר... אבל אתה יכול לעשות טרי אמפ עם PRS וקרוס שחותך גבוהה עם B אמפ ... לדעתי התוצאה תהיה טובה מפרוססור עם RCA ........ מנסיון בנושא

פורסם

אכן כן, הוא מגיע עם הכנה לאימפרינט.

אל תסמוך כל כך על המכשיר הזה (האימפרינט )עם אתה רוצה להגיע לרמה בין לאומית,

הייה לי את המכשיר הזה(תעשה חיפוש אימפרינט) ואני חייב להגיד שבשבילי הוא עשה נפלאות, אבל:

השאיפה שלי לא הייתה כל כך גדולה.

אני עשיתי את האימפרינט ממש לפני שנגעתי בכיוונים של מהערכת ואז כשעשיתי את האימפרינט השינוי הייה אדיר ממש אהבתי,עם הזמן הבנתי שהמכשיר הזה הוא לעצלנים למי שרוצה לכוון את המערכת שלו ברמה בסיסית + בתוך שעה.

אני לא הייתי בונה על האימפרינט, עם אתה הולך להשקיע הרבה כסף ומחשבה במערכת, זה לא שווה את זה.

פורסם
מתן, אני לא מחפש להוסיף איכות סאנד, אני מחפש פתרון נומאלי לטרי אמפ.

 

בוריס, המשפט 'קצת' מכיל שני חלקים שבאופן הגיוני אינם יכולים להתקיים יחד, מין סתירה לוגית אם תרצה..

הרי מעצם העובדה שאנו עוברים לשלושה חלקים, ועוד טרי אמפינג, אנו בהכרח מחפשים להוסיף איכות לסאונד, הלא כן?

 

ולפותח השירשור, יש לי 9887R, אני יותר ממרוצה ממנו ואין לי צורך ורצון להחליף, בטח לא ל9855, אבל אני לא מבין דבר אחד. הרי המכשיר הזה כבר לא מיוצר יותר וכבר לא נמכר יותר, אלא אם כן נשאר למישהו סטוק ישן איפשהו, אז מהי ההתלבטות? יש לך שני מכשירים משומשים כאלו ואתה מתלבט לגבם? או שאני טועה וה9855 עדיין נמכר? תן לינק.


×
×
  • תוכן חדש...