Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר בטרי אמפ, אבל עם קומבינת הפיצול של RCA של הסאב, חיתוך הסאב עם LPF של המונו, וחיתוך של המידבאסים עםHPF של הגנסיס. הבעיה שלי שהHU לא מאפשר לי לחתוך את המידריינג'ים גבוהה יותר (מלמטה) הם חתוכים על 250HZ כאשר הFS שלהם 155HZ - זה גבולי של ממש.

ובהקשר לכך:

שאלתי לגבי ה9887 - מה הנ"ק חיתוך הנמוכה ביותר של הבנדפאס (מידבאס כביכול) והנ"ק הכי גבוהה של הLPF של הRCA של הסאב (אצלי "רק" 250HZ).

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יכול להביא את הספר מהרכב ולראות אם אתה רוצה, אבל הHL70 שלך נחשב פול ריינג' ומוצהר כעובד בתחומים 200-14K. [למרות שלפי גרף ההיענות שלו לא הייתי בונה עליו מתחת ל400].

 

זה טוב שאתה נזהר בעניין זה. כשאין מודעות לכך, באמת עלול להנזק הדרייבר. אבל:

 

זה נכון שתדר 155 מסוכן לו, אבל הלו! 250 אתה חותך. ואגב באיזה סלופ? [ושלא נדבר על הצהרות שלוקחות מקדם ביטחון, אבל את זה לא אמרתי, שלא יבואו אליי בטענות אח"כ - חס וחלילה אם יקרה משהו..:lol:]

 

 

graf_hl70.gif

 

http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_hl70.pdf

פורסם

חיתוך בסלופ פלאט.. מבטל את החיתוך, מה שאכן נותן לו לנגן את כל הטווח, אבל זה ברמקולי פול ריינג' אמיתיים :lol:

 

מצד שני, מה שניתן לעשות זה להנחית באקולייזר את איזור התדר המסוכן לו.

פורסם

קח בחשבון ששינוי הסלופ הוא מאוד משמעותי והוא הרבה יותר קריטי מנקודת החיתוך עצמה.תהיה זהיר עם זה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אתה רוצה לשבור מיתוס ?

מה הכוונה "לא איכותי"?

 

לא איכותי אין מה להרחיב!

 

לדעתי הקלריון שמקביל ל- 9855 יותר איכותי מבחינת הסאונד שהוא מפיק .

כי בכלל שהחלפתי את האלפיין במקנטוש MX406 כל הסאונד השתנה מבחינת איכות, במה, עומק, בהירות. אני לא משווה ביניהם אפילו. אבל עדיין במחיר הזה של ה- 9855 אפשר להשיג טוב יותר.

פורסם

נאדר, תרשה לי לחלוק עליך.

 

מה זה לא איכותי? אם נק' הייחוס שלך היא הMX406, זה לא פונקציה.. מי יכול עליו :-D?

 

אך כשאתה לוקח את מכלול הפיצ'רים שב9855, את מכלול האפשרויות שבו, ואת הסאונד האיכותי שלו, ובמחיר שאיננו אמנם 400 שקל אך גם איננו 6K, זה הופך אותו, או את ה9887 מחליפו, למכשיר איכותי ובמחיר הגיוני ומשתלם.

 

איכות הקלאריון המקביל לו אינה בספק, אך אינני חושב שישנה עדיפות של אחד על פני השני. אם כבר הבדל, זה יהיה יותר בעניין של גוון מאשר איכות - וזוהי העדפה איניבדואלית. אני לא השתגעתי על הקלאריון, שלא נדבר על הממשק הלא אינטואיטיבי והמראה הלא מצודד שלו.

אם כבר קלאריון - אז הHX-D2.. אבל מי דיבר עליו כאן?:lol:

פורסם

איזה חיים עשיתם לי עד שהחלטתי לרדת מהקלריון 865 שהוא הדגם המקביל ל9855 מכיוון שלא הצלחתי למצוא את הקלריון כבר מספר חודשים עכשיו אתם באים ונותנים לי חומר למחשבה שאולי הקלריון באמת יותר טוב?

 

אני אישית הבנתי שמבחינת כיוונים וחיתוכים ובכללי פונקציות סאונד האלפיין יהיה הרבה יותר נוח לשימוש ובעל הרבה יותר אפשריות

ובקשר לקרליון בחור אחד אמר לי שזה פשוט רדיו דיסק לאנשים שאוהבים מוסיקה בלי יותר מדי ניפוחים ותוספות

פורסם

בלי ניפוחים ובלי בלה בלה, יש הרבה ניפוחים בקלריון בדיוק זהה לאלפיין חיתוכים ואיזון במה, אקולוזציה וכו'

 

חברה לפני שנה וחצי שמעתי רדיו דיסק של קלריון (מקביל ל- 9855) מותקן עם מגבר של אודיסון וקומפוננט של פוקל 165K והרדיו דיסק פשוט מעולה, הסאונד שלו ממש שונה מאלפיין, שכמעט הרכיבים היו זהים למה שהיה לי באוטו .

פורסם

נאדר , עם כל הכבוד , וברור שאני לא אומר בציניות , גם אם היו אותם רכיבים בדיוק , כל רכב נשמע שונה , כל סט אפ עם הכיוונים שלו , מספיק אפילו פאזה אחת שונה בשביל שכל הסאונד יראה וישמע אחרת , כך שאי אפשר להקיש מכך לגבי איכות המכשיר עצמו.

ההבדלים בן ה 9887 לקלריון ולאקליפס המקבילים הם זניחים מבחינת "איכות הסאונד" . מה שיקבע איך הרכב ישמע זה ההתקנה האקוסטיקה הרמקולים המגברים הכיוונים ושאר עשרות הפרמטרים.

פולו - אתה יכול לחזור לבחור שאמר לך מה שאמר ולהגיד לו שהמיתוג עובר עליו יופי. גם האלפיין גם הקלריון אקליפס ושאר המכשירים האלו מבחינת רמת הסאונד יספקו את התוצאות. אף אחד מהם לא מיועד למוזיקה נטו או למשהו אחר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
בלי ניפוחים ובלי בלה בלה, יש הרבה ניפוחים בקלריון בדיוק זהה לאלפיין חיתוכים ואיזון במה, אקולוזציה וכו'

 

חברה לפני שנה וחצי שמעתי רדיו דיסק של קלריון (מקביל ל- 9855) מותקן עם מגבר של אודיסון וקומפוננט של פוקל 165K והרדיו דיסק פשוט מעולה, הסאונד שלו ממש שונה מאלפיין, שכמעט הרכיבים היו זהים למה שהיה לי באוטו .

 

אתה יכול אולי להיגד מהו הדגם המקלית מבחינתך?

האם המכשיר עדיין קיים אצלך?


×
×
  • תוכן חדש...