Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מדוע, במטותא ממך, אתה נזכר לומר אחרי 42 הודעות שדנות בהבדלים בין 9855 ל9887 שהתלבטותך בכלל בין ה9855 ל865 של קלאריון? חומר למחשבה..:idea:

 

לגבי מה שאתה אומר "יותר מדי ניפוחים ותוספות" - לא מדובר כאן על תוספות של גרפיקות פסיכדליות ודינוזאורים משייטים, מדובר על תוספות - אם קיימות - שנועדות למטב ולמקסם את הסאונד ברכב, באמצעות פיצ'רים כאלו ואחרים.

 

אפשר לדבר על הבדלי הסאונד בינהם כל הלילה, אחד יגיד ככה, השני אחרת. הbottom line, אם אתה אכן מתלבט בין האלפיינים - קיבלת תשובות כבר.. אם אתה מתלבט בין האלפיין לקלאריון - מה שבסופו של דבר יגרום לך להחליט זה הממשק. זו דעתי.

 

 

אגב, אני מכיר כמה אנשים שאוהבים מוסיקה בלי יותר מדי ניפוחים ותוספות, ויש להם אלפיין ברכב.. אחד מהם זה אני כמובן:wink:

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז מדוע, במטותא ממך, אתה נזכר לומר אחרי 42 הודעות שדנות בהבדלים בין 9855 ל9887 שהתלבטותך בכלל בין ה9855 ל865 של קלאריון? חומר למחשבה..:idea:

 

לגבי מה שאתה אומר "יותר מדי ניפוחים ותוספות" - לא מדובר כאן על תוספות של גרפיקות פסיכדליות ודינוזאורים משייטים, מדובר על תוספות - אם קיימות - שנועדות למטב ולמקסם את הסאונד ברכב, באמצעות פיצ'רים כאלו ואחרים.

 

אפשר לדבר על הבדלי הסאונד בינהם כל הלילה, אחד יגיד ככה, השני אחרת. הbottom line, אם אתה אכן מתלבט בין האלפיינים - קיבלת תשובות כבר.. אם אתה מתלבט בין האלפיין לקלאריון - מה שבסופו של דבר יגרום לך להחליט זה הממשק. זו דעתי.

 

 

אגב, אני מכיר כמה אנשים שאוהבים מוסיקה בלי יותר מדי ניפוחים ותוספות, ויש להם אלפיין ברכב.. אחד מהם זה אני כמובן:wink:

 

אני יודע שיש שיגידו אלפיים ויש שיגידו קלריון אף באותה חנות בעלי שני מוכרים מוכר אחד אומר אלפיין מוכר שני אומר קלריון

אז זה לא סוד שתקופה אורכה חיפשתי קלריו במצב טוב ופשוט בשלב מסויים נשברתי ואדי עד לכך ורוב הסיכויים שעוד השבוע אני יתחדש ברכיב חדש למערכת שיהיה מתוצרת אלפיין

 

כעיקרון שמעתי את שני המכשירים באותו סט אפ ואהבתי את שניהם בקלריון מאוד אהבתי את המסך את המסך מגע

ובאלפיין פשוט אהבתי אותו בלי שום הסבר הגיוני

 

ואני באמת מודה לכל חבר שתרם בדיוק בנושא הזה והוא עזר לי רבות בלגבש דעה לגבי ה9887

ואין לראות בכל הנשוא הזה כסתם תגובות מקווה עוד השבוע לפרסם הודעת התחדשתי

פורסם

כשמדברים על הבדלי איכות סאונד בין מכשירים שדי זהים ברמתם, במפרטים שלהם ובאפשרויות שלהם, צריך להבין שגם אם יש איזה הבדל שמיע, דבר שאני בספק לגביו, הוא יינתן במצב FLAT, מה שאף פעם לא יקרה לך ברכב, אם אתה מחפש מכשירים כאלו על שלל תכונות האקוליזציה שלהם..

 

הייתי רוצה לצטט את אחד הגורואים כאן שנעלם לנו מהפורום למרבה הצער:

 

בבחירת HU צריך לשקול את הנקודות הבאות.

1. הסיגנל הבסיסי -FLAT- הוא דומה כלכך בין המכשירים עד לנקודה שהבדילים אם קיימים הם בפועל בלתי שמיעים.

2. אם יש צרוך בקרוס ובאיזה קרוס יש צורך - 2WAY, 3WAY, תלילות החיתוך הדרושה וגמישותו...

3. כניסות AUX או שליטה על IPOD

4. נוחות למשתמש - כיצד אתה מסתדר עם הכפתורים/מסך המגע/ רצועת שליטה/כפתור רב שימושיים וכן הלאה.

4. צורך/תועלת מפיצ'רים אחרים כמו השהיית זמן, אקולייזר פרמטרי רב ערוצי וכדומה

5. יציבות ורציפות קריאת הדיסק - קפיצות?

6. נוחות התצוגה.

 

לבוא באופן גורף ולטעון X טוב מ-Y בגלל DAC בעל X ביטים או בגלל מתח פרה אווט גבוה יותר זו ליצנות לשמה.

פורסם

יש לי 9887 והיה לי 9833 ו9835

אני יכול להגיד לכם שמבחינת סאונד? ה9887 טוב פי 2 מה 9835

אבל!!!

 

אני לא יודע למה, מה הסיבה, אולי הפאנל החשמלי, אולי המסך, אולי האהבה הראשונה והגרפיקה בפונקציות השונות

אני אוהב את ה9835 יותר מה9887

 

אני חושב שהבנתם שלפי התשובה שלי..

מן הסתם ה9887 טוב מה9855 הזה

הם כל הדבוד ויש הרבה!!

פשוט זה לא זה!

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

לגבי מה שנאמר כאן מקודם.

 

אני השוואת ברכב שלי בין האלפיין 9855 לקלריון 865 ואקליפס CD7000.

אין ספק שהאקליפס היה המכשיר הכי איכותי מבין השלושה.

הקלריון היה לטעמי יותר איכותי מהאלפיין(מבחינת צליל) אבל לדוגמא הממשק של האלפיין היה הרבה יותר נוח מהקלריון.

 

ה9887 החדש הוא מכשיר אחר לגמרי, לטעמי הוא יותר טוב מה9855, הייתי שמח לקבל את ה9887 רק עם ממשק של 9855.

חסר לי הגלייד, חסר לי הTILT וכו'.

under construction..

פורסם

דעתי מעבר למה שכתבתי נוסחא היטב על ידי עוגי בציטוט של צביקה.

אם מישהו פה חושב שהממיר דלתה סיגמה שבאקליפס יגרור איכות צליל טובה יותר מהבר בראון שבקלריון או באלפיין אז כדאי שיחשוב על זה שוב ..

ההחלטה בין המכשירים האלו צריכה להיות אך ורק מתוך שיקול נוחות תפעול , פיצרים נדרשים , פרקטיות הממשק והמחיר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...