Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה הלך מנוע?

איזה שנה הרכב?

מה זה הדגם הזה 2.0 ל' זה ה GTI או 2.0 ל' 16V?

אם כך אלה רכבים נדירים בארץ.

אם לא ניתן לשפץ את המנוע אז צריך למצוא מנוע מיובא מחו"ל ככל הניראה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
מה זה הלך מנוע?

איזה שנה הרכב?

מה זה הדגם הזה 2.0 ל' זה ה GTI או 2.0 ל' 16V?

אם כך אלה רכבים נדירים בארץ.

אם לא ניתן לשפץ את המנוע אז צריך למצוא מנוע מיובא מחו"ל ככל הניראה.

 

 

אני מחפש מנוע לא סטנדרטי כמו המקורי אני מחפש נפח יותר גדול וכח יותר חזק דגם לא יודע והמנוע שלי גם לא מעניין אותי אני מעוניין להחליף אותו לגמריי!

והרכב שנת 94 2.0 רגיל אני חושב

פורסם
אני מחפש מנוע לא סטנדרטי כמו המקורי אני מחפש נפח יותר גדול וכח יותר חזק דגם לא יודע והמנוע שלי גם לא מעניין אותי אני מעוניין להחליף אותו לגמריי!

והרכב שנת 94 2.0 רגיל אני חושב

 

 

עוד דבר נוסף ידוע לי שייש מנועים עם טורבו 405 משהו כזה אני חושב או 406 שלפי מה שידוע לי זה מתאים לרכב וחוקי!

פורסם

יכול להיות שאתה לא מבין כל-כך היכן אתה חי, וצריך קורס היכרות קצרצר עם מדינת ישראל.

 

במדינה הזו איש לא מתעניין במה שאתה רוצה, במה שאפשר ובמה שסביר.

כאן הדבר היחיד שמותר הוא להתקין מנוע זהה לחלוטין לזה שפורק מהמכונית שלך.

זהה לחלוטין משמעותו נפח זהה, אבל גם קוד מנוע זהה, כלומר לא תוכל להתקין מנוע שמערכת ניהול המנוע שלו שונה במעט מזו שלך ולכן הקוד שלו שונה.

 

עד כאן מה שמותר, פשוט כדי שלא תחיה באשליות שכאן זה ארה"ב, ואפשר להתקין במכונית שלך מנוע J79 של מטוס פאנטום.

 

יש אפשרות - שכרוכה בבירוקרטיה - לקבל מהמחלקה הטכנית של לובינסקי אישור להתקין מנוע עם קוד שונה במכונית שלך.

תקבל אישור כזה רק אם המנוע שאתה מעוניין להתקין דומה מאוד במאפייניו למנוע שירד מהמכונית שלך.

אם תרצה להתקין מנוע חזק יותר (למשל 2.0 ל' 167 כ"ס, כשבמכוניתך היתה גרסת 8 שסתומים לא ספורטיבית), תצטרך לבצע במכונית שלל עדכונים טכניים כדי להתאימה למפרט המקורי שליווה את המנוע הזה (בלמים שונים, הילוכים וכו').

 

יש אפשרות - שכרוכה בקומבינות לא חוקיות ואסורות על פי תקנות משרד התחבורה הנאור שלנו - להתקין מנועים מחוזקים, בנפח גדול יותר, עם הגדשה וכיוב'.

מכיוון שכל האפשרויות האלה ממילא אינן חוקיות, זו כבר לא שאלה של "מה מותר להתקין", כי אסור.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...