Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלמני היא חברה אמריקאית עם מוצרים לא מהשורה הראשונה אך יחסית סבירים. היה לי סט קדמי שלהם ולא מדובר במשהו יוצא דופן בכלל. המחיר זול יחסית והתמורה למחיר סבירה. אם זה רכב עבודה או שאתה לא רוצה להשקיע כדאי.

פורסם

אלמני חברה פשוטה וזולה, אך ביחס למחיר שאתה משלם אתה מקבל תמורה דיי שווה

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם
אלמני חברה פשוטה וזולה, אך ביחס למחיר שאתה משלם אתה מקבל תמורה דיי שווה (ביחס למה ?)

 

הציוד של אלמני חביב. אבל ממש ממש פשוט. מזכיר פיוניר. (רמקולים וסאבים.) מרביץ אבל אין קשר למציאות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
הציוד של אלמני חביב. אבל ממש ממש פשוט. מזכיר פיוניר. (רמקולים וסאבים.) מרביץ אבל אין קשר למציאות.

 

כמו שאמרתי חברה פשוטה...

אך ביחס למחיר שאתה משלם היא דיי סבירה!

קומפוננט כזה עולה כ 250-300 ש"ח

מי שלא מוכן להוציא יותר בטווח המחירים הזה הקומפוננט ייספק אותו

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם
כמו שאמרתי חברה פשוטה...

אך ביחס למחיר שאתה משלם היא דיי סבירה!

קומפוננט כזה עולה כ 250-300 ש"ח

מי שלא מוכן להוציא יותר בטווח המחירים הזה הקומפוננט ייספק אותו

 

 

חברה פשוטה??

יש לך טעותת מאודד גדולהה במה שאתה אומר !

אם זאת חברה שהתחילו ליבא אותה רק ליפני 7 6 שנים לארץ אז זה עושה אותה פשוטה??

אני חושב שעדין הרבה ממכם חיים בבועה הסגורה הזאת שלא רוצות להכיר חברות אחרות.

זאתי חברה אמריקאית שגדולה בתחום אך אתם כנראה לא מכירים אותם כי אתם כנראה עדין סגורים.

אני חשבתי שאתם מכירים אם כל המאמרים והסברים שלכם.אך כנראה שלא.תציצו באתר שלהם קצת ותתרשמו מהמגוון.

ואנשים שלא שמעו אותם לא צריכים להגיב.כי קיבלתי המלצות טובות עליו.

 

ו-הקומפוננט הנל לא עולה 200 300 כמו שאתם חושבים הוא עלה לי פה בארץ 700 זהו רמקול עשוי קארבון .ראיתי אותו הרגשתי מאוד איכותי בנוי טוב. אומנם עדין לא שמעתי אותו ואני עדין מפחד בטיפה אך למזלי שרכשתי אותו היבואן של אלמני דיבר איתי אמר לא טוב לא אהבתה לא התרשמתה תבוא תחליף דיבור עם בעל החנות אם לא ברצוני טוב את האלמני הוא יוחלף לטמפו.

 

לא באתי כדי לצאת עליכם אבל אם אנשים שלא שמעו לא ראו לא בחנו אני חושב שאין להם זכות לתת דעה.אלה לתת המלצה כיוון לנסות בשמחה.

 

בכל אופן אני מרכיב סופש את כל הציוד אני יודיע לכם מה קורה ומה התבצע.

פרויקט בניית PLAYSEATּ+הגה FANATEC

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?467300

הפרויקט שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237666

פורסם

מעניין אותי לדעת מה אתה רוצה? לפרסם חברה שיש לך קשר אליה בצורה של שאלה? לקבל חיזוקים על קניה שכבר עשית? פתחת נושא, קיבלת תשובה. חברה בינונית ומטה, לך תשמע את הטמפו/פולס, ואם יש לך אפשרות ותאהב יותר תחליף, אתה מבסוט ממה שקנית? נהדר! אל תגיב בזלזול על תגובות של חברי פורום.

בשיפוצים

פורסם

אתה בא שואל שאלות, אנשים שמבינים אולי קצת יותר טוב ממך עונים לך,דוגמת אלי סאונדמן, ואחרי שאתה מקבל תשובות אתה מחליט שזאת חברה גדולה ולא פשוטה?

ועוד מתעצבן על התשובותשלנו?

אוקיי אז ככה אלמני אחת חברות הטובות והמוצלחות בעולם.אם התקציב היה מאפשר לי הייתי הולך על הקומפוננט שלהם בעצימת עניים.

סבבה זה נשמע לך כבר יותר טוב?

hu: alpine 9887+h701+c701___comp:hat l8 + l4 amp: Macintosh mc 4000m__mono: jl audio 1000\1

sub:jl audio 12w7

פורסם

כן.. לפעמים לקבל חיזוקים כאן זה זול יותר מספת הפסיכולוג..

 

אתה צודק לגמרי שאף אחד כאן לא מבין שום דבר, ולא שמע ולא קרא שום דבר. בטח ובטח שלא על חברת ההיי-אנד אלמני ועל המוצרים המעולים והמהממים שלה.

 

זה פשוט לא ייאמן מה שהרמקולים של אלמני עושים ברכב. התחושה המדהימה הזו.. פשוט חלום.. אני זוכר את הפעם הראשונה שנכנסתי לרכב שהיה שם אלמני.. הייתי בהלם.. לא נשמתי.. פשוט מטריף חושים..

 

רק אלמני!!

 

 

 

אתה מרגיש יותר טוב? אשלח לך חשבונית..

פורסם
חברה פשוטה??

יש לך טעותת מאודד גדולהה במה שאתה אומר !

אם זאת חברה שהתחילו ליבא אותה רק ליפני 7 6 שנים לארץ אז זה עושה אותה פשוטה??

אני חושב שעדין הרבה ממכם חיים בבועה הסגורה הזאת שלא רוצות להכיר חברות אחרות.

זאתי חברה אמריקאית שגדולה בתחום אך אתם כנראה לא מכירים אותם כי אתם כנראה עדין סגורים.

אני חשבתי שאתם מכירים אם כל המאמרים והסברים שלכם.אך כנראה שלא.תציצו באתר שלהם קצת ותתרשמו מהמגוון.

ואנשים שלא שמעו אותם לא צריכים להגיב.כי קיבלתי המלצות טובות עליו.

 

ו-הקומפוננט הנל לא עולה 200 300 כמו שאתם חושבים הוא עלה לי פה בארץ 700 זהו רמקול עשוי קארבון .ראיתי אותו הרגשתי מאוד איכותי בנוי טוב. אומנם עדין לא שמעתי אותו ואני עדין מפחד בטיפה אך למזלי שרכשתי אותו היבואן של אלמני דיבר איתי אמר לא טוב לא אהבתה לא התרשמתה תבוא תחליף דיבור עם בעל החנות אם לא ברצוני טוב את האלמני הוא יוחלף לטמפו.

 

לא באתי כדי לצאת עליכם אבל אם אנשים שלא שמעו לא ראו לא בחנו אני חושב שאין להם זכות לתת דעה.אלה לתת המלצה כיוון לנסות בשמחה.

 

בכל אופן אני מרכיב סופש את כל הציוד אני יודיע לכם מה קורה ומה התבצע.

 

סתם בשביל שתדע, הסט הזה ספציפית הPCS65C הוא סט שנמכר פה בעבר תחת השם POWER ACOUSTICS והמחיר שלו היה 350 ש"ח.

 

 

חברה צעירה ובינונית עם מוצרים בינוניים.

השיווק של אהובי שי משתלם אחרי הכל, כי האכילו אותך בכפית בהדרתה של החברה הנ"ל.

אחרת לא היית כותב את התגובה המתגוננת הזאתי.

 

לא נורא, החברה הזאת תעלם כמו רבות כמוה סטייל אודיובאן ושות'.

under construction..

פורסם

בסדר אבל למה אתם מתנהגים ככה בפגיעה כיוונית ישירות אליי כאילו זה מה שאמרתי שהיא החברה הכי טובה ואין כמוה.כולה אמרתי שאנשים שלא מכירים אותה במו עיניה ולא שמעו לפי דעתי לא צריכים לתת דעה בגלל ששמעו ממישהו שהיא לא חברה טובה.

כולה מה רציתי? לנסות לקבל חוות דעת ממישהו שכן התנסה בעבר בחברה?

 

אני מוזיקאי(מתופף) דיי זמן 10 שנה. ולפעמים שואלים אותי על חברות של מצילות .איך הם? הם טובים? כידיאי? אני אף פעם לא עונה להם אם כידי או לא! אומר להם ששמעתי על החברה ראיתי מוצרים שלה אך לא ניגנתי עליהם ולא יקבע את רמת החברה אם לא התנסתי מסכימים? פשוט אומר להם תשמעו אוהבים יפה לכם ?מזל טוב. אבל אני כן יכול להמליץ להם על מה שברשותי ועל מה ששמעתי וניגנתי.כי מצילות זה בידיוק כמו רמקולים.

 

בכל אופן חברה בואו לא נרד עוד למטה ונישר קו .

רכשתי את הקומפוננט כמו שאמרתי אני עדין יוכל להחליפו לטמפו(שגם עדין לא יצא לי לשמוע).

ומי שירצה לדעת מה דעתי על אלמני אחרי שאני ישמע בכיף אני יספר.אני עדין גם בפחד יכול ליהיות פלוס ומינוס לרמקול ואני יראה אם אני יבחר אותו בסוף.למזלי שזה לא עולה לי.

 

שיהיה לכולכם חג שמח והמשך יום נעים.

בן.

פרויקט בניית PLAYSEATּ+הגה FANATEC

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?467300

הפרויקט שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237666

×
×
  • תוכן חדש...