Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי כיום C5 ואני עומד להחליפו

לצערי הדגם החדש של C5 עבר לדרגה 5

אבקשכם להמליץ עבורי לרכב בדרגה 4 לרכישה מליסינג (תפעולי)

האפשרויות :

כלי רכב בקבוצת שווי שימוש 4 האפשריים

מאזדה 6 פורד מונדיאו 2.3 סמ"ק יונדאי טוסון מאזדה 5 יונדאי סונטה שברולט מאליבו 3.5 טויוטה פיריוס - רכב היברידי הונדה סיוויק היברידיתסיטרואן C4 פיקסו - שבעה מושבים רכב עם גיר רובוטי

סובארו B4

אני נוסע למעלה מ 60,000 ק"מ בשנה, חשובה לי הנוחות, עד 4 נוסעים,רכב שקט

 

 

 

תודה עודד

user_online.gifreport.gif

פורסם

אם זה ליסינג תפעולי ומה שציינת זה הכי חשוב לך הייתי הולך על המאליבו.

 

אם אתה צריך לשלם או להשתתף בדלק - לך על הסיויק ההיברידית.

STI 2004

 

 

פורסם

נוחות, שקט - מתוך הרשימה פורד מונדאו.

 

דרך אגב, אני עדיין מתקשה להאמין שה- C5 החדשה לא תתומחר לקבוצה 4.

נשמע לי כמו יבבה של היבואן כדי להתמקח עם היצרן.

 

ובכל מקרה, לא רחוק היום בו שיטת קבוצות השימוש המקוללת עומדת להיות מבוטלת, ושווי השימוש יקבע על פי מחיר המכונית.

אז אולי נתחיל סוף סוף לראות תחרות אמיתית בין היבואנים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...