Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתמונה האמצעית זה לא אותו האוטו..

(אלא אם יש לו מנוע גם בבגאז' :shock: )

 

שמתם לב לכמות החירורים על הכנף הפנימית בתמונה האמצעית? לא רוצה לדעת מה עבר על הרכב המסכן

פורסם

בשקט בשקט אני אספר לך שיש אחת כזו פה בארץ נוסעת... נראית רגילה לגמרי , אינטרקולר מוחבא קצת , ו5 דלתות ... בלי גאנטים בלי כלום .. :) נוסעת ממש מגניב ;)

פורסם
בשקט בשקט אני אספר לך שיש אחת כזו פה בארץ נוסעת... נראית רגילה לגמרי , אינטרקולר מוחבא קצת , ו5 דלתות ... בלי גאנטים בלי כלום .. :) נוסעת ממש מגניב ;)

 

התכוונת לממש מפחיד.

 

אני וזיו כמעט התהפכנו איתה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

האוטו נוסע בקו ישר סבבה אבל בסיבובים צריך להוריד את המהירות ל-0.

אני לא מבין למה אנשים לא מחליפים את הבלונים האלה שמורכבים על החישוקים?! :lol:

בקיצור האוטו הזה קיים עם מנוע כזה רק בשביל לעשות פאדיחות למכוניות אחרות ותו לא.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

קיים דגם GT (נדמה לי שהוא נקרא GT) לשריידים האלה... לי היה CS :oops:

בכל אופן, הדגמים "הספורטיביים" מוגדשים, יש כמה וכמה מועדונים בעיקר במזרח הרחוק שפשוט מכורים לרכב הספציפי הזה ומשפרים אותו בצורה מטורפת...

נפוץ כמו פרוייקט אחד, שראיתי הרבה באינטרנט, של בחור שהעלה את ההספק ל-140 כ"ס ושיפר אותה באמת באמת בטוב טעם, מקצועי ויפה.. בעיות של בלונים - בטוח אין לו...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

של איזה מורה רוסי מבוגר...

לשאלתי הוא אמר שהטורבו מבוטל אצלו כי הוא הרוס...

 

 

כשהתענייתי במחיר הוא היה 3000 שקל, עם הטורבו ההרוס.

 

 

רון.

-אני הבנתי שזה סתם דגם צעצוע-חביב ולא אוטו עם פוטנציאל נהיגה-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
קיים דגם GT (נדמה לי שהוא נקרא GT) לשריידים האלה... לי היה CS :oops:

בכל אופן, הדגמים "הספורטיביים" מוגדשים, יש כמה וכמה מועדונים בעיקר במזרח הרחוק שפשוט מכורים לרכב הספציפי הזה ומשפרים אותו בצורה מטורפת...

נפוץ כמו פרוייקט אחד, שראיתי הרבה באינטרנט, של בחור שהעלה את ההספק ל-140 כ"ס ושיפר אותה באמת באמת בטוב טעם, מקצועי ויפה.. בעיות של בלונים - בטוח אין לו...

 

לדגם קוראים GTti, ברוב המקורות כשחיפשתי על הדגם נאמר שיש לו בסך הכל מנוע 1.0 שמפיק 102 סוסונים,

במזרח האוטו באמת יותר נפוץ וקראתי על אחד ששיפר ל200 כ"ס

 

דוקא חמודה 8)

Gtti.jpg

פורסם
בתמונה האמצעית זה לא אותו האוטו..

(אלא אם יש לו מנוע גם בבגאז' :shock: )

 

שמתם לב לכמות החירורים על הכנף הפנימית בתמונה האמצעית? לא רוצה לדעת מה עבר על הרכב המסכן

 

ניראה כאילו הוא קיבל יריה מרובה ציד...

פורסם
של איזה מורה רוסי מבוגר...

לשאלתי הוא אמר שהטורבו מבוטל אצלו כי הוא הרוס...

 

 

כשהתענייתי במחיר הוא היה 3000 שקל, עם הטורבו ההרוס.

 

 

רון.

-אני הבנתי שזה סתם דגם צעצוע-חביב ולא אוטו עם פוטנציאל נהיגה-

 

השרייד טורבו של שנות השמונים דווקא נראית ממש טוב לדעתי, אבל אני לא יודע מה הפוטנציאל שלה - אם יש לה בכלל...

 

הנה ה"בובה" של דוד שלי,שנת 87 נטולת טורבו...

IM000005.JPG

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

 

לדגם קוראים GTti, ברוב המקורות כשחיפשתי על הדגם נאמר שיש לו בסך הכל מנוע 1.0 שמפיק 102 סוסונים,

במזרח האוטו באמת יותר נפוץ וקראתי על אחד ששיפר ל200 כ"ס

 

דוקא חמודה 8)

 

אתה מדבר על MK3, הדגם החדיש יותר.. יש גם מספר כאלה בארץ...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

בתמונה האמצעית יש מנוע 6 צלינדר בעוד שלשרייד טורבו יש 3 צילינדרים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איזה מכוניות חמודות... :puppydog:

 

אבל אפשר לעשות מיהם חיות :twisted::twisted::twisted::vamp:

 

מעניין האוטו שהיה בתמונות הריאשונות יכול ליגמור איפרזה בפתיחה???

×
×
  • תוכן חדש...