Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתמונה האמצעית זה לא אותו האוטו..

(אלא אם יש לו מנוע גם בבגאז' :shock: )

 

שמתם לב לכמות החירורים על הכנף הפנימית בתמונה האמצעית? לא רוצה לדעת מה עבר על הרכב המסכן

 

ניראה כאילו הוא קיבל יריה מרובה ציד...

 

חירורים נעשו כדי למנוע הצטברות מים במקומות האלה ולמניעת חלודה. טכניקה נפוצה בעיקר באנגליה - ארץ הגשמים.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
בתמונה האמצעית זה לא אותו האוטו..

(אלא אם יש לו מנוע גם בבגאז' :shock: )

 

שמתם לב לכמות החירורים על הכנף הפנימית בתמונה האמצעית? לא רוצה לדעת מה עבר על הרכב המסכן

 

ניראה כאילו הוא קיבל יריה מרובה ציד...

 

חירורים נעשו כדי למנוע הצטברות מים במקומות האלה ולמניעת חלודה. טכניקה נפוצה בעיקר באנגליה - ארץ הגשמים.

 

מחוררים/קודחים את הפח וחושפים אותו לחימצון(קורוזיה) זה לא רק לא מונע אלא עף עלול להחמיר את המצב.לא?

פורסם
בתמונה האמצעית זה לא אותו האוטו..

(אלא אם יש לו מנוע גם בבגאז' :shock: )

 

שמתם לב לכמות החירורים על הכנף הפנימית בתמונה האמצעית? לא רוצה לדעת מה עבר על הרכב המסכן

 

ניראה כאילו הוא קיבל יריה מרובה ציד...

 

חירורים נעשו כדי למנוע הצטברות מים במקומות האלה ולמניעת חלודה. טכניקה נפוצה בעיקר באנגליה - ארץ הגשמים.

 

לפי המיקום של החירורים (מיקום גבוה ביחס למנוע) נראה לי שהיו שם כל מיני התקנים שהורדו.

חוץ מזה, היות ומנוע לא נמצא במקום סגור, המים בכל מקרה נוזלים למטה והחוצה, ככה שהחורים שמה לא יכולים להשפיע מבחינת ניקוז.

רובה ציד - זו תהיה גם המסקנה שלי! :wink:

×
×
  • תוכן חדש...