Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם תמשיך לחפש בנרות לא תימצא .בשוק יש הרבה AM וקשה למצוא אחד תקין FM במידה ואמצא אני אעדכן אותך

 

במידה ותימצא תחזיר לי את שלי :roll:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

היום קיבלתי דיווח שלירוי נצפה עם הסובארו באיזור קרית אתא ולפי החבר שדיווח "האוטו נראה לא רע בכלל".

 

מעניין איך ייראה אחרי הפחחות.

פורסם

איפה אני יכול להשיג כיסוי לדש בורד? יש מצב שאני אמצע כזה ספוילר בארץ?

אני מתחיל לאגור חלקים חדשים לאוטו לקראת הפחחות .אז מי שרואה או שיש לו סמלים מדבקות .טמבונים חדשים .מגיני טמבון אני מעונין

trench2.jpg

פורסם
איפה אני יכול להשיג כיסוי לדש בורד? יש מצב שאני אמצע כזה ספוילר בארץ?

אני מתחיל לאגור חלקים חדשים לאוטו לקראת הפחחות .אז מי שרואה או שיש לו סמלים מדבקות .טמבונים חדשים .מגיני טמבון אני מעונין

תראה שתי דוגמאות אשר מראות עד כדי כמה האוטו יכול להיות יפה ומיוחד:

1990-94-Subaru-Loyale-90810081990607.jpg

8723444.jpg

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

בהתחלה חשבתי לצבוע אותו בשחור ולשלב כתוביות וסמלים בזהב . והגנטים גם בזהב .ירדתי מזה בגלל שצריך להוציא את המנוע ולצבוע יסודי יותר . האמת אני עדין לא סגור על הצבע הסופי

פורסם
בהתחלה חשבתי לצבוע אותו בשחור ולשלב כתוביות וסמלים בזהב . והגנטים גם בזהב .ירדתי מזה בגלל שצריך להוציא את המנוע ולצבוע יסודי יותר . האמת אני עדין לא סגור על הצבע הסופי

יש לי 4 טאסות של דגם GL לבנים,תקבל כמתנה אם תצבע בצביעה מעוררת חשק.:lol:

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

היום הסובארו ניכנסה לחשמלאי להחלפת לוח השעונים מהDL ל GL .חתחתי את הצמות של החשמל מהGL היות והם אינם דומות לצמות של הDL . כמה לדעתכם צריך להעלות לי העבודה? מה כדי לשים נורות ירוקות או כתומות?

פורסם
היום הסובארו ניכנסה לחשמלאי להחלפת לוח השעונים מהDL ל GL .חתחתי את הצמות של החשמל מהGL היות והם אינם דומות לצמות של הDL . כמה לדעתכם צריך להעלות לי העבודה? מה כדי לשים נורות ירוקות או כתומות?

 

1.קודם כל תחליף את כל הנורות לנורות חדשות בלוח השעונים,

2.תרכיב את הנורות ללא ה"קונדום" תקבל אור נקי וחזק יותר, והנורות יתחממו פחות ויחזיקו יותר זמן.

עדי גולדנברג 13399


×
×
  • תוכן חדש...