Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מנוע זה? קצת תמונות של סובארו קופה בפעולה ואיך שאני רוצה ששלי תראה ותיסע בעתיד. יש גם סובארו לימוזינה

התמבון הקידמי בדגמים האמרקאים ארוך יותר?

91695130-M_tn.jpg

RX-RA11_tn.jpg

WCSS8%20(60)_tn.jpg

WCSS8%20(193)_tn.jpg

WCSS8%20(195)_tn.jpg

RX-RA6_tn.jpg

RX-RA7_tn.jpg

limo_wrx.jpg

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתמונה השניה זה כנראה איך שהוא קיבל את האוטו, עם מנוע 1800 טורבו (EA82T) כשמסביב הרבה מפורק.

בתמונה הראשונה זה המנוע שהוא השתיל שם, או של אימפרזה או של לגאסי, לא מסוגל לזהות מה בדיוק הולך שם.

 

אם כבר להתפרע אז עד הסוף :wink::

IMG_0195.JPG

 

CIMG1375.JPG

 

מדובר ב RX TURBO מושטלת מנוע EJ20G של לגאסי

 

http://www.subarutex.com/gallery/v/Ultimate+RX/

 

http://www.subarutex.com/gallery/v/RX/

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

זהו מיום הסובארו שלי יכולה להרכיב את הסמל GL ולהוריד את הסמל DL שאיתו היא יצאה מהמפעל לפני 21 שנה.

פרויקט ההחלפה של לוח השעונים הסתיים ומהיום יש לי לוח שעונים של GL הכולל שעון טורים. בדרך חזרה מהמוסך הביתה הרגשתי כאילו אני נוסע באוטו אחר, לא יודע למה אבל כיף לראות את שעון הטורים מעלה סל"ד

עכשיו שאלה. בתמונות שלפנכם מצולמם החלק האחורי של הסובארו שלי ושל סובארו אחרת אני גם רוצה להוסיף פנס ברקס המושתל בתוך הפח עכשיו זאת בעיה לפחח? זה יפה בכלל? יש מצב שאני אשיג פנסי ברקס דקים שמהבבים כמו אורגן אורות .

שימו לב לשינו בצורה של הפנסים בין הדגם שלי לאמרקאי למה זה?

איפה אני יכול להשיג חציות כמו בסובארו הכחולה מהתמונה מלמעלה?

תודה ושבת שלום

DSCF3696.JPG

Ultimate_20RX_20011.jpg

פורסם

לירוי בחבילת חלפים שקנית יש חתיכה מפנס אמריקאי. אתה תגלה שיש גם איתות כפול בחלק הצידי של הפנס.

 

זה מדהים, אבל צריך לעשות חיווט מחדש כי הקונקטורים לא מתאימים (מניסיון).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

האמת שמזמן לא עדכנתי את השירשור כי לא היה משהו חדש. בשבוע שעבר האוטו עבר טסט בהצלחה.החלק האחורי של האוטו הוגבה ב3 ס"מ עלידי הוספת גומיות בבולמים ,ועכשיו כשיש צפי להכניס את האוטו לצבע התחלתי לאסוף ולקנות חלקים חדשים.אתמול קיבלתי פח קדמי תחתון (מגן אבנים)חדש וזוג מסגרות לידיות של הדלתות . בנוסף אני ככל הנראה מרכיב חלון בגג שגם הוא נקנה אתמול .

o1_7_72736_20081117211137.jpg

פורסם
התקנת חלון בגג זה שינוי מבנה ואם לא רשום ברשיון יכולות להיות לך בעיות בטסט.

יש חברה שמתקינה בארץ את הגגות האלה מה הסיבה שיעשו לי בעיה? מקסימום נסגור אותו

פורסם
יש חברה שמתקינה בארץ את הגגות האלה מה הסיבה שיעשו לי בעיה? מקסימום נסגור אותו

 

יש לי פח של "איסכורית" לסגור את החור תמיד ניתן :wink:

prd_23.jpg

עדי גולדנברג 13399

פורסם

נתקלתי במקרה ששוטר תנועה עשה בעיות על סאן רוף שלא רשום ברישיון.

אפילו שבמקרה ההוא הסאן רוף היה מקורי של הרכב.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

לירוי, האם יש סיבה ספציפית שאתה מנסה להפוך את הDL שלך ל GL?

 

אתה היית יכול למצא GL אחת שמורה (עם קצת מאמצים), שיש בה הכל מקורי ומאובזרת עם ח"ח ונ"מ.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
לירוי, האם יש סיבה ספציפית שאתה מנסה להפוך את הDL שלך ל GL?

 

אתה היית יכול למצא GL אחת שמורה (עם קצת מאמצים), שיש בה הכל מקורי ומאובזרת עם ח"ח ונ"מ.

שחיפשתי כזאת סובארו לא מצאתי GL למכירה ולכן קניתי את הDL .בהתחלה רציתי רק את הלוח שעונים של הGL אבל בגלל שקניתי רכב שלם GL אני מהעביר כמעט הכל .חלונות חשמל אני לא אוהב ונעילה מרכזית כבר עשיתי.מה שנשאר להעביר ולא בטוח שאני אעביר זה את הוישר מאחורה .המושבים יעברו אחרי הצבע .

פורסם

כרגע חזרתי מהפחח שהספיק לפרק כמה חלקים בנתים .לדבריו האוטו עבר טראומה של ברד.האוטו בעברו הרחוק היה במרכז ונפגע ממכת הברד שהיתה לפני כמה שנים מה שאומר שאין מנוס מלהחליף את מכסה המנוע .על הדרך אני ככל הנראה אחליף גם כנף אחת שמלאה בחומר והחלק הפנימי של הטמבון הקידמי .את המכסה מנוע אני אקח אולי מאחותה אבל כנף אני אקנה חדש אולי גם את המכסה אני אקנה נראה כמה העלות של חדש. באו נעזוב דיבורים ונעבור לתמונות

DSCF4269.JPG

DSCF4270.JPG

DSCF4272.JPG

DSCF4273.JPG

DSCF4278.JPG

DSCF4277.JPG

DSCF4275.JPG

DSCF4290.JPG


×
×
  • תוכן חדש...