Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מציע לך שוב לשים זפת מסביב לניקוזי המים באזור השמשה הראשית. זה יחסוך לך ה-מ-ו-ן כאבי ראש, וישמור לך על הפח מחלודות ורקבונות, הצבע זא שווה כלום מניסיון , זה יפה לחצי שנה עד שמתחילים הגשמים.

אני אמכור אותו לפני (סתם בצחוק)

מקווה מאוד שהפחח יסים עד שבוע הבא

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו הצליח פעם לקבל חסות ממוסך על האוטו שלו רק בגלל שהוא עשה פרסומת על האוטו? חשבתי לגשת לאחד המוסכים המרכזים של סובארו שבאיזור ולשאול אותם אם אני אעשה פירסום על החלון האחורי ויש חלון אני רוצה בתמורה טיפולים שוטפים לאוטו. איך זה נראה לכם מוגזם?אני יכול לשים גם פרסומת של העסק שלנו אבל אני חושב שפירסום של חברת סובארו יהיה יותר יפה ויעשה את העבודה

פורסם

לפני שנים היה לאחי אוטובוס טייגר שנקנה מאגד (אוטובוס חבילות),

מיכיוון שלא היה לו אז רישיון מעל 15 טון אני הייתי נוהג עליו.

ניגשנו לאחד מיצרני השלטים באיזור בני ברק (לא זוכר את שמו),

והוא צבע את האוטובוס עם פירסומת עבורו.

לא שילמנו כלום עבור פירסומת זו.

כלומר גם לא קיבלנו שקל עבור פירסום זה.

 

ירון מאיר

פורסם
לפני שנים היה לאחי אוטובוס טייגר שנקנה מאגד (אוטובוס חבילות),

מיכיוון שלא היה לו אז רישיון מעל 15 טון אני הייתי נוהג עליו.

ניגשנו לאחד מיצרני השלטים באיזור בני ברק (לא זוכר את שמו),

והוא צבע את האוטובוס עם פירסומת עבורו.

לא שילמנו כלום עבור פירסומת זו.

כלומר גם לא קיבלנו שקל עבור פירסום זה.

 

ירון מאיר

 

 

זה מה שנקרא לצאת קירח מכאן ומשם :lol:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

לירוי, לחבר של המשפחה יש מוסך מורשה של סובארו בכרמיאל. אם אתה רוצה, אשאל בעבורך לגבי הפרסום.:wink:

 

ד"א, באיזה צבע אתה צובע את הרכב ?

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
לירוי, לחבר של המשפחה יש מוסך מורשה של סובארו בכרמיאל. אם אתה רוצה, אשאל בעבורך לגבי הפרסום.:wink:

 

ד"א, באיזה צבע אתה צובע את הרכב ?

אני אשמח אם תשאל אותו

לגבי הצבע שהיא תיהיה מוכנה תבוא לראות אותה

פורסם

היום הפחח דבר איתי וביקש ממני לבוא לאשר את הצבע ,זהו הצבע הוזמן וכמובן קיבל תוספות מענינות

הפחח הציע לי לשלב צבע נוסף בחלק התחתון של האוטו ,בהתחלה חשבתי לאשר לו אבל בסוף ויתרתי על הרעיון. לא נראה לי שהאוטו יהיה מוכן ליום שישי הקרוב אבל לשבוע הבא בטוח

DSCF4420.JPG

DSCF4422.JPG

DSCF4421.JPG

DSCF4426.JPG

DSCF4425.JPG

DSCF4427.JPG

DSCF4435.JPG

DSCF4424.JPG

פורסם
למה מה יש להם?יש מצב שאני אשים את הגנט המקורי של סובארו הצלב מניקל

 

לירוי הג'נטים בסדר, גם המקוריים בסדר, החבר'ה סתם מסתלבטים עליך.

שלמה דן גדרון

פורסם

הג'אנטים שיש לך עכשיו נראים יפים מאוד! לא צריך כמו כל בעל סובארו שלישית בארץ לנעול את גלגלי הX, (מודה, גם לי יש X). קצת יחודיות יוסיף, מלבד העובדה שתהיה לך קרוב לוודאי את הקופה מבין היפות בארץ, אם לא היפה ביותר!

עבודת פחחות מדהימה עושים לך על האוטו! שאפו ענק לפחח!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.


×
×
  • תוכן חדש...